Je hebt gelijkquote:Op maandag 2 december 2013 17:38 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
AR belt/mailt doorgaans wat later op de dag. Tussen 16 en 18 uur is 'normaal', maar ik ben ook nog wel is om 20 uur gebeld. Er is nog hoop
Ik heb er wel eens tot na 9 uur gezetenquote:Op maandag 2 december 2013 17:38 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
AR belt/mailt doorgaans wat later op de dag. Tussen 16 en 18 uur is 'normaal', maar ik ben ook nog wel is om 20 uur gebeld. Er is nog hoop
Beste Suikerbiet,quote:Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef suikerbiet het volgende:
Weet iemand of je bij een bandenwissel het punt waar de banden gewisseld worden moet zien als een afleveradres? Of is dat gewoon hetzelfde als het ophaaladres?
Suikerbiet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, toch niet
quote:Op maandag 2 december 2013 19:52 schreef Solidberg het volgende:
Tot nu toe voor elke beschikbare dag gebeld + spoedjes , gaat dus goed in GroningenMisschien moet je wel bij het superieure EW komen werken, ipv dat waar je nu zit
No thanks, ik hoef nu nooit op schade te controleren en krijg elke week uitbetaald. Grote pluspunten. :p En ik heb woensdag en donderdag ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Als privé-chauffeur of hiker?quote:Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef Sjouveur het volgende:
Morgen in "de beste auto ter wereld" rijden, althans, volgens Mercedes: de nieuwe S klasse. Ik ben benieuwd
Ik hoop dat hij dat "magic body control" heeft waarbij camera's het wegdek lezen en de vering daar helemaal op instellen. Het schijnt dat dat systeem drempels doet verdwijnen
Gast, hou eens op met dat gejankquote:Op maandag 2 december 2013 20:59 schreef Amoeba het volgende:
Niet dat het effectief zoveel uitmaakt, maar konden ze geen Limburger regelen voor Heerlen - Schiphol?![]()
Ik moet gewoon een uur eerder m'n kranten gaan gooien omdat ik het anders nooit ga halen om op tijd bij mijn middagcollege aan te schuiven.
Jij past wel bij AR, je zeikt als een ouwe vent.quote:Op maandag 2 december 2013 20:59 schreef Amoeba het volgende:
Niet dat het effectief zoveel uitmaakt, maar konden ze geen Limburger regelen voor Heerlen - Schiphol?![]()
Ik moet gewoon een uur eerder m'n kranten gaan gooien omdat ik het anders nooit ga halen om op tijd bij mijn middagcollege aan te schuiven.
Omdat het ook gejank isquote:Op maandag 2 december 2013 21:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik jank niet, anders had ik de rit niet aangenomen. Waarom zie je toch overal 'gejank' in?
En dit is trouwens wel de meest debiele gevolgtrekking die ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Jij past wel bij AR, je zeikt als een ouwe vent.
Ik doe m'n best.quote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef Viezze het volgende:
Nou, een beetje positiever en geen schade meer rijden. Dan doen we weer aardig tegen je ok?
`quote:Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Jij past wel bij AR, je zeikt als een ouwe vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |