Je kan de beurs volgens mij bereiken zonder zo'n sticker nodig te hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag denk ik.. met de trein waarschijnlijk.. kost me dan 70 euro ongeveer.. Ik heb niet zo'n emissie sticker nog op de Honda..
Volgens wat ik lees niet meer.. gele of groene sticker nodig in 'r Roer gebied.. Anders 40 euro dokken..quote:Op zondag 1 december 2013 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan de beurs volgens mij bereiken zonder zo'n sticker nodig te hebben.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meneer heeft weer wat geflikt of omdat Feyenoord gewonnen heeft?
Of een combinatie van die 2?
quote:En dan ontdek je gewoon even dat je opa al ruim een maand dood is.
Waarom ik dat niet wist?
Nou omdat mijn ome Rene en ome John zo kinderachtig, zielig, wraakzuchtig, en simpel zijn dat ze dat gewoon bewust geheim hebben gehouden voor ons!!
Sneu hoor!
RIP opa.
Ik vind het meer heel erg kinderachtig.quote:
Meer dan kinderachtig, waarom zou je zoiets verzwijgenquote:Op zondag 1 december 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het meer heel erg kinderachtig.
Maar dat doe je zelf he. Laat die woede gaan. Je bereikt er niks mee. Je hebt alleen je zelf er mee.quote:Op zondag 1 december 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Het ergste is nog wel dat ik nu zou moeten rouwen maar dat wordt overschaduwd door woede
Ik zie het jaquote:Op zondag 1 december 2013 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgens wat ik lees niet meer.. gele of groene sticker nodig in 'r Roer gebied.. Anders 40 euro dokken..
Komt morgen wel.quote:Op zondag 1 december 2013 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat doe je zelf he. Laat die woede gaan. Je bereikt er niks mee. Je hebt alleen je zelf er mee.
Je kan ook om die zone's heen lees ik net.. Vanaf Arnhem de A3 en de A52 nemen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie het janou ja, mn pa's auto mag er wel in. Mn moeders ook
![]()
Of ff langs een TUV station rijden en voor 6 euro meenenem.quote:Op zondag 1 december 2013 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan ook om die zone's heen lees ik net.. Vanaf Arnhem de A3 en de A52 nemen.
Ben ik 1x geweest, maar is mij teveel een plastic fantastic show.quote:Op zondag 1 december 2013 16:42 schreef Royco1 het volgende:
Ik zal dit jaar weer eens naar full speed gaan.
Oh, ik zit net te kijken, maar dat is sowieso de route welke je wilt rijden naar de Messe.quote:Op zondag 1 december 2013 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan ook om die zone's heen lees ik net.. Vanaf Arnhem de A3 en de A52 nemen.
Je hebt alleen jezelf ermee. Maar begrijpelijkquote:Op zondag 1 december 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Het ergste is nog wel dat ik nu zou moeten rouwen maar dat wordt overschaduwd door woede
Ja en voor de pakeerplaatsen heb je geen stickert nodig..quote:Op zondag 1 december 2013 16:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh, ik zit net te kijken, maar dat is sowieso de route welke je wilt rijden naar de Messe.
Vond ik altijd wel de beste show van het jaar. Ook qua gezelligheid.quote:Op zondag 1 december 2013 16:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben ik 1x geweest, maar is mij teveel een plastic fantastic show.
2 uur en 15 minuten maar voor mijquote:Op zondag 1 december 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm eens denken of ik daar heen ga.
Is maar 1,5 uur rijden.
Zou goed kunnen kloppen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 uur en 15 minuten maar voor mij
Verschilt, ik heb ze ook wel voor 14 euro gezien. In Dld kost die per post 12,50 (ook internationaal, direct bij de Tuv bestellen) en bij een TUV station 6 euro.quote:Op zondag 1 december 2013 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja en voor de pakeerplaatsen heb je geen stickert nodig..
6 euro? Online kost ie 17,95 ofzo..
En hoe weet ik waar zo'n TUV station zit? Dat scheelt wel omrijden eigenlijk..quote:Op zondag 1 december 2013 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verschilt, ik heb ze ook wel voor 14 euro gezien. In Dld kost die per post 12,50 (ook internationaal, direct bij de Tuv bestellen) en bij een TUV station 6 euro.
Wanneer wil je gaan?quote:Op zondag 1 december 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm eens denken of ik daar heen ga.
Is maar 1,5 uur rijden.
De regels zijn juist soepeler geworden de laatste jaren. Je hebt veel minder herkeuringsplicht en voor veel voldoet een inspectie of zelfs maar een melding.quote:Op zondag 1 december 2013 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond ik altijd wel de beste show van het jaar. Ook qua gezelligheid.
Zelf een paar keer gestaan, en nog een jaar jurylid geweest.
En we hebben nu eenmaal een land waar het door regels niet zo aantrekkelijk is om motorisch veel te tunen.
Zelfs optisch al niet echt meer.
Elk automaxx event in assen staan ze tegenwoordig te controleren.
Als ik vrij kan krijgen, zullen we dan carpoolen? Splitten we de kosten welquote:Op zondag 1 december 2013 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En hoe weet ik waar zo'n TUV station zit? Dat scheelt wel omrijden eigenlijk..
Hoezo omrijden? Via de snelweg is sowieso sneller.quote:Op zondag 1 december 2013 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En hoe weet ik waar zo'n TUV station zit? Dat scheelt wel omrijden eigenlijk..
Vrijdag, als ik vrij kan krijgen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer wil je gaan?
[..]
De regels zijn juist soepeler geworden de laatste jaren. Je hebt veel minder herkeuringsplicht en voor veel voldoet een inspectie of zelfs maar een melding.
Dan wil ik ook wel meequote:
Maar dan nog kun je hier nergens hard rijden, en is het hogere verbruik ook niet echt een voordeel met onze brandstofprijzen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer wil je gaan?
[..]
De regels zijn juist soepeler geworden de laatste jaren. Je hebt veel minder herkeuringsplicht en voor veel voldoet een inspectie of zelfs maar een melding.
Oh dat kan best hoorquote:Op zondag 1 december 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik vrij kan krijgen, zullen we dan carpoolen? Splitten we de kosten wel
Klopt, maar ik ben altijd veel meer voor go en dan show geweest.quote:Op zondag 1 december 2013 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog kun je hier nergens hard rijden, en is het hogere verbruik ook niet echt een voordeel met onze brandstofprijzen.
Ze gaan auto's bekijkenquote:
Terecht. Ideale combi ookquote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze gaan auto's bekijken![]()
Oftewel kwijlen om de vrouwen die naast de auto's staan
Dat sowiesoquote:
quote:
Ik moet dan ws van het verst komen.. Kan zonder moeite langs Roy gaan.. Dan zouden jij en Vin ergens in of over kunnen stappen?quote:
Geen probleem, wat is jouw optimale route?quote:Op zondag 1 december 2013 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet dan ws van het verst komen.. Kan zonder moeite langs Roy gaan.. Dan zouden jij en Vin ergens in of over kunnen stappen?
Eigenlijk zou dat zijn de complete A12 uitrijden naar de A3, en dan de A52 opzoeken..quote:Op zondag 1 december 2013 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen probleem, wat is jouw optimale route?
McDonalds Duiven?quote:Op zondag 1 december 2013 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dat zijn de complete A12 uitrijden naar de A3, en dan de A52 opzoeken..
Maar als ik Roy ophaal dan wordt het 15/50/12 ofzo.. Jij zou evt via de A1 Vin kunnen halen in Appeldorp, en.. ik noem even wat.. de auto wegzetten in Velp dat ik daar langs rij?
Dat moet te doen zijnquote:Op zondag 1 december 2013 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dat zijn de complete A12 uitrijden naar de A3, en dan de A52 opzoeken..
Maar als ik Roy ophaal dan wordt het 15/50/12 ofzo.. Jij zou evt via de A1 Vin kunnen halen in Appeldorp, en.. ik noem even wat.. de auto wegzetten in Velp dat ik daar langs rij?
Dat is onhandig, VanderValk is praktischerquote:
En veiligerquote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is onhandig, VanderValk is praktischer
Oh geen idee waar die zitquote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is onhandig, VanderValk is praktischer
De volgende afslag en dan die grote toren waar "Hotel" op staatquote:
quote:
Zegt me niksquote:Op zondag 1 december 2013 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De volgende afslag en dan die grote toren waar "Hotel" op staat
Gewoon richting Zevenaar rijden en dan Waar het 4 baans is, de snelweg af gaan.quote:Op zondag 1 december 2013 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Zegt me niksVolgens mij kom ik daar nooit langs
Ik kom nooit verder dan bij velperbroek eraf en dan aan de andere kant er weer op om naar de IKEA te gaanquote:Op zondag 1 december 2013 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon richting Zevenaar rijden en dan Waar het 4 baans is, de snelweg af gaan.
Hehe, nu gewoon op de hoofdrijbaan blijven en na de IKEA de 1e afslag nemen. En daarna alleen maar Rechtsaf slaan totdat je bij de Van der Valk bent.quote:Op zondag 1 december 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom nooit verder dan bij velperbroek eraf en dan aan de andere kant er weer op om naar de IKEA te gaan
Ah okequote:Op zondag 1 december 2013 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, nu gewoon op de hoofdrijbaan blijven en na de IKEA de 1e afslag nemen. En daarna alleen maar Rechtsaf slaan totdat je bij de Van der Valk bent.
Ohjaquote:Op zondag 1 december 2013 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja meerdere probleempjes helaasch
Sterkte.quote:Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben benieuwd of het eten wat ik gekookt heb een beetje te vreten is
Dank jequote:Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterkte.
Deze keer niet vergeten het vlees te laten ontdooien?
Geur is meestal wel een goede indicatie voor de smaakquote:Op zondag 1 december 2013 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je
Nope deze keer niet. Het ruikt wel lekker dus ik heb nog hoop
Ik ga het nu merkenquote:Op zondag 1 december 2013 18:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geur is meestal wel een goede indicatie voor de smaak
Ik slaap echt vrijwel altijd in de auto als ik passagier ben, vooral als ik achterin zitquote:
Mooi, ik claim shotgun naar Essenquote:Op zondag 1 december 2013 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga het nu merken
[..]
Ik slaap echt vrijwel altijd in de auto als ik passagier ben, vooral als ik achterin zit
Ik heb dat shotgun-gedoe nooit gesnaptquote:Op zondag 1 december 2013 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, ik claim shotgun naar Essen![]()
En jij sliep ook al bijna toen bij Engel d'r feestje of niet?
Ik ook zelden .... beetje moe geloof ikquote:Op zondag 1 december 2013 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga het nu merken
[..]
Ik slaap echt vrijwel altijd in de auto als ik passagier ben, vooral als ik achterin zit
Uhm, als jij die XC meekrijgt rij jij mooi hoorquote:Op zondag 1 december 2013 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, ik claim shotgun naar Essen![]()
En jij sliep ook al bijna toen bij Engel d'r feestje of niet?
Ja duh, daar mag mn moeder niet eens in rijdenquote:Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhm, als jij die XC meekrijgt rij jij mooi hoor
quote:Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja duh, daar mag mn moeder niet eens in rijden
Mja heb je wel eens hequote:Op zondag 1 december 2013 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook zelden .... beetje moe geloof ik
Die heeft denk ik ook de meeste zitruimtequote:Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhm, als jij die XC meekrijgt rij jij mooi hoor
quote:Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja duh, daar mag mn moeder niet eens in rijden
En dan schieten we tenminste een beetje opquote:
Soort van blackbox in een auto dus?quote:Op zondag 1 december 2013 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan schieten we tenminste een beetje op![]()
Wel goed dat de V60 er nog niet is, die krijgt een volg systeem
Nee, GPS en GPRS in de auto, met een app waarmee je de auto live kan volgenquote:Op zondag 1 december 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soort van blackbox in een auto dus?
Digitale Babysit voor Peuquote:Op zondag 1 december 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soort van blackbox in een auto dus?
Alleen handig als ie gejat wordt dusquote:Op zondag 1 december 2013 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, GPS en GPRS in de auto, met een app waarmee je de auto live kan volgen
Eerder voor mn vaderquote:
Jepsquote:Op zondag 1 december 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen handig als ie gejat wordt dus
Of naar z'n minnaar/minnaresquote:Op zondag 1 december 2013 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerder voor mn vaderKan die nooit meer te hard rijden zonder dat mn moeder er achter komt
Dat zei mijn moeder ook al jaquote:
Gewoon hardop bij de dealer binnen?quote:
De bestuurder verloor de controle over de Porche.. ws wilde hij te graag te hardquote:Op zondag 1 december 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)d_Paul_Walker__.html
Zo'n brede weg en dan een boom raken
Snap ik, maar dan ben je wel écht lomp bezig...quote:Op zondag 1 december 2013 18:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De bestuurder verloor de controle over de Porche.. ws wilde hij te graag te hard
Hij had eerst die paal geraakt en toen die boom, aan het wrak te zien ging hij echt als een debiel wel..quote:Op zondag 1 december 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan ben je wel écht lomp bezig...
Nee, thuisquote:Op zondag 1 december 2013 18:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon hardop bij de dealer binnen?
"Zo, kun je mooi niet meer naar je minnares toe met deze auto.."
Bekende acteurs vs 54 onbekende mensen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:38 schreef S95Sedan het volgende:
Vind het een beetje onzin, in New York ontspoort een trein en 5 doden/49 gewonden waar je niemand over hoort en dit wordt compleet gespammed op facebook...
En nee dat maakt het niet minder erg.
quote:Op zondag 1 december 2013 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, thuisMn moeder is nog nooit meegeweest met het kopen van een auto. Zelfs niet bij die van haarzelf
Moet inderdaad wel debiel hard zijn gegaan inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 18:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij had eerst die paal geraakt en toen die boom, aan het wrak te zien ging hij echt als een debiel wel..
Mjah, we zullen vast nog wel berichten krijgen over t onderzoek ernaar gok ikquote:Op zondag 1 december 2013 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet inderdaad wel debiel hard zijn gegaan inderdaad
Dat denk ik ook wel jaquote:Op zondag 1 december 2013 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, we zullen vast nog wel berichten krijgen over t onderzoek ernaar gok ik
Het schijnt een testrit te zijn geweest, de Carrera GT was van een tuner waar hij en de chauffeur (een collega coureur) beide zakelijke relaties mee hadden.quote:Op zondag 1 december 2013 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, we zullen vast nog wel berichten krijgen over t onderzoek ernaar gok ik
Klopt, Walker kon al racen voor de films geloof ikquote:Op zondag 1 december 2013 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het schijnt een testrit te zijn geweest, de Carrera GT was van een tuner waar hij en de chauffeur (een collega coureur) beide zakelijke relaties mee hadden.
Ze waren beide zeer ervaren in de racerij.
Klopt en serieus goed ook. Daarom gaat het nieuws zo hard rond in de autowereld.quote:Op zondag 1 december 2013 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, Walker kon al racen voor de films geloof ik
Koelkast. Ik zet eten wat doorgekookt is, rustig een week in een afgesloten bak in de koelkast.quote:Op zondag 1 december 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik morgen het overschot van vandaag wil eten, doe ik het dan in de koelkast of in de vriezer?
Koelkast. .....quote:Op zondag 1 december 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik morgen het overschot van vandaag wil eten, doe ik het dan in de koelkast of in de vriezer?
Dan moet je ze niet allemaal weggeven op Fokquote:Op zondag 1 december 2013 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koelkast. .....
Ik ga een schrift bijhouden en alle nuttige tips opschrijven voor als cadeautje voor je Housewarming.....
quote:Op zondag 1 december 2013 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koelkast. Ik zet eten wat doorgekookt is, rustig een week in een afgesloten bak in de koelkast.
Langer dan dat zou ik in de vriezer doen.
Ok, thanksquote:Op zondag 1 december 2013 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koelkast. .....
Ik ga een schrift bijhouden en alle nuttige tips opschrijven voor als cadeautje voor je Housewarming.....
Vin onthoudt niet veel, die is dit overmorgen weer vergeten, dus zeker wel handigquote:Op zondag 1 december 2013 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet je ze niet allemaal weggeven op Fok
Dat doe ik ook nietquote:Op zondag 1 december 2013 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet je ze niet allemaal weggeven op Fok
gaat hier niet lukken met dat vele plastic in de wapens.quote:Op zondag 1 december 2013 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hier een tipje waar we allemaal iets aan hebben, tenminste, de autorijders onder ons..
http://www.carthrottle.co(...)-a-couple-of-ak-47s/
Die losse draden zou ik toch liever niet vasthouden, die worden meestal goed heet.quote:Op zondag 1 december 2013 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hier een tipje waar we allemaal iets aan hebben, tenminste, de autorijders onder ons..
http://www.carthrottle.co(...)-a-couple-of-ak-47s/
een week?quote:Op zondag 1 december 2013 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koelkast. Ik zet eten wat doorgekookt is, rustig een week in een afgesloten bak in de koelkast.
Langer dan dat zou ik in de vriezer doen.
quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pff, ik heb het gevoel alsof ik een kater heb. Fijn joh, ziek zijn
Misschien ligt het aan mn droom van net.. Had anderhalve fles port op
Whehehe.quote:Op zondag 1 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bank, dekentje, kwarkquote:
Hey, hoe ging het?quote:
.... kon wel merken dat ik een half jaar niks op wedstrijdniveau heb gedaan... was nogal slordig, en alles zat tegen. Laatste partij ging pas een beetje zoals het zou moeten, en die won ik dan ook dik.quote:Op zondag 1 december 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Bank, dekentje, kwark
[..]
Hey, hoe ging het?
bank, dekentje, taksi, emmerquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
.... kon wel merken dat ik een half jaar niks op wedstrijdniveau heb gedaan... was nogal slordig, en alles zat tegen. Laatste partij ging pas een beetje zoals het zou moeten, en die won ik dan ook dik.
Maar dit is voorlopig ook wel weer de laatste competitiewedstrijd geweest. Heb het wel weer even gezien eigenlijk.
Hoezo?quote:Op zondag 1 december 2013 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zat in m'n ogen te wrijven toen ik dit las
uiteraardquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zat in m'n ogen te wrijven toen ik dit las
Ach, dit zat eraan te komen hoor.. Denk alleen dat ik niet genoeg ibuprofen in huis heb..quote:
Hoezo zat dit er aan te komen?quote:Op zondag 1 december 2013 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, dit zat eraan te komen hoor.. Denk alleen dat ik niet genoeg ibuprofen in huis heb..
Is er in Nijmegen geen apotheek die bezorgt?quote:Op zondag 1 december 2013 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, dit zat eraan te komen hoor.. Denk alleen dat ik niet genoeg ibuprofen in huis heb..
Tja soms twijfel ik of ik het nog wel zo leuk vindquote:Op zondag 1 december 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Ach ja, dan maar gewoon omdat het leuk is doen
Da's meestal geen goed teken héquote:Op zondag 1 december 2013 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja soms twijfel ik of ik het nog wel zo leuk vind
omdat ik al 2 weken ziek aan het werk was, en afgelopen vrijdag tegen mezelf opliepquote:
Nope. Daarom doe ik het ook rustig aan tegenwoordig.quote:
vast wel, maar ik woon naast een winkelcentrum. Morgen moet ik trouwens toch nog ff bloedprikken, dus daarna gewoon gelijk even naar de drogist en weer mn nest in met 7 doosjes ibuquote:Op zondag 1 december 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is er in Nijmegen geen apotheek die bezorgt?
johquote:
Nope, dan zit je jezelf verrot te scheldenquote:Op zondag 1 december 2013 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope. Daarom doe ik het ook rustig aan tegenwoordig.
Alleen als ik dan weer een keer speel, merk ik dat ik er een stuk minder van bak, en dan beleef ik er ook geen lol aan
Hmm, goed punt wel.quote:Op zondag 1 december 2013 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vast wel, maar ik woon naast een winkelcentrum. Morgen moet ik trouwens toch nog ff bloedprikken, dus daarna gewoon gelijk even naar de drogist en weer mn nest in met 7 doosjes ibu
Hmm dus nu maar ff rustig aan danquote:Op zondag 1 december 2013 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik al 2 weken ziek aan het werk was, en afgelopen vrijdag tegen mezelf opliep
7? Dat kan niet goed zijn johquote:Op zondag 1 december 2013 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vast wel, maar ik woon naast een winkelcentrum. Morgen moet ik trouwens toch nog ff bloedprikken, dus daarna gewoon gelijk even naar de drogist en weer mn nest in met 7 doosjes ibu
ja, het begint haast een hobby te wordenquote:Op zondag 1 december 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, goed punt wel.
Oh joy, alweer.
Kunnen ze niet op alles testen ofzo ?quote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, het begint haast een hobby te worden
ik was laatst bij de jumbo. Alleen doosjes van 200mg.. Met 10 pilletjes. Dat is slechts 2000.. Dat is een dag en een beetje zeg maar..quote:
ja, ik moet van mn collega een week thuisblijvenquote:Op zondag 1 december 2013 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm dus nu maar ff rustig aan dan![]()
het is elke keer hetzelfde waar ze op testenquote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kunnen ze niet op alles testen ofzo ?
En dan ben jij zo gek om elke keer bloed af te geven? Dat had ik dus echt niet gedaanquote:Op zondag 1 december 2013 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is elke keer hetzelfde waar ze op testen
Tijd voor een andere arts dan.quote:Op zondag 1 december 2013 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is elke keer hetzelfde waar ze op testen
heb vandaag pas 200 op, maar die hoofdpijn gaat er vol overheen.quote:
ja, want ze moeten weten hoe het met mn ontstekingswaarden staatquote:Op zondag 1 december 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan ben jij zo gek om elke keer bloed af te geven? Dat had ik dus echt niet gedaan
Ja je kunt niet eten als je slaaptquote:Op zondag 1 december 2013 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb vandaag pas 200 op, maar die hoofdpijn gaat er vol overheen.
Maar waarom zoeken ze niet op iets anders? Na een half jaar zou je toch wel een conclusie kunnen trekken lijkt me.quote:Op zondag 1 december 2013 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, want ze moeten weten hoe het met mn ontstekingswaarden staat
True ... Maar ik neem niet elke dag de volledig toegestane hoeveelheid hoorquote:Op zondag 1 december 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja je kunt niet eten als je slaapt
[..]
Maar waarom zoeken ze niet op iets anders? Na een half jaar zou je toch wel een conclusie kunnen trekken lijkt me.
Dat zou ik niet doen nee, maar wie ben ikquote:Op zondag 1 december 2013 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
True ... Maar ik neem niet elke dag de volledig toegestane hoeveelheid hoor
Doen ze ook, vandaar die mantouxprik (negatief) en de longfoto e.d. maar ondertussen moeten ze mn ontstekingswaarden in de gaten houden
Ja dat... duurt behoorlijk lang allemaalquote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen nee, maar wie ben ik
Ah okeNaja hopen dat er snel iets uit komt
laat ze morgen maar bellen dat ze het weten en een of ander wonderpilletje voorschrijvenquote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen nee, maar wie ben ik
Ah okeNaja hopen dat er snel iets uit komt
Halloquote:
Dat zal wel beter zijnquote:Op zondag 1 december 2013 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
laat ze morgen maar bellen dat ze het weten en een of ander wonderpilletje voorschrijven
echt he.. Manager op het werk begint zelfs al met de roddel dat ik anorexia hebquote:
Kijk, als er zelfs op managementniveau over je geroddeld wordt, dan ben je goed bezig.quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt he.. Manager op het werk begint zelfs al met de roddel dat ik anorexia heb
Wacht, wat?quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lekkere manager heb je danquote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat kotsen boulimia is verzwijgen we dan maar evenquote:
ja, is mn beste vriendin ook enzoquote:
Je maakt een grapje?quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aaaaah, bff'squote:Op zondag 1 december 2013 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, is mn beste vriendin ook enzo
neequote:
ja echt.. Dat wijf spoort niet. Ik anorexia.. Ik ben te veel geld kwijt aan vreten om anorexia te hebbenquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat kotsen boulimia is verzwijgen we dan maar even
Tering!quote:
Whehehehehequote:Op zondag 1 december 2013 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja echt.. Dat wijf spoort niet. Ik anorexia.. Ik ben te veel geld kwijt aan vreten om anorexia te hebben
topmanager hoor.. Ook altijd heel begaan met dr personeelquote:
Nekschot en jou manager maken?quote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
topmanager hoor.. Ook altijd heel begaan met dr personeel
ik weet zeker dat ik het beter doe dan zij.. Maar of ik die functie wil weet ik ook nietquote:
Defensie heeft bewegende doelen nodig op de schietbanen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
topmanager hoor.. Ook altijd heel begaan met dr personeel
aangezien ze meer rookt dan de gemiddelde fabrieksschoorsteen betwijfel ik datquote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Defensie heeft bewegende doelen nodig op de schietbanen.
Kan ze hard rennen?
quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aangezien ze meer rookt dan de gemiddelde fabrieksschoorsteen betwijfel ik dat
artillerie Doel dus.quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, tegenwoordig moet een fabriek bijna minder uitstoten dan wanneer een normaal persoon uitademdquote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mjah, ligt eraan natuurlijk.. Ik denk wel dat je het kan, maar of je het volhoudt.. Ja als iedereen gewoon naar je luistert en je niet teveel stress oplevert misschienquote:Op zondag 1 december 2013 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ik het beter doe dan zij.. Maar of ik die functie wil weet ik ook niet
Ben jij een kennis van Dr_Flash?quote:Op zondag 1 december 2013 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, tegenwoordig moet een fabriek bijna minder uitstoten dan wanneer een normaal persoon uitademd
Gezien ik de user Dr_Flash niet ken, kan ik dat bevestigen noch ontkennenquote:
ja dus.quote:Op zondag 1 december 2013 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gezien ik de user Dr_Flash niet ken, kan ik dat bevestigen noch ontkennen
ja, ik denk dat ik iedere dag in de stress zou schieten of ik wel genoeg peuken bij me heb..quote:Op zondag 1 december 2013 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ligt eraan natuurlijk.. Ik denk wel dat je het kan, maar of je het volhoudt.. Ja als iedereen gewoon naar je luistert en je niet teveel stress oplevert misschien
Je hebt dan minions die ze voor je kunnen halenquote:Op zondag 1 december 2013 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik denk dat ik iedere dag in de stress zou schieten of ik wel genoeg peuken bij me heb..
eens.quote:
Ik ken er wel meer die dat verschil niet kennenquote:Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
eens.
alleen kent hij het verschil tussen een grap en realiteit soms niet.
Net als Peu blijkbaar.
true, zij appt ook iedere dag haar assistent-manager of ze peuken voor dr mee wil nemenquote:Op zondag 1 december 2013 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt dan minions die ze voor je kunnen halen
Probleem opgelostquote:Op zondag 1 december 2013 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
true, zij appt ook iedere dag haar assistent-manager of ze peuken voor dr mee wil nemen
Dat is op een forum soms best lastigquote:Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
eens.
alleen kent hij het verschil tussen een grap en realiteit soms niet.
Net als Peu blijkbaar.
truste.quote:
eens.quote:Op zondag 1 december 2013 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is op een forum soms best lastig
hij is blond!quote:
Klopt, en wit shirt en korte zwarte broek aan.quote:
Teveel afleiding in 't filmpjequote:Op zondag 1 december 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, en wit shirt en korte zwarte broek aan.
Oh en hij komt om de zoveel seconden wel in beeld
weer vaker in beeld als de rest.quote:Op zondag 1 december 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, en wit shirt en korte zwarte broek aan.
Oh en hij komt om de zoveel seconden wel in beeld
Het enige wat mij opvalt is dat chickie op 40 seconden met jeans en een zwart hemptje aanquote:
*vaker danquote:
Ga daar maar met Smurf over kletsenquote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het enige wat mij opvalt is dat chickie op 40 seconden met jeans en een zwart hemptje aan
Have funquote:Op zondag 1 december 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even uit verveling ff afleveringetje van een serie kijken.
nee, niet erg.quote:
Like I saidquote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het enige wat mij opvalt is dat chickie op 40 seconden met jeans en een zwart hemptje aan
Zij was eigenlijk de enige waar mijn oog op vielquote:Op zondag 1 december 2013 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Like I said![]()
![]()
Afleiding alom in dat filmpje
Ik heb de abo weer afgezegd voordat ik moest gaan betalen, zo boeiend vond ik het niet qua aanbod eigenlijk..quote:Op zondag 1 december 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duurt weer ff netflix bugje geloof ik
Iets verder in het filmpje, die 2 dames naast elkaar..quote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zij was eigenlijk de enige waar mijn oog op viel
Lang leve downloadenquote:Op zondag 1 december 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duurt weer ff netflix bugje geloof ik
Er staan zoveel dames naast elkaar in dat filmpjequote:Op zondag 1 december 2013 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets verder in het filmpje, die 2 dames naast elkaar..
Waren er nog meer toen ik er live was..
Hups, was dat niet de opening waar ik bij was trouwens?
Jij laat me verplicht weer kijken hequote:Op zondag 1 december 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er staan zoveel dames naast elkaar in dat filmpje
Jij mij ookquote:Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij laat me verplicht weer kijken he
quote:Op zondag 1 december 2013 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vin:
0:27, 0:40, 1:07, 1:34, 1:46, 1:55 - 2:06,
quote:Op zondag 1 december 2013 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vin:
0:27, 0:40, 1:07, 1:34, 1:46, 1:55 - 2:06,
Merken die 'groene' termen als 'Eco' gebruikenquote:Op zondag 1 december 2013 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zit info filmpjes te kijken over de EcoBoost motoren van Ford
Ik vind het wel indrukwekkend wat ze doen.. 1.0l 3 cylinder motortje met 125pk en 200nm..quote:Op zondag 1 december 2013 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Merken die 'groene' termen als 'Eco' gebruiken
Het mooiste is dat zelfs in de Opel Speedster een "Eco" motor zitquote:Op zondag 1 december 2013 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Merken die 'groene' termen als 'Eco' gebruiken
Je wilt toch geen fucking 1.0 3 cilinderquote:Op zondag 1 december 2013 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind het wel indrukwekkend wat ze doen.. 1.0l 3 cylinder motortje met 125pk en 200nm..
Vermogen kan makkelijk, dat lukt Triumph ook al jaren met hun motorfiets blokken. Het koppel ligt alleen een stuk lager dan die 200nm, maar dat kan ook bewust zijnquote:Op zondag 1 december 2013 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind het wel indrukwekkend wat ze doen.. 1.0l 3 cylinder motortje met 125pk en 200nm..
Zoiets hoort onder een motor inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt toch geen fucking 1.0 3 cilinder
Iddquote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het mooiste is dat zelfs in de Opel Speedster een "Eco" motor zit
Inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets hoort onder een motor inderdaad
Dat is echt mis tegenwoordig. Er worden nauwelijks nog fatsoenlijke motoren gemaaktquote:
Geen idee, ik heb een 1.6 en nog nooit 'groter' geredenquote:Op zondag 1 december 2013 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vind een 1.6 al te kleinEn ik houd niet van die klein motoren met turbo, die zijn wel zuinig en zo, maar missen gewoon koppel en daardoor de kracht voor een fatsoenlijke (tussen)sprint.
Tieten?quote:
Daarom bekijk ik die info.. Turbo + TiVVT + Directe Injectie, daar komt dus het grotere koppel van..quote:Op zondag 1 december 2013 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vind een 1.6 al te kleinEn ik houd niet van die klein motoren met turbo, die zijn wel zuinig en zo, maar missen gewoon koppel en daardoor de kracht voor een fatsoenlijke (tussen)sprint.
En toch mist het wat. Heb ik een paar van dat soort auto's gereden en mis gewoon die reactiesnelheid die je wel krijgt bij een turboloze motorquote:Op zondag 1 december 2013 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom bekijk ik die info.. Turbo + TiVVT + Directe Injectie, daar komt dus het grotere koppel van..
Ik ben begonnen met een 1.4, ooit ook een 1,6 gehad en verder alleen maar >140pk uit een 1.8 of groter gehad van mezelf. Van het werk wel leukere dingen gereden, tot over de 550pk.quote:Op zondag 1 december 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een 1.6 en nog nooit 'groter' gereden
[..]
Tieten?![]()
Dat niet perse, ik houd zelf juist wel van koppelmotoren, maar ook die reageren sneller op het gas.quote:
Dat schijnen ze dus deels opgelost te hebben door goed uitgemeten turbo's te gebruiken, kleiner en hogere spooling, dat weer door middel van meer schoepen op de turbinesquote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch mist het wat. Heb ik een paar van dat soort auto's gereden en mis gewoon die reactiesnelheid die je wel krijgt bij een turboloze motor
Het blijft een lampmiddel en dan merk je tijdens het rijden. Ga maar naar de dealer van de week, dan zul je het merkenquote:Op zondag 1 december 2013 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat schijnen ze dus deels opgelost te hebben door goed uitgemeten turbo's te gebruiken, kleiner en hogere spooling, dat weer door middel van meer schoepen op de turbines
Was ik sowieso van plan om te doen jaquote:Op zondag 1 december 2013 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het blijft een lampmiddel en dan merk je tijdens het rijden. Ga maar naar de dealer van de week, dan zul je het merken
Motor: 500cc naar 1000cc, dat was een hele verbeteringquote:Op zondag 1 december 2013 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met een 1.4, ooit ook een 1,6 gehad en verder alleen maar >140pk uit een 1.8 of groter gehad van mezelf. Van het werk wel leukere dingen gereden, tot over de 550pk.
Ik aan borstenquote:Op zondag 1 december 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar nu moet ik aan een Kever denken
quote:Op zondag 1 december 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar nu moet ik aan een Kever denken
Je motor is ook een heel stuk lichter hequote:Op zondag 1 december 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Motor: 500cc naar 1000cc, dat was een hele verbetering
Auto: 1.6. Kleiner wil ik niet, want ik mis nu al het koppel van m'n motor
Hmm dan heb je wel leuk werk
Ja.. knijpen in tieten en dan toettoet roepen. ...quote:Op zondag 1 december 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij 'toet .... toettoet' moet jij aan tieten denken?
I knowquote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je motor is ook een heel stuk lichter he
omgquote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja.. knijpen in tieten en dan toettoet roepen. ...
Jongens eigen
quote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja.. knijpen in tieten en dan toettoet roepen. ...
Jongens eigen
Ja dan knijp je erin en zeg je 'toet toet'quote:Op zondag 1 december 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij 'toet .... toettoet' moet jij aan tieten denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |