Succes, en verdwaal nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef CrosbyStills het volgende:
JAJAJA m'n eerste rit morgen!
Welgeteld 7 min
Komt door die zinnige verhalen die we te vertellen hebbenquote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef CrosbyStills het volgende:
JAJAJA m'n eerste rit morgen!
Welgeteld 7 min
Waarom huur je daar een hiker voor dan? Je kunt toch gewoon even met 2 karren op en neer, kwartiertje werk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:25 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Afstand is niet groter denk ik hè
Ik heb eens een rit van 350 meter gedaan. Zal wel goedkoper zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom huur je daar een hiker voor dan? Je kunt toch gewoon even met 2 karren op en neer, kwartiertje werk.
Ja ik moest laatst ook vier kilometer rijden, binnen Groningen. Compleet zinloos, maar ach, toch anderhalf uur van weten te maken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom huur je daar een hiker voor dan? Je kunt toch gewoon even met 2 karren op en neer, kwartiertje werk.
Bandenwissels gaan op basis van contract. Dan wordt de hele vloot voor een bepaald bedrag gewisseld, en daar zit ook de service van het ophalen en afleveren bij in. Als het te duur was, dan zou men het niet laten uitvoeren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef bokkepoot het volgende:
Wat dacht je van 173 km rijden voor een bandenwisseltje dan....
Ons werk is grotendeels gebaseerd op luiheid van een ander
Ik deed eens vier keer op één dag Groningen - Glimmen. Mocht ik vier auto's bij één bedrijf afleveren, en telkens met de bus terug. Toch 6 uur mee bezig geweestquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja ik moest laatst ook vier kilometer rijden, binnen Groningen. Compleet zinloos, maar ach, toch anderhalf uur van weten te maken.
Interessant, wist ik nog niet...quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef joppie_saus het volgende:
Bandenwissels gaan op basis van contract. Dan wordt de hele vloot voor een bepaald bedrag gewisseld, en daar zit ook de service van het ophalen en afleveren bij in. Als het te duur was, dan zou men het niet laten uitvoeren.
Ik ook. Van beginadres 200 meter lopen vanaf bushalte, vanaf eindadres 150 meter naar diezelfde halte.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb eens een rit van 350 meter gedaan. Zal wel goedkoper zijn.
De lokale KwikShit zal het ongetwijfeld kunnen, maar leasemij's hebben vaak afspraken met één bepaalde onderneming. Bovendien zijn die wissels ook niet voor de grote maatschappijen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Interessant, wist ik nog niet...
Maar vanuit milieu oogpunt is het complete onzin, om 150 km te rijden voor wat een lokale kwikshit ook kan
Ik mis die bandenwissels in Putten. Dat waren echt de meest avontuurlijke rittenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Bandenwissels gaan op basis van contract. Dan wordt de hele vloot voor een bepaald bedrag gewisseld, en daar zit ook de service van het ophalen en afleveren bij in. Als het te duur was, dan zou men het niet laten uitvoeren.
Toen ik er was, was er wel iemand die bij de wasstraat de bocht te krap had genomen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:50 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Ik mis die bandenwissels in Putten. Dat waren echt de meest avontuurlijke rittenZandbak crafters ophalen uit gehuchten en die monteurs die er ook helemaal niks van snappen. Vervolgens met z'n allen door de wasstraat, oneindig warme chocolademelk, bandjes eronder en gaan!
![]()
En wie van het forum was daar toen die keer bij toen een andere hiker met z'n verlengde Crafter een paal had geraakt? Wat was hij zuur zeg, iedereen kon weer gaan maar hij blijf alleen achter
Snap ik, maar het klinkt soms zo onlogischquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:49 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
De lokale KwikShit zal het ongetwijfeld kunnen, maar leasemij's hebben vaak afspraken met één bepaalde onderneming. Bovendien zijn die wissels ook niet voor de grote maatschappijen.
Er is in Amersfoort ook ooit eens iemand geweest die een dikke amerikaan niet goed in de wasstraat zette en daardoor de wasstraat gemold hadquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Toen ik er was, was er wel iemand die bij de wasstraat de bocht te krap had genomen.
Dat zullen er velen gedaan hebben! Bij die linker straat had je ook echt wel een krappe bocht, maar die is zeker wel te doen als je hem gewoon goed ruim neemtquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Toen ik er was, was er wel iemand die bij de wasstraat de bocht te krap had genomen.
En dan stond er ook nog zo'n raar joch je wat dom aan te kijken nadat hij je auto schoon had gespotenquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:05 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Dat zullen er velen gedaan hebben! Bij die linker straat had je ook echt wel een krappe bocht, maar die is zeker wel te doen als je hem gewoon goed ruim neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |