Het mag wel, maar dan is gewoon de vraag, moet je dat willen? Deze moeilijke vraag leggen we bij de users neerquote:Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
Ik neem aan dat je niet op je eigen icon mag stemmen?
Wieso?quote:
Ik ben aan het promoten om op mij te stemmen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het mag wel, maar dan is gewoon de vraag, moet je dat willen? Deze moeilijke vraag leggen we bij de users neer
[..]
Wieso?
Je mag op jezelf stemmenquote:Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
Ik neem aan dat je niet op je eigen icon mag stemmen?
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
Wat doe je mijn brein toch aanquote:Op zondag 1 december 2013 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het mag wel, maar dan is gewoon de vraag, moet je dat willen? Deze moeilijke vraag leggen we bij de users neer
Laat ik maar nobel zijnquote:
Waarom denk je dat, Tjacka? Heeft je avatar is een eerder jaar een prijs gewonnen?quote:
Mag je promoten?quote:Op zondag 1 december 2013 19:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat, Tjacka? Heeft je avatar is een eerder jaar een prijs gewonnen?
Oei, deze kan niet meegeteld worden als stem.quote:
Zo dan?quote:Op zondag 1 december 2013 19:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oei, deze kan niet meegeteld worden als stem.
Dan moet je er een top 3 van maken
Ja grappig he rolfjen xd xdquote:
Ik vind het niet nodig. De FEE-wedstrijd is dan wel een wedstrijd (en we hebben leuke prijzen!), maar een bittere strijd voeren om de meeste stemmen, is niet de FEE-gedachtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |