Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, 2-2
Zondag 22 september: PSV - Ajax, 4-0
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, 2-1
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, 2-1
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, 1-0
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, 2-1
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, 1-1
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, 2-1
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, 1-1
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, 0-2
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, 0-2
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, 0-0
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, 2-0
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, x-x
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, 4-1
Woensdag 30 oktober: PSV - Roda JC, 1-3
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Wat een schande dat interview van Cocu.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Ik heb het niet gezien. Hoeveel open deuren?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Heb ik gemist, hoezo ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
TT aub wijzigen in ' Waar calve de hoofdsponsor wordt'
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Alleen de scheidsrechter krijgt er van langs. Zo simpel altijd: ''Ik ga nu op mijn woorden passen anders krijg ik een schorsing aan mijn broek. De scheidsrechter heeft de wedstrijd dusdanig beïnvloed''.
RubenSosa
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:Alleen de scheidsrechter krijgt er van langs. Zo simpel altijd: ''Ik ga nu op mijn woorden passen anders krijg ik een schorsing aan mijn broek. De scheidsrechter heeft de wedstrijd dusdanig beïnvloed''.
Scheids heeft hem inderdaad beinvloed. Maar psv was gewoon slecht. Punt.
Die 0-1 was ook tegen de verhouding in natuurlijk.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
RubenSosa
quote:

Heb dit overigens met m'n collega's overlegd, al voor de reactie in feedback. Die vonden allen dat dit moest kunnen.

Gejankt hier. Walgelijk.
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:28 schreef HL_Dog43 het volgende:Wat een klote dag zeg. Sta je op met het bericht dat Paul Walker is overleden, kijk je in de kast en zie je geen snoepgoed of snacks meer. Daarna nog het verlies van PSV met thuisfluiter Makkalie en als afsluiter dat GGMM nog moderator is. Moet niet gekker worden. Ben vooral teleurgesteld dat er geen snoepgoed meer op voorraad ligt.
Ga naar de supermarkt dan.. of een tankstation
Het interview begint dus met een vraag van Toine: ''Wat is het verhaal van deze nederlaag''? En dan komt dus ''Ik ga nu op mijn woorden passen anders krijg ik een schorsing aan mijn broek. De scheidsrechter heeft de wedstrijd dusdanig beïnvloed, dat is buitengewoon. Vorige week was er ook al genoeg te doen om zijn optreden. Ik heb de beelden nog even gecheckt voor de zekerheid: ''DIE EERSTE STRAFSCHOP WAS EEN LACHERTJE EERSTEKLAS''. Belachelijk op zo'n moment, dat heeft de wedstrijd bepaald.
Wat vinden jullie ervan dat PSV zo sneu reageert op terechte kaarten op de officiële twitter account?
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:Het interview begint dus met een vraag van Toine: ''Wat is het verhaal van deze nederlaag''? En dan komt dus ''Ik ga nu op mijn woorden passen anders krijg ik een schorsing aan mijn broek. De scheidsrechter heeft de wedstrijd dusdanig beïnvloed, dat is buitengewoon. Vorige week was er ook al genoeg te doen om zijn optreden. Ik heb de beelden nog even gecheckt voor de zekerheid: ''DIE EERSTE STRAFSCHOP WAS EEN LACHERTJE EERSTEKLAS''. Belachelijk op zo'n moment, dat heeft de wedstrijd bepaald.
Waar heb je dit gezien?

Wat een onzin.
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:Het interview begint dus met een vraag van Toine: ''Wat is het verhaal van deze nederlaag''? En dan komt dus ''Ik ga nu op mijn woorden passen anders krijg ik een schorsing aan mijn broek. De scheidsrechter heeft de wedstrijd dusdanig beïnvloed, dat is buitengewoon. Vorige week was er ook al genoeg te doen om zijn optreden. Ik heb de beelden nog even gecheckt voor de zekerheid: ''DIE EERSTE STRAFSCHOP WAS EEN LACHERTJE EERSTEKLAS''. Belachelijk op zo'n moment, dat heeft de wedstrijd bepaald.
Dat is ook gewoon zo. Heeft de wedstrijd dusdanig beinvloed, als je dat niet snapt

Je weet dus ook nooit hoe het dan verlopen was. Wie weet een gelijkspelletje kan.. PSV heeft gezien deze wedstrijd terecht verloren maar de scheids heeft gewoon duidelijk invloed gehad.
quote:
Waren niet terecht.
Of de club daar publieke via twitter op moet reageren tja, eigenlijk niet .. maar aan de andere kant die prutsers mogen maar blijven fluiten dus misschien moeten we het eens overal gaan schreeuwen.
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:29 schreef GGMM het volgende:[..]

Heb dit overigens met m'n collega's overlegd, al voor de reactie in feedback. Die vonden allen dat dit moest kunnen.

Gejankt hier. Walgelijk.
Ik zal mij tegen betere weten inhouden nu
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Dat is ook gewoon zo. Heeft de wedstrijd dusdanig beinvloed, als je dat niet snapt

Je weet dus ook nooit hoe het dan verlopen was. Wie weet een gelijkspelletje kan.. PSV heeft gezien deze wedstrijd terecht verloren maar de scheids heeft gewoon duidelijk invloed gehad.
De overtredingen zijn gewoon terecht beoordeeld met een penalty of een kaart. Iedereen binnen Eindhoven geeft alleen onze vrind Makkelie de schuld. Buiten Eindhoven is iedereen het eens met de beslissingen. Ra, ra, hoe kan dat?
Alle kaarten en penalties waten terecht. Wie dat niet inziet moet langs Hans.
BFF met GGMM
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
De overtredingen zijn gewoon terecht beoordeeld met een penalty of een kaart. Iedereen binnen Eindhoven geeft alleen onze vrind Makkelie de schuld. Buiten Eindhoven is iedereen het eens met de beslissingen. Ra, ra, hoe kan dat?
Je ziet mij niet Makkelie de schuld geven hoor, niet zo generaliseren over Eindhoven
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
Dan zijn er veel buiten Eindhoven blijkbaar scheel.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:32 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Waren niet terecht.
Of de club daar publieke via twitter op moet reageren tja, eigenlijk niet .. maar aan de andere kant die prutsers mogen maar blijven fluiten dus misschien moeten we het eens overal gaan schreeuwen.
Als je daarover gaat huilen maak je jezelf wel ontzettend klein als zogenaamd topclub. In hoeverre dat nog kon na die waardeloze wedstrijd van vandaag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef Caland het volgende:[..]
Als je daarover gaat huilen maak je jezelf wel ontzettend klein als zogenaamd topclub. In hoeverre dat nog kon na die waardeloze wedstrijd van vandaag.
Tja.. je mag nooit commentaar hebben, als je met 4-0 wint en je hebt het er over ben je een mierenneuker, verlies je met 3-1 dan ben je calimero..
Veel mensen kunnen die 2 dingen niet los zien, het feit dat er gezegd wordt dat de scheids een achterlijke klapjosti is wil niet zeggen dat PSV had moeten winnen.
quote:
Aan zelfkritiek geen gebrek, merk ik

.
Volgens mij blijft PSV de hele week najanken over Makkelie en kijken ze vrijdag op de kalender: ''Fuck, Vitesse komt op bezoek''.
quote:
Waren niet terecht.
Komop. Bruma was gewoon een overtreding die een gele kaart waard was.
quote:
Die moet ik terug zien. Maar die van Boetius was echt geen penalty. Eens met Cocu, lachertje eerst klas en Feyenoord gewoon cadeau gedaan die goal.
Die 1e zullen lang niet alle scheidsrechters op de stip leggen, maar hij moet gewoon van hem afblijven. Daar kan je gewoon een penalty voor geven.
Verder was psv natuurlijk gewoon dramatisch...
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Die moet ik terug zien. Maar die van Boetius was echt geen penalty. Eens met Cocu, lachertje eerst klas en Feyenoord gewoon cadeau gedaan die goal.
Kom op geo. Ook die 1e was 100%. Hij ging alleen niet liggen.
BFF met GGMM
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Zeer zeker een penalty. Als jij iemand eerst op z'n hak trapt (dacht ik te zien) en vervolgens zodanig aan 'm gaat hangen dat hij z'n vrije loop niet kan doorzetten is dat gewoon een overtreding.
quote:
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:38 schreef kapiteintje het volgende:[..]
Zeer zeker een penalty. Als jij iemand eerst op z'n hak trapt (dacht ik te zien) en vervolgens zodanig aan 'm gaat hangen dat hij z'n vrije loop niet kan doorzetten is dat gewoon een overtreding.
Oneens.
Dat is een (in)directe vrije trap in de zestien, nog niet eens een kaart erbij.. Meer niet.
Cadeautje, als zo vaak in de Kuip.
Sala-adin
Knuffelmoslim
quote:
Waren niet terecht.
Thijs heeft ook gezegd dat ze terecht zijn, en Thijs heeft gelijk want Thijs is een psv god.
PSV heeft gewoon gefaald klaar.
Waren gewoon domme overtredingen van PSV. Geen slimmigheidjes.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:39 schreef Sala-adin het volgende:[..]
Thijs heeft ook gezegd dat ze terecht zijn, en Thijs heeft gelijk want Thijs is een psv god.
PSV heeft gewoon gefaald klaar.
Neemt er iemand Thijs serieus dan? Of is dat alleen wanneer PSV verliest zodat jullie trolls het even kunnen gebruiken en doen alsof 'wij PSV'ers' hem zien als een god?
Net als "Mensen die dachten dat PSV ging winnen", nou die heb ik nog steeds niet kunnen vinden..
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:38 schreef Geo4kant het volgende:[..]
[..]
Oneens.
Dat is een (in)directe vrije trap in de zestien, nog niet eens een kaart erbij.. Meer niet.
Dat weet ik niet eigenlijk, had niet aan de optie van indirecte vrije trap gedacht.
BFF met GGMM
quote:
[..]
Oneens.
Indirect? Waarom in godsnaam indirect? Kaart kun je idd over twisten, dat ben ik met je eens.
Caland
FREEJANCEES
quote:
[..]
Oneens.
Ah ok. Jij snapt spelregels dus gewoon niet. Weten we dat ook weer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Vanavond komt Waterreus het allemaal duiden bij SV.
quote:
Directe vrije trap vind ik het. Kaart is bullshit en de penalty is gewoon lachwekkend zo slecht.
Geen scoringskans ontnomen, geen dusdanig zware overtreding..
Het zegt trouwens ook alles dat Boetius daar JUIST niet valt, waar alle Feyenoorders bij elk scheetje op de grond lagen
Genieten vandaag
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:
Ze mogen gewoon vrije trappen geven in de zestien. Als dit geval daar niet onder valt moeten ze snel de regels aan passen want in de uiterste punt van de zestien, waar meerdere verdedigers van PSV nog in staan, geen scoringskans en geen dusdanig zware overtreding.. als je daar dan alleen 50/50 hebt van of wel of niet, dat kan gewoon niet.
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:41 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Directe vrije trap vind ik het. Kaart is bullshit en de penalty is gewoon lachwekkend zo slecht.
Het zegt trouwens ook alles dat Boetius daar JUIST niet valt, waar alle Feyenoorders bij elk scheetje op de grond lagen

En dat zegt iemand met Bakkali en Schaars in z'n team
BFF met GGMM
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:41 schreef Geo4kant het volgende:[..]

Directe vrije trap in de zestien idd. Dus een penalty.

Kaart kun je inderdaad nog over twisten zoals gezegd, maar ik had het idee dat hij 'm eerst op z'n hak trapte en toen aan 'm ging hangen. Dat bij elkaar vind ik genoeg voor geel.
quote:
Bakkali krijgt vaak genoeg flinke tikken, naast het feit dat hij net zo graag valt als een zuid amerikaan. Die jongen gaat het ook echt niet maken, die krijgt veel te veel blessure. Overschat spelertje.
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:44 schreef kapiteintje het volgende:[..]
Directe vrije trap in de zestien idd. Dus een penalty.

Kaart kun je inderdaad nog over twisten zoals gezegd, maar ik had het idee dat hij 'm eerst op z'n hak trapte en toen aan 'm ging hangen. Dat bij elkaar vind ik genoeg voor geel.
Nee, gewoon een vrije trap op de plek van de overtreding en PSV mag dan een muurtje neerzetten.
Mag toch aannemen of hopen.. dat een scheids dit mag beslissen in deze situatie

Of mag dat alleen met een terug speelbal?
Ik snapte niet waarom hij Depay wisselde voor Zanka.
BFF met GGMM
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:45 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Nee, gewoon een vrije trap op de plek van de overtreding en PSV mag dan een muurtje neerzetten.

terugspeelbal is indirect. Directe vrije trap is een pingel in de zestien.
quote:
Omdat PSV met een verdediger minder speelde.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Dat snapt een zeekoe ook wel. Maar waarom juist Depay?
quote:
Ja duh... maar dan haal je toch niet de meest dreigende aanvaller eraf...
BFF met GGMM
quote:
en een achterstand ja.
quote:
Wie anders? Een middenvelder betekent een totale overmacht voor Feyenoord op het middenveld, een aanvaller kun je beter missen.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:47 schreef Caland het volgende:[..]
Klopt. In bepaalde gevallen. Eigenlijk alleen bij een terugspeelbal of het polletje van Van Breukelen. Je snapt de spelregels dus niet

Maar is dat een regel.. of is dat wat de scheidsrechters doen/gewoonte? Want dan als dat het 2e is zet ik hem bij de rest van de fouten van Makkelie. Ik denk het 2e namelijk.
Wedstrijd niet gezien. Maatje van mij (Feyenoorder) gaf aan dat het allemaal niet best was. 2 terechte penals. Rood voor Bruma was betwistbaar. Eerste kwartier was Feyenoord heer en meester en na de rode kaart vanzelfsprekend ook. Cocu weer een aantal dubieuze beslissingen. Zit ik een beetje goed?
Al met al een ingecalculeerde overwinning. Volgende week ook verliezen tegen Vitesse. Die kunnen we ook alvast incalculeren. Niets aan de hand. GEEN PANIEK.
quote:
Ik vond Josefzoon dreigender. Zit veel meer actie in.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Dan moeten de spelregels aangepast worden.
quote:
't Is dat z'n naam op het formulier stond. Niks van gezien.
Brutal. Fucking. Metal.
Sala-adin
Knuffelmoslim
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Neemt er iemand Thijs serieus dan? Of is dat alleen wanneer PSV verliest zodat jullie trolls het even kunnen gebruiken en doen alsof 'wij PSV'ers' hem zien als een god?
Net als "Mensen die dachten dat PSV ging winnen", nou die heb ik nog steeds niet kunnen vinden..
Ik heb Thijs altijd wel serieus genomen, misschien moet je de beelden nog eens beter bekijken dan kom je tot de conclusie dat ze terecht zijn.
Die Cocu

wat een dooie mus is dat zeg
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:45 schreef Geo4kant het volgende:[..]

Mag alleen in bepaalde gevallen. Een te harde inzet is een directe vrije trap.
quote:
Depay scoorde als enige bij jullie een voldoende. De rest was bagger. Hij stond zelfs verdedigend werk op te knappen op links en rechtsback...
BFF met GGMM
quote:
Bakkali er af, niet gezien behalve die 2 keer dat hij op de grond lag te huilen.
Je ballen terug vinden en gewoon met 3 verdedigers spelen, alles of niets. PSV had op die goal van Maher na nog geen kans gehad volgens mij dus flikker op met je verdedigende wissel, gewoon een keer lef tonen..
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:52 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Bakkali er af, niet gezien behalve die 2 keer dat hij op de grond lag te huilen.
Je ballen terug vinden en gewoon met 3 verdedigers spelen, alles of niets. PSV had op die goal van Maher na nog geen kans gehad volgens mij dus flikker op met je verdedigende wissel, gewoon een keer lef tonen..
Dat kan, maar doe dat niet tegen Feyenoord dat constant de lange bal op Pelle speelt. Dan word je gewoon 7-1 afgemaakt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Neuh, dat ik mis zit bij gebrek aan spelregel kennis wil ik best toegeven, maar dit is gewoon slecht, dit komt niet ten goede van het voetbal dus dan moeten de regels aangepast worden.
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:52 schreef DonRaja het volgende:[..]
Depay scoorde als enige bij jullie een voldoende. De rest was bagger. Hij stond zelfs verdedigend werk op te knappen op links en rechtsback...
Depay was misschien nuttiger, maar ik vond 'm niet dreigender. Bakkali wisselen was slimmer geweest denk ik.
Brutal. Fucking. Metal.
Ja, het is duidelijk. Zo kan je voor elke poep en scheet een penalty gaan geven natuurlijk. Laat staan kaarten.
Voortaan lekker met de handjes op de rug een duel aangaan dus. Enige manier om dit te voorkomen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Zo goed waren ze niet hoor

, ben je toevallig familie van Fred Rutten of wat?
quote:
Nee hoor. Het lijkt mij gewoon niet slim om met 3 verdedigers door te spelen tegen Pelle, Boëtius en die andere gozer.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Depay mag je uit principe niet wisselen. De enige PSV'er die wekelijks laat zien dat hij graag bij PSV voetbalt en waar enige dreiging vanaf komt. Over het wisselen van een aanvaller voor een verdediger; dat is een van die dubieuze beslissing van Cocu.
Cocu is weer te lief voor de camera.
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:53 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Neuh, dat ik mis zit bij gebrek aan spelregel kennis wil ik best toegeven, maar dit is gewoon slecht, dit komt niet ten goede van het voetbal dus dan moeten de regels aangepast worden.
Wat een onzin. Het is toch gewoon een overtreding in de 16?
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:56 schreef Caland het volgende:In mijn beleving kwam PSV voor de eerste keer gedurfd over de middellijn bij de 0-1. Hoe je dan de scheids kan afkraken is mij echt een raadsel.
Misschien, omdat hij wedstrijdbepalende beslissingen heeft gemaakt.. ohja.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Klinkt raar uit de mond van een scheids, maar gelijk heeft hij natuurlijk wel.
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:Ja, het is duidelijk. Zo kan je voor elke poep en scheet een penalty gaan geven natuurlijk. Laat staan kaarten.
Voortaan lekker met de handjes op de rug een duel aangaan dus. Enige manier om dit te voorkomen.
Een overtreding is een penalty. Zo simpel is het.
quote:
Ja en nee. Hij hoeft ook niks te zeggen, het is voor iedereen wel duidelijk lijkt me. Heeft geen zin om die jongens daar op camera zwart te maken, dat moet intern maar.
Enige wat hij in mijn ogen had kunnen of moeten doen is een keer zeggen dat hij mede schuldig is door ze zo laf te laten spelen.
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:56 schreef Caland het volgende:In mijn beleving kwam PSV voor de eerste keer gedurfd over de middellijn bij de 0-1. Hoe je dan de scheids kan afkraken is mij echt een raadsel.
Als Feyenoorder zal je dat misschien niet snappen, maar hij floot echt kut. Net als dat die kerel bij ado-Ajax kut floot
quote:
Ik heb mijn mening gegeven, ik kan hem wel kopieren en plakken voor je als het je nog niet duidelijk is hoe ik er over denk?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Oja. Heeft natuurlijk niks te maken met dat PSV op elke plek werd afgetroefd. Excusez moi.
VBL SC influencer
Left, right, behind
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
RubenSosa
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:52 schreef DonRaja het volgende:[..]
1x verdedigende hij mee. De andere keren was dat "gewoon" Tamata. Die verslaggever haalt al jaren spelers door elkaar.
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Ja en nee. Hij hoeft ook niks te zeggen, het is voor iedereen wel duidelijk lijkt me. Heeft geen zin om die jongens daar op camera zwart te maken, dat moet intern maar.
Enige wat hij in mijn ogen had kunnen of moeten doen is een keer zeggen dat hij mede schuldig is door ze zo laf te laten spelen.
Je zou het niet verwachten van een oud speler als Cocu.
quote:
Luister eens naar de verklaring van Makkelie, tevens kan een scheidsrechter niet alles perfect doen.
http://foxsports.nl/video(...)mmer-verdedigen.html
quote:
Je vond dit serieus overtredingen?
quote:
Helder. En hij heeft ook gewoon gelijk.
quote:
Maakt niet uit joh.
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:58 schreef RubenSosa het volgende:[..]
1x verdedigende hij mee. De andere keren was dat "gewoon" Tamata. Die verslaggever haalt al jaren spelers door elkaar.
Eerste helft heb ik via de radio gevolgd.
BFF met GGMM
RubenSosa
quote:
Kijken hoe jij volgende keer reageert als ajax door de scheids punten morst...
Shreyas
De beste
quote:
Makkelie legt zijn beslissingen goed uit, bovendien waren die twee penalties gewoon terecht gegeven natuurlijk
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:58 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Ik heb mijn mening gegeven, ik kan hem wel kopieren en plakken voor je als het je nog niet duidelijk is hoe ik er over denk?
Het is wel duidelijk hoe je erover denkt, maar het is slechts een mening en niet op spelregels gebaseerd.
quote:
waren het toch ook?
quote:
Blijf dan maar lekker in je eigen waarheden geloven. PSV heeft deze nederlaag volledig aan zichzelf te wijten en er zal een flinke ommekeer moeten komen willen ze thuis winnen van de koploper Vitesse.
quote:
Dat zeg ik toch, de spelregels moeten aangepast worden.
Caland
FREEJANCEES
quote:
*pakt het laatste handje popcorn
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:00 schreef Shreyas het volgende:[..]
Makkelie legt zijn beslissingen goed uit, bovendien waren die twee penalties gewoon terecht gegeven natuurlijk
De eerste penalty vond ik terecht. De tweede is volgens mij de combinatie mislukte omhaal + arm van Bruma. Pelle valt natuurlijk al door die mislukte omhaal, de scheids ziet de arm van Bruma en legt 'm op de stip..
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Zodat ze op jouw mening aansluiten?

Waarom zou het géén overtreding zijn volgens jou?
Shreyas
De beste
quote:
Jij weet dat al is uitgezocht dat Ajax vorig seizoen het meest door de scheidsrechter was benadeeld?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Ja kapi, krijg de vinketering

ik ga hier niet op reageren je zit te trollen.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:00 schreef Shreyas het volgende:[..]
Bij die tweede springt Pelle zelf de lucht in om een pingel te versieren. Natuurlijk nooit een penalty
RubenSosa
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:01 schreef TC03 het volgende:Die reactie van Cocu, om je kapot te schamen als PSV'er. Als ik zijn baas zou zijn, zou hij zijn biezen mogen pakken. Verliezen oké, maar smoesjes zoeken is echt iets wat je op de kleuterschool al afgeleerd wordt.
Hij zit met een kleuterklas... dus tja.
quote:
Ajax wordt zo vaak benadeeld in de Eredivisie, kijk ik niet meer van op. Met als verschil dat Ajax zich niet druk maakt om de beslissingen van de scheidsrechter. Die sluiten wedstrijden nog winnend af.
TC03
Catch you on the flipside
quote:
Op zondag 1 december 2013 17:53 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Je wilt de regels aanpassen omdat ze in het nadeel van PSV zijn? Teeeeeeeeeering.
Ten percent faster with a sturdier frame
Shreyas
De beste
quote:
Waarom moet een verdediger een aanvaller vastpakken?
quote:
Pelle wil een omhaal maken maar Bruma trekt hem daar duidelijk naar beneden. Bruma pakt zijn arm duidelijk vast.
RubenSosa
quote:
Daar ging het niet om. Het gaat om de manier waarop ajacied222 zou reageren. Nu doet hij alsof wij niet moeten zeuren. Maar vorig jaar ging hij vaak genoeg tekeer om de scheidsrechters...
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
Ajax wordt zo vaak benadeeld in de Eredivisie, kijk ik niet meer van op. Met als verschil dat Ajax zich niet druk maakt om de beslissingen van de scheidsrechter. Die sluiten wedstrijden nog winnend af.
Zoals vandaag tegen ado. Die Kramer had er al lang af gemoeten en die 2x buitenspel in de 1e helft sloeg ook nergens op
quote:
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:[..]
De eerste penalty vond ik terecht. De tweede is volgens mij de combinatie mislukte omhaal + arm van Bruma. Pelle valt natuurlijk al door die mislukte omhaal, de scheids ziet de arm van Bruma en legt 'm op de stip..
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Nee, leer eens lezen.
quote:
Hij raakt hem aan, vastpakken wil ik het niet noemen
quote:
Slimmer verdedigen noemen ze dat, waarom grijpt hij überhaupt Pelle vast als hij in de lucht hangt
Ik ben echt benieuwd hoe het zaterdag zal gaan. Wanneer het weer misgaat zal het op de tribunes nu echt misgaan denk ik.
quote:
Groot fan van Pelle he hij wilde hem even aanraken
TC03
quote:
Hij raakt hem aan, met welk doel? Om te voelen of Nivea crème echt zo verzachtend werkt oid? Hij raakt hem aan omdat hij hem uit balans wil brengen en dat doet hij dan ook.
quote:
Jij vond die penal van Milan ook terecht zeker?
Shreyas
De beste
quote:
Het is duidelijk vastpakken, kijk als je een tackle inzet op de bal en je bent toevallig te laat en raakt de speler, is het ook een penalty maar kun je het nog anders uitleggen. Als je een aanvaller vastpakt in de zestien, ongeacht hij een salto maakt of niet, ben je als verdediger gewoon fout. Dat heeft Van der Hoorn ook ervaren tegen Milan.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:05 schreef FL_Freak het volgende:Ik ben echt benieuwd hoe het zaterdag zal gaan. Wanneer het weer misgaat zal het op de tribunes nu echt misgaan denk ik.
Mwa verwacht ik niet, paar mensen die wat roepen en gebaren maken.. verder misschien wel witte zakdoekjes.
Maar vind dat Brands en Sanders maar vaak uit schot blijven.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:05 schreef TC03 het volgende:[..]
Hij raakt hem aan, met welk doel? Om te voelen of Nivea crème echt zo verzachtend werkt oid? Hij raakt hem aan omdat hij hem uit balans wil brengen en dat doet hij dan ook.
Als we Pelle dan ook elke keer geel gaan geven als die iemand aanraakt,.
quote:
Zelf nooit gevoetbald zeker? Elke verdediger probeert een aanvaller wat uit balans te brengen of 'm uit positie te krijgen. Het hoort gewoon bij voetbal. Als je voor elke keer dat er zulk contact is de bal op de stip gaat leggen, kun je dat bij elke corner/vrije trap gaan doen. Het is gewoon heel zwaar gegeven.
Brutal. Fucking. Metal.
Shreyas
De beste
quote:
Ja, maar daar was menig Ajacied het ook over eens destijds
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:05 schreef Shreyas het volgende:[..]
Het is duidelijk vastpakken, kijk als je een tackle inzet op de bal en je bent toevallig te laat en raakt de speler, is het ook een penalty maar kun je het nog anders uitleggen. Als je een aanvaller vastpakt in de zestien, ongeacht hij een salto maakt of niet, ben je als verdediger gewoon fout. Dat heeft Van der Hoorn ook ervaren tegen Milan.
Dat van Hoorn was ook onterecht. Rood geven hiervoor is natuurlijk belachelijk
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Mwa verwacht ik niet, paar mensen die wat roepen en gebaren maken.. verder misschien wel witte zakdoekjes.
Brands en Sanders zijn ook niet schuldig, maar de spelers en de trainer. Dankzij Brands heb je als club 20-30 miljoen verdient
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Tja die durven de confrontatie denk ik niet aan te gaan.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:[..]
Zelf nooit gevoetbald zeker? Elke verdediger probeert een aanvaller wat uit balans te brengen of 'm uit positie te krijgen. Het hoort gewoon bij voetbal. Als je voor elke keer dat er zulk contact is de bal op de stip gaat leggen, kun je dat bij elke corner/vrije trap gaan doen. Het is gewoon heel zwaar gegeven.
Hij doet korfbal, daar mag je elkaar volgens mij niet eens aanraken..
quote:
Ik zit niet te trollen. Ik zie gewoon niet in op welk punt jij niet kan begrijpen dat iemand aan z'n schouder trekken waardoor hij geen gevaarlijke voorzet of schot op goal kan geven geen penalty is?
quote:
Ah, gaan we op die toer? Intens treurig zeg.
Shreyas
De beste
quote:
Dus je geeft toe dat het een overtreding betreft, maar omdat iedereen het doet, moet het maar niet bestraft worden? Het feit dat scheidsrechters dingen niet zien óf door de vingers zien, betekent niet dat scheidsrechters die dit wel bestraffen ineens fout bezig zijn.
TC03
quote:
Bruma kreeg dan ook geen rood.
RubenSosa
quote:
Als je een milkshake van hem aanpakt dan springt hij gelijk 3 meter de lucht in. Triest jochie.
Bakkali heeft daar ook een handje van. Pakt als hij valt gelijk zijn enkel beet..
Shreyas
De beste
quote:
Van der Hoorn was terecht, tevens dom verdedigd.
Caland
FREEJANCEES
quote:
*pakt het laatste bultje popcorn
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef MolFan het volgende:[..]
Brands en Sanders zijn ook niet schuldig, maar de spelers en de trainer. Dankzij Brands heb je als club 20-30 miljoen verdient

Brands en co stellen toch de onervaren coach Cocu aan of niet dan?
Brands en co halen toch al een paar jaar flut verdedigers/spelers?
Nou heeft PSV ook veel pech met blessures dit seizoen maar toch. Zij stellen ook een coach aan met 0 ervaring in een toch al langdurige moeilijk tijd voor PSV. En dan kun je hier niks aan rekenen vind jij?
quote:
Als het al een penalty is, is het natuurlijk nooit een kaart
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:07 schreef Shreyas het volgende:[..]
Dus je geeft toe dat het een overtreding betreft, maar omdat iedereen het doet, moet het maar niet bestraft worden? Het feit dat scheidsrechters dingen niet zien óf door de vingers zien, betekent niet dat scheidsrechters die dit wel bestraffen ineens fout bezig zijn.
Nee, ik vind dat zoiets structureel niet bestraft moet worden. Het slaat gewoon nergens op. Net als die penalty tegen Ajax voor Milan. Dat soort overtredinkjes moet je niet voor gaan fluiten, slaat helemaal nergens op.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:07 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Als je een milkshake van hem aanpakt dan springt hij gelijk 3 meter de lucht in. Triest jochie.
Bakkali heeft daar ook een handje van. Pakt als hij valt gelijk zijn enkel beet..
Bakkali is nog wel een tandje of 7 erger

.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:08 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Brands en co stellen toch de onervaren coach Cocu aan of niet dan?
Brands en co halen toch al een paar jaar flut verdedigers/spelers?
Nou heeft PSV ook veel pech met blessures dit seizoen maar toch. Zij stellen ook een coach aan met 0 ervaring in een toch al langdurige moeilijk tijd voor PSV. En dan kun je hier niks aan rekenen vind jij?
Trainers zijn overhyped. Selectie is gewoonweg te matig. Met Schaars, Zoet, Bruma ga je de oorlog niet winnen.
quote:
Je had het al op
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Stel je niet zo aan, zo veel verkeerds zeg ik hier niet.

Het is gewoon dat voetbal veel lomper is en fysiek is, daar hoort wat duw en trek werk bij.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:08 schreef MolFan het volgende:[..]
Trainers zijn overhyped. Selectie is gewoonweg te matig. Met Schaars, Zoet, Bruma ga je de oorlog niet winnen.
Volgens velen is het op papier de beste selectie hoor. Maar goed, dat hoor je al 4 jaar van de PSVers.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ja godver moet nieuwe aanschaffen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Volgens velen?

Flikker toch op matige selectie, namen zeggen niets.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:09 schreef TC03 het volgende:[..]
Waarom niet? Hij ontneemt Pelle toch gewoon een scoringskans? Als Pelle geen kans had, waarom hangt hij dan uberhaupt aan zijn arm?

Pelle had de bal toch al gemist

Hoe is het dan nog een scoringskans?
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:09 schreef Geo4kant het volgende:[..]

Het is gewoon dat voetbal veel lomper is en fysiek is, daar hoort wat duw en trek werk bij.
Klopt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Ik vind het ook maar matigheid hoor.
quote:

Met de kans dat er een keer voor een penalty wordt gefloten. Dan moet je ook niet gaan huilen.
quote:
En JP vind dat ook, kijk zijn gezicht toen die de selectie van PSV zag
quote:
Maar met deze matigheid hoor je gewoon minimaal top 5 te staan vind ik.
quote:
Boetius speelde tot zijn doelpunt ook heel erg matig hoor. Zonde dat hij dit jaar nog maar weinig heeft laten zien,leuke speler.
quote:
En dat gebeurt vast ook nog wel.
Brutal. Fucking. Metal.
Tarado
capô de fusca
quote:
Waarop baseer je die onzin? Twente, Vitesse, Ajax en ook Feyenoord hebben in de breedte een betere selectie. Feyenoord speelt al enkele seizoenen samen, evenals Ajax met wat nieuwe jongens.
TC03
quote:
Ja, hij miste de bal o.a. omdat Bruma aan hem hing.
Shreyas
De beste
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:[..]
Nee, ik vind dat zoiets structureel niet bestraft moet worden. Het slaat gewoon nergens op. Net als die penalty tegen Ajax voor Milan. Dat soort overtredinkjes moet je niet voor gaan fluiten, slaat helemaal nergens op.
Dit zijn gewoon de spelregels, als je vindt dat het niet structureel bestraft moet worden, moet je pleiten voor andere spelregels. Zolang het is zoals het is, heeft Makkelie correct gehandeld.
quote:
Als ik dat vond was ik hier niet, wel?
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:12 schreef MolFan het volgende:[..]
Waarop baseer je die onzin? Twente, Vitesse, Ajax en ook Feyenoord hebben in de breedte een betere selectie. Feyenoord speelt al enkele seizoenen samen, evenals Ajax met wat nieuwe jongens.
Dat zijn 4 clubs die je opnoemt. PSV past daar dus prima tussen = top 5.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Moet ook kunnen lijkt me

.
Dat de rest van Nederland blind is, wil nog niet zeggen dat ik zin heb in een discussie over de thuisfluiter.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Schijnbaar was Mathijsen boos.
quote:
Je plaatje slaat niet echt aan he?
quote:
Mwa vind een Heerenveen niet veel minder dus 5, maar zal erom hangen.
quote:

In dat duw- en trekwerk kan je in de ogen van de scheidsrechter misschien wel iets verkeerds doen.
Waarom blijf je überhaupt doorzaniken over de scheidsrechter terwijl PSV zichzelf nog dieper in een sportieve crisis heeft gebracht? Heel PSV is nog drukker bezig met de scheidsrechter dan met het eigen spel. Dat is een nog groter gevaar. De knop moet snel om daar, denken ze soms dat de overwinning zomaar uit de lucht komt vallen? Zelfs als Feyenoord niet die penalty's tegenkreeg had had het gewoon de beste papieren voor de overwinning. Hoeveel keer heeft PSV op doel geschoten? Twee keer zo ongeveer? Dat is toch treurig of niet? Zaterdag komt de koploper op bezoek, Vitesse dus. Daar zit nog veel meer kwaliteit in dan in dit Feyenoord zit. Voetballend word je waarschijnlijk kapotgespeeld.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:12 schreef Shreyas het volgende:[..]
Dit zijn gewoon de spelregels, als je vindt dat het niet structureel bestraft moet worden, moet je pleiten voor andere spelregels. Zolang het is zoals het is, heeft Makkelie correct gehandeld.
Nee, dat heeft hij niet. Als hij echt correct wilde handelen en elke vorm van fysiek contact wilde verbieden, dan moet je bij elke corner de bal op de stip leggen. Een duel hoort er nou eenmaal gewoon bij.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:12 schreef MolFan het volgende:[..]
Omdat de rest ook veel matige spelers heeft. Het zijn meer een team dat wel maar ze zijn ook niet geweldig.
Of is je geheugen niet goed, nu dat Ajax 3 wedstrijdjes wint dat het lijkt alsof ze opeens de sterren van de hemel spelen in de competitie?
Wordt Hiljemark trouwens nu nog voor 1 duel geschorst of niet?
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:13 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Omdat de rest ook veel matige spelers heeft. Het zijn meer een team dat wel maar ze zijn ook niet geweldig.
Of is je geheugen niet goed, nu dat Ajax 3 wedstrijdjes wint dat het lijkt alsof ze opeens de sterren van de hemel spelen in de competitie?
Je kan matige spelers hebben, maar als je in de breedte geen kwaliteit hebt (Hiljemark, Brenet dat soort jongens) wordt je geen kampioen. Al heb je 10x Maher rondlopen.
TC03
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:[..]
Nee, dat heeft hij niet. Als hij echt correct wilde handelen en elke vorm van fysiek contact wilde verbieden, dan moet je bij elke corner de bal op de stip leggen. Een duel hoort er nou eenmaal gewoon bij.
Niet elk duel is hetzelfde. Niet bij elk duel wordt de opponent tegen de grond geworpen. Pelle werd middels een soort judogreep op de grond gelegd, dat vind jij normaal? Raar. Ik zie dat bijna nooit.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Zou me niet verbazen als de bond hiertoe besluit.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:13 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Het is wel zo dat de veldbezetting en taakbewustheid bij Ajax veel beter is dan bij PSV. En ze hebben imo een bredere selectie.
quote:
Nee, die gele kaart in de 27e minuut was niet gegeven, heeft CCYH uitgezocht. Alleen een naambalkje van Hiljemark kwam in beeld met ''1x geel in dit seizoen''.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:14 schreef TC03 het volgende:[..]
Niet elk duel is hetzelfde. Niet bij elk duel wordt de opponent tegen de grond geworpen. Pelle werd middels een soort judogreep op de grond gelegd, dat vind jij normaal? Raar. Ik zie dat bijna nooit.

Nou overdrijf je wel heel hard

Het was bij lange na geen judogreep
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Zou ook gewoon terecht zijn. Had natuurlijk van het veld gemoeten.
quote:
Hoezo? Dat eerste incident was geen gele kaart .
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:14 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Het is wel zo dat de veldbezetting en taakbewustheid bij Ajax veel beter is dan bij PSV. En ze hebben imo een bredere selectie.
Punt is ook dat PSV identiek Ajax probeert na te doen qua management, spelers, trainingen etc. Verzin zelf eens wat, want dit werkt niet.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
Nee, die gele kaart in de 27e minuut was niet gegeven, heeft CCYH uitgezocht. Alleen een naambalkje van Hiljemark kwam in beeld met ''1x geel in dit seizoen''.
Ah, dat wist ik niet. Excuses.
TC03
quote:
Feiten:
- Bruma pakt met beide armen de arm van Pelle
- Pelle ligt als gevolg hiervan op de grond
Dat is geen 'normaal duel'.
Shreyas
De beste
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:[..]
Er is een verschil tussen fysiek contact in een duel en gewoon iemand vastpakken.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:15 schreef MolFan het volgende:[..]
Punt is ook dat PSV identiek Ajax probeert na te doen qua management, spelers, trainingen etc. Verzin zelf eens wat, want dit werkt niet.
De identiteit van PSV was altijd goed scouten en inkopen. Nu verzinnen ze maar wat.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
In dat duw- en trekwerk kan je in de ogen van de scheidsrechter misschien wel iets verkeerds doen.
Waarom blijf je überhaupt doorzaniken over de scheidsrechter terwijl PSV zichzelf nog dieper in een sportieve crisis heeft gebracht? Heel PSV is nog drukker bezig met de scheidsrechter dan met het eigen spel. Dat is een nog groter gevaar. De knop moet snel om daar, denken ze soms dat de overwinning zomaar uit de lucht komt vallen? Zelfs als Feyenoord niet die penalty's tegenkreeg had had het gewoon de beste papieren voor de overwinning. Hoeveel keer heeft PSV op doel geschoten? Twee keer zo ongeveer? Dat is toch treurig of niet? Zaterdag komt de koploper op bezoek, Vitesse dus. Daar zit nog veel meer kwaliteit in dan in dit Feyenoord zit. Voetballend word je waarschijnlijk kapotgespeeld.
Leer eens beter lezen, ik maak duidelijk onderscheid tussen 2 dingen. Ik heb al 10x gezegd dat PSV terecht verloren heeft. Maar dat haalt niet weg dat ik vind dat de scheidsrechter blunders heeft gemaakt.
En het feit dat de fans en zelfs de club zo zeiken op de arbitrage is natuurlijk ook gewoon 80% frustratie van het hele seizoen, niet alleen dit momentje en dan zal ik het nog evne uitleggen wat dit zul je zelf ook niet in kunnen vullen: Dat het kut gaat, het spel kut is, nederlagen, niet om aan te gluren.. nee ik bedoelde dus niet dat de scheidsrechters vaker gefaald hebben.
quote:
Ze proberen Ajax na te doen.
TC03
quote:
Niet alleen vastpakken, Pelle werd ook echt op de grond gelegd. Er zit nog een groot verschil tussen iemand alleen vastpakken en ook daadwerkelijk op de grond leggen.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:14 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Maar dat vind ik al jareeeennn.. ik vond Ajax ook altijd veel creatiever en sneller dan PSV. Die jongens zijn ook veel gretiger.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Maar dat vind ik al jareeeennn.. ik vond Ajax ook altijd veel creatiever en sneller dan PSV. Die jongens zijn ook veel gretiger.
Mentaliteit van de club. Kijk maar eens de docu Daar horen ze engelen zingen. Die gassies bij Ajax worden vanaf hun 7de ofzo al mentaal klaargestoomd voor de absolute top en alleen de beste blijven over. Daar zit het verschil.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Creatiever niet per se. Wel meer vanuit een bewust doel spelen. Bij PSV teerden ze vooral op individuele klasse.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:16 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Leer eens beter lezen, ik maak duidelijk onderscheid tussen 2 dingen. Ik heb al 10x gezegd dat PSV terecht verloren heeft. Maar dat haalt niet weg dat ik vind dat de scheidsrechter blunders heeft gemaakt.
Heel Nederland, behalve PSV, vindt het geen blunderwedstrijd van de scheidsrechter. Tevens, een scheidsrechter is ook maar een mens, niet iedereen kan de perfecte wedstrijd fluiten.
quote:
Ja, maarja je kan ook niet die kerel macht/inspraak bij de club geven ook al geeft hij je goede speler.
Maar PSV heeft daarna geen andere goede scouts weten te vinden, hetgeen wat nu hte werk doet is gewoon niet goed genoeg dat blijkt wel uit de aankopen.
Shreyas
De beste
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:17 schreef TC03 het volgende:[..]
Niet alleen vastpakken, Pelle werd ook echt op de grond gelegd. Er zit nog een groot verschil tussen iemand alleen vastpakken en ook daadwerkelijk op de grond leggen.
Nou ja, Pelle de man van 191 cm ging ook wel erg makkelijk naar de grond natuurlijk, desalniettemin moet je als verdediger dit gewoon niet doen in de zestien.
Lemsterr
Dorpsidioot
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
Heel Nederland, behalve PSV, vindt het geen blunderwedstrijd van de scheidsrechter. Tevens, een scheidsrechter is ook maar een mens, niet iedereen kan de perfecte wedstrijd fluiten.
Higler
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Ja, maarja je kan ook niet die kerel macht/inspraak bij de club geven ook al geeft hij je goede speler.
Maar PSV heeft daarna geen andere goede scouts weten te vinden, hetgeen wat nu hte werk doet is gewoon niet goed genoeg dat blijkt wel uit de aankopen.
En tegenwoordig is het voor een Nederlandse club nauwelijks rendabel om in bijvoorbeeld Zuid Amerika te scouten. Waar je vroeger Ronaldo en Romario kon binnen halen krijg je nu de 4e rangs Brazilianen.
quote:
Heel Nederland, behalve PSV, vindt het geen blunderwedstrijd van de scheidsrechter. Tevens, een scheidsrechter is ook maar een mens,
niet iedereen kan de perfecte wedstrijd fluiten.
Dat ben ik met je eens maar dan kan ik er nog wel even gefrustreerd van zijn
Ik zou ook nooit scheids willen zijn, lijkt me ontzettend moeilijk maarja helaas willen de bobo's aan de top geen digitale middelen.
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:18 schreef MolFan het volgende:[..]
Mentaliteit van de club. Kijk maar eens de docu Daar horen ze engelen zingen. Die gassies bij Ajax worden vanaf hun 7de ofzo al mentaal klaargestoomd voor de absolute top en alleen de beste blijven over. Daar zit het verschil.
Leuke docu waarin pijnlijk duidelijk wordt dat de methode Van Gaal/Adriaanse niet werkt
RED ONS HENNIEGOD
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:19 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
En tegenwoordig is het voor een Nederlandse club nauwelijks rendabel om in bijvoorbeeld Zuid Amerika te scouten. Waar je vroeger Ronaldo en Romario kon binnen halen krijg je nu de 4e rangs Brazilianen.
Was toen ook al hoor. Grote clubs in het buitenland hadden toen ook al veel meer geld dan de Nederlandse clubs. Romario/Ronaldo kwamen ook niet ieder seizoen, was ook incidenteel.
RubenSosa
quote:
Heel Nederland, behalve PSV, vindt het geen blunderwedstrijd van de scheidsrechter. Tevens, een scheidsrechter is
ook maar een mens, niet iedereen kan de perfecte wedstrijd fluiten.
wat ben je toch ook een klein trolletje...
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:19 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Klopt en daarom moet je meer een team smeden, maar of ze zijn er nog niet achter bij PSV of ze weten gewoon niet hoe het moet.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Dat ben ik met je eens maar dan kan ik er nog wel even gefrustreerd van zijn
Ik zou ook nooit scheids willen zijn, lijkt me ontzettend moeilijk maarja helaas willen de bobo's aan de top geen digitale middelen.
Tsja, volgens de scheidsrechtersregels zijn dit gewoon terechte penalty's. Ik begrijp dat het lastig is om dit te verwerken.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef MolFan het volgende:[..]
Was toen ook al hoor. Grote clubs in het buitenland hadden toen ook al veel meer geld dan de Nederlandse clubs. Romario/Ronaldo kwamen ook niet ieder seizoen, was ook incidenteel.
Onzin wat je nu zegt.
quote:
Niet dan

De ene keer is Makkelie een God, de andere keer is zijn moeder een hoer.
quote:
Klopt en daarom moet je meer een team smeden, maar of ze zijn er nog niet achter bij PSV of ze weten gewoon niet hoe het moet.
En ik heb het gevoel dat Ajax meer op persoonlijkheid spelers scout dan PSV.
quote:
Dus jij wil zeggen dat spelers zoals Romario ongeveer elk seizoen vanaf de jaren 80-90 aangekocht werden?

Exceptionele talenten kwamen toendertijd ook af en toe langs, net zoals nu.
Sala-adin
Knuffelmoslim
quote:
Negeer die huilebalk toch joh.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Misschien moet Cocu weer één van zijn donderspeeches houden. Ik neem aan dat dat de vorige keer indruk heeft gemaakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:21 schreef MolFan het volgende:[..]
Dus jij wil zeggen dat spelers zoals Romario ongeveer elk seizoen vanaf de jaren 80-90 aangekocht werden?

Exceptionele talenten kwamen toendertijd ook af en toe langs, net zoals nu.
Romario en Ronaldo zijn van het niveau Neymar( Zo niet beter). Zie jij een Neymar naar PSV komen?
quote:
Al zet je de materiaalman voor de groep, maakt geen verschil. Spelers moeten het doen, trainer alleen doorgeven wie er gaan spelen en verder zijn mond houden.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:22 schreef Caland het volgende:[..]
Misschien moet Cocu weer één van zijn donderspeeches houden. Ik neem aan dat dat de vorige keer indruk heeft gemaakt.
Dat was vuurwerk
quote:
Het kan nog steeds, zie een Eriksen wat nog altijd een groot talent is. De tijd zal het leren. alleen je moet er als club vroeger bij zijn.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Neymar word weggekocht van Barcelona.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:22 schreef Caland het volgende:[..]
Again.. aan te rekenen aan de leiding, je weet toch wat voor karakter Cocu heeft? Dat is geen van Gaal en zal het ook nooit worden.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:23 schreef MolFan het volgende:[..]
Het kan nog steeds, zie een Eriksen wat nog altijd een groot talent is. De tijd zal het leren. alleen je moet er als club vroeger bij zijn.
Eriksen is natuurlijk van een kleiner kaliber. En werd nog veel jonger gehaald natuurlijk. Totaal niet te vergelijken.
quote:
Kleiner kaliber kun je nog niet zeggen, hij is net weg

Hij heeft het in zich om voor de absolute top te gaan spelen.
quote:
+ speelde een tijdje geleden ene L Suarez in NL, wat toch wel wereldtop is inmiddels. Die werd ook rond zijn 18-20ste gekocht.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:25 schreef MolFan het volgende:[..]

Het niveau van die 2 zal hij niet halen hoor
Van harte met één goal in de Kuip!
quote:

Gast, Ronaldo was op zijn 20e al wereldtop. Ik ben een Eriksen fan maar hem in een rijtje scharen met Romario en Ronaldo is vooralsnog bespottelijk ende belachelijk.
Caland
FREEJANCEES
quote:

Sinterklaas.bestaat niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Nee he he die zijn van het niveau Messi/CR7, maar alles daaronder jawel.
RubenSosa
quote:
Zoals ik al zei. Nu vindt je dat wij zeuren. Maar als ajax benadeelt wordt dan doe je precies hetzelfde.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:25 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Gast, Ronaldo was op zijn 20e al wereldtop. Ik ben een Eriksen fan maar hem in een rijtje scharen met Romario en Ronaldo is vooralsnog bespottelijk ende belachelijk.
Daaronder bedoel ik dus he. Wereldtop is een groot gezegde ofc.
quote:
+ speelde een tijdje geleden ene L Suarez in NL, wat toch wel wereldtop is inmiddels. Die werd ook rond zijn 18-20ste gekocht.
Maar Suarez is bij Liverpool pas wereldtop geworden. Toen hij naar Groningen kwam stond hij niet als wereldtalent (Zoals Neymar en Ronaldo) te boek. Dus ook totaal niet te vergelijken.
quote:
boooehoooeeeeeeeeee.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:27 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Maar Suarez is bij Liverpool pas wereldtop geworden. Toen hij naar Groningen kwam stond hij niet als wereldtalent (Zoals Neymar en Ronaldo) te boek. Dus ook totaal niet te vergelijken.
Romario stond dat ook niet toen die naar NL kwam, wel als groot talent. Suarez is wereldklasse, niet het niveau Romario maar daar net onder.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Kut man. Mijn popcorn is op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Dat ''ja maar'' schiet je ook niets mee op.
RubenSosa
quote:
Ah daar ben je weer. Only posting when winning.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:29 schreef HL_Dog43 het volgende:Suarez is niet echt wereldtop in mijn ogen hoor... Wereldtop zijn spelers als Messi en natuurlijk ook die kwallen Ronaldo en Ibrahimovich. Hekel aan die gasten, maar wat een fantastische spelers.
Suarez geen wereldtop vinden

Wereldtop is ook een Xavi, Iniesta, Pirlo etc. Wereldtop bestaat niet alleen uit 3-4 spelers hoor.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:28 schreef MolFan het volgende:[..]
Romario stond dat ook niet toen die naar NL kwam, wel als groot talent. Suarez is wereldklasse, niet het niveau Romario maar daar net onder.
Romario was echt een wereldtalent hoor. Blonk uit op de OS van 1988 (Werd er topschutter en won zilver) en werd daardoor snel door PSV vastgelegd.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:30 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Romario was echt een wereldtalent hoor. Blonk uit op de OS van 1988 (Werd er topschutter en won zilver) en werd daardoor snel door PSV vastgelegd.
Valt wel mee. Was meer een lui varken daarom twijfelde veel clubs, zie zijn docu.
quote:
False, ik was hier ook na de overwinning tegen Ajax. Ongeveer jullie laatste juichmomentje geweest

. Maar gelukkig is je seizoen goed want 4-0!!!
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:28 schreef MolFan het volgende:[..]
Maar Romario werd bij PSV wereldklasse, nu wordt een speler VOOR hij wereldklasse wordt al weggekocht door een Barca oid.
Romario speelde 4-5 seizoenen bij PSV ofzo, en was jarenlang smaakmaker. Eriksen is een geweldig talent, maar VOOR hij echt goed werd, werd hij weggekocht.
Tarado
capô de fusca
quote:
Als je nou gewoon kijkt hoe PSV voetbalde vandaag dan heb je op misschien 5 minuten na rond die goal toch geen enkele aanspraak kunnen maken op zelfs een punt.
Die eerste penalty was een overtreding, hij kan er voor fluiten en dat deed hij, toen was de wedstrijd al gespeeld.
Die 2e kan je over discussiëren maar was volgens mij ook terecht
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:29 schreef MolFan het volgende:[..]
Suarez geen wereldtop vinden

Wereldtop is ook een Xavi, Iniesta, Pirlo etc. Wereldtop bestaat niet alleen uit 3-4 spelers hoor.
Inderdaad, Suarez is geen wereldtop. Suarez, Xavi, Iniesta en Pirlo schaar ik onder de de top van de wereld. Maar niet Wereldtop....
quote:
False, ik was hier ook na de overwinning tegen Ajax. Ongeveer jullie laatste juichmomentje geweest

Voelde me even een Utrecht supporter.. waar je hoogtepunt van het seizoen is thuis winnen van Ajax
RubenSosa
quote:

Ja die dvd is wel in de maak hoor ik...
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:31 schreef tja77 het volgende:[..]
Maar Romario werd bij PSV wereldklasse, nu wordt een speler VOOR hij wereldklasse wordt al weggekocht door een Barca oid.
Romario speelde 4-5 seizoenen bij PSV ofzo, en was jarenlang smaakmaker. Eriksen is een geweldig talent, maar VOOR hij echt goed werd, werd hij weggekocht.
Gebeurde toen ook al, dat wegkopen. Ene L Messi tekende bijna bij Ajax en daar was Barca. Zo ook Falcao.
quote:
Toch nog iets te vieren in het jubileumjaar.
Ow nee, ook nog de Bronzen stier

. Singing Tiny Sanders!!!
quote:
Gratis huldiging rond PSV - Heerenveen, daarmee creëer je wel een topsfeer
quote:
Dat feest met Guus Meeuwis vond ik ook mooi.
Caland
FREEJANCEES
quote:
"Het kan hier zo mooi zijn"
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:36 schreef tja77 het volgende:[..]
Feit is gewoon dat geen enkele Nederlandse club meerdere jaren kan profiteren van de exeptionele talenten. Die worden VOOR hun doorbraak al opgepikt door clubs. Een jaar of 20 geleden was dat nog anders, een speler groeide in Nederland door tot ECHT een Europese topper, en vertrok toen pas uit Nederland.
Dit dus. Wie dat niet wil zien is blind.
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:36 schreef tja77 het volgende:[..]
Feit is gewoon dat geen enkele Nederlandse club meerdere jaren kan profiteren van de exeptionele talenten. Die worden VOOR hun doorbraak al opgepikt door clubs. Een jaar of 20 geleden was dat nog anders, een speler groeide in Nederland door tot ECHT een Europese topper, en vertrok toen pas uit Nederland.
Is niks verandert. 20 jaar terug was het verschil qua geld al enorm, nu nog steeds. Ene L Suarez was een talent en werd hier groot etc etc. Alleen wat wel zo is is dat meer clubs nu veel geld hebben. Vroeger was dat Madrid, Barca, Munchen, United en nu ook een PSG etc.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Nee ajb niet zeg. Ik wil nog niet dood gevonden met het ID kaartje van Blind op mijn kleren.
quote:
Zou tenminste wel wat voetballend vermogen aan PSV toevoegen

.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:37 schreef MolFan het volgende:[..]
Is niks verandert. 20 jaar terug was het verschil qua geld al enorm, nu nog steeds. Ene L Suarez was een talent en werd hier groot etc etc. Alleen wat wel zo is is dat meer clubs nu veel geld hebben. Vroeger was dat Madrid, Barca, Munchen, United en nu ook een PSG etc.
Nederland was een pionier in het scouten. De rest van de wereld heeft ons nu ingehaald.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Die doen dan ook niets onder voor PSV 1.
quote:
Waar je vroeger 3 nederlandse scouts in de favela's zag lopen er nu 300. Allemaal uit verschillende landen.
quote:
Scouten juist, maar men heeft het steeds over GELD en dat is gewoonweg niet waar. Madrid heeft massive money om spelers te kopen, maar dat hadden ze 20 jaar geleden ook al, daarin is niks verandert.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Vond hem zelf ook best geslaagd.

quote:
Wat is psv slecht zeg. Gewoon los zand.
quote:
Zo kijkt iedereen nu ook naar de Eredivisiestand. Vooral naar het plekje van PSV.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Ik ben blij dat je om de mickey mouse competitie kan lachen.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:39 schreef MolFan het volgende:[..]
Scouten juist, maar men heeft het steeds over GELD en dat is gewoonweg niet waar. Madrid heeft massive money om spelers te kopen, maar dat hadden ze 20 jaar geleden ook al, daarin is niks verandert.
Ook qua geld is de achterstand nog.meer onoverbrugbaar geworden. Maar inderdaaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Je kan zeggen wat je wilt, maar het is wel een van de aantrekkelijkste competities die er is. Spanje is niks aan of Barca of Madrid, rest telt niet mee. Frankrijk idem dito. Alleen Engeland is leuk en Duitsland dan wel en dan niet.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Dat we afzakken naar een middelmatig voetbal land? Dat kan je prima vinden, ik niet.
quote:
Middelmatig valt reuze mee man. Nederland is nog steeds een van de beste landen ter wereld op EK/WK, zolang dat zo is kun je dit niet zeggen. Top 10 van de wereld met 17 miljoen inwoners, razend knap.
quote:
Dat is niet echt de schuld van Nederland he. Dat komt meer door de ontwikkeling in de grotere competities waar het grote geld zit.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Here we go again.
Hoeveel onwetendheid zit er toch. Man man man.
quote:
Ajax won van de week van FC Barcelona.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op zondag 1 december 2013 18:44 schreef MolFan het volgende:[..]
Middelmatig valt reuze mee man. Nederland is nog steeds een van de beste landen ter wereld op EK/WK, zolang dat zo is kun je dit niet zeggen. Top 10 van de wereld met 17 miljoen inwoners, razend knap.
Je haalt wat dingen door elkaar zie ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Ja maar Messi deed niet mee, dat was dus slechts top, geen wereldtop wat er op het veld stond.
quote:
Nee hoor, hij heeft het over een voetballand en dat zijn we nog steeds en goed ook.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
En? Wil dat dan zeggen dat 1 wedstrijd, het hele voetbal naar een hoger niveau tilt? Men doet net alsof ze de cup met de grote oren weer hebben gewonnen, maar dat zal never nooit meer gebeuren.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ja geweldig man. Helemaal toppie. Ludogorets en Kuban. Altijd lastig.
VBL SC influencer
Left, right, behind