Mooi was dat ja. Lekker rond half 10 's avonds nog eens wegrijden uit Putten. Als je geluk had kreeg je overdag normale ritten en dan mocht je 's avonds nog eens naar Putten. Oh en op zaterdag. Mooi man, heerlijk een afgeragde Caddy SDI de toeren in jagen over die landweggetjesquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:36 schreef Viezze het volgende:
Mooie tijd was dat, 's avonds en in het weekend werken en nog best wat uren maken
Destijds had een bepaald (groot) bedrijf besloten, naar aanleiding van de vele ongelukken het jaar ervoor, dat alle busjes winterbanden zouden krijgen Een bedrijf in Putten kon dit blijkbaar het goedkoopst regelen. Die busjes waren allemaal redelijk oud, en de nieuwe busjes hadden de winterbanden al in het contract (dus die konden gewoon naar bijvoorbeeld de kwikfit). Denk dat het nu helemaal niet meer is? Of in ieder geval weinig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:37 schreef Solidberg het volgende:
Waarom gebeurt dat nu dan niet meer? Doen ze dat allemaal zelf ofzo?
Bezuinigingen plus de oude hokken zijn ingeruild op nieuwe waardoor het nu contractueel anders geregeld is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:36 schreef Viezze het volgende:
Mooie tijd was dat, 's avonds en in het weekend werken en nog best wat uren maken
Ik vond die ritten ook prima te doen. Helemaal als je overdag inderdaad ook gewoon werk kreeg. Ik heb toen veel busjes van een installatiebedrijf heen en weer gereden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:41 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Mooi was dat ja. Lekker rond half 10 's avonds nog eens wegrijden uit Putten. Als je geluk had kreeg je overdag normale ritten en dan mocht je 's avonds nog eens naar Putten. Oh en op zaterdag. Mooi man, heerlijk een afgeragde Caddy SDI de toeren in jagen over die landweggetjes
Haha en ondertussen hele verhalen hier typen...quote:Op woensdag 4 december 2013 12:45 schreef Sarasi het volgende:
Ja, alleen ben ik dan weer te schijterig om zomaar weg te lopen terwijl hij een heel verhaal tegen me afsteekt. En busje komt al over twintig minuten, dus komt vast wel goed.Maar wat een gezeur over metaalbewerking.
Mag ik je nummer? (Tweede keerquote:Op woensdag 4 december 2013 13:03 schreef Sarasi het volgende:
Best aardige kerel nog uiteindelijk, toen z'n vriend eindelijk weg was. Voor het eerst in m'n leven dat iemand om m'n telefoonnummer vraagt.Lekker warm in de bus nu.
Ouwe hosselaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:22 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Mag ik je nummer? (Tweede keer)
Nee, het maakt hun niks uit of je trein vertraging heeft. Zet t met het boeken van je uren wel even bij opmerkingen, dan kunnen ze je niet beschuldigen van fraude.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:41 schreef CrosbyStills het volgende:
Hee guys! Net eerste ritje gehad.
1 vraagje: Moet je ook AR bellen als je op de terugweg vertraging heb? In verband met het doorgeven van je reistijd enz.
Heb je 'm ook gegeven is natuurlijk de hamvraag?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:03 schreef Sarasi het volgende:
Best aardige kerel nog uiteindelijk, toen z'n vriend eindelijk weg was. Voor het eerst in m'n leven dat iemand om m'n telefoonnummer vraagt.Lekker warm in de bus nu.
Ik zet het er zelfs niet eens altijd bij. Nog nooit problemen mee gehadquote:Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef DrSnuggle het volgende:
kunnen zij dat trouwens terug zien of een trein vertraging heeft gehad? Ik zet het er meestal bij dat ik vertraging heb gehad?
Vertraging denk ik niet, maar grote storingen lijkt me wel, al is het alleen al via het twitter account van de NS. Vertraging van een kwartier ofzo vermeld ik ook niet, maar als het echt flink langer duurt doordat er bijvoorbeeld iemand voor de trein is gesprongen zet ik het er wel altijd bij.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef DrSnuggle het volgende:
kunnen zij dat trouwens terug zien of een trein vertraging heeft gehad? Ik zet het er meestal bij dat ik vertraging heb gehad?
Haha, nog aan het happen naar de Groningers hier.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Heb je 'm ook gegeven is natuurlijk de hamvraag?
Rol nu naar Assen. Echt voorbij Zwolle houdt de beschaving gewoon op.
Ok ok, goeiequote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Vertraging denk ik niet, maar grote storingen lijkt me wel, al is het alleen al via het twitter account van de NS. Vertraging van een kwartier ofzo vermeld ik ook niet, maar als het echt flink langer duurt doordat er bijvoorbeeld iemand voor de trein is gesprongen zet ik het er wel altijd bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |