Ik heb serieus altijd gedacht dat dat nr door een dude gezongen werd..quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:03 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Raven voor het leven![]()
![]()
Ik moet hieraan denken;
![]()
![]()

Niet veel verschilquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:26 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik heb serieus altijd gedacht dat dat nr door een dude gezongen werd..

Welke wijk?quote:Op zondag 8 december 2013 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vanaf aankomende week woon ik dan eindelijk in Amsterdam op mijn kamertje.

Dat wil ik niet een kamer in Amsterdam noemen.quote:

Achja, ik vind het wel Amsterdam.quote:Op zondag 8 december 2013 01:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat wil ik niet een kamer in Amsterdam noemen.

Maar dat is het niet. Zuidoost is een aparte stad.quote:Op zondag 8 december 2013 02:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Achja, ik vind het wel Amsterdam.

Je bent er waarschijnlijk nog nooit geweestquote:Op zondag 8 december 2013 10:15 schreef TwisterNederland het volgende:
Zuidoost vind ik in ieder geval helemaal niks. Ik ben ook nog steeds zoekende. Tijd begint wel wat te dringen.

Is gewoon een stadsdeel hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 10:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar dat is het niet. Zuidoost is een aparte stad.

Ook ja. Het hoort bij de Gemeente Amsterdam, maar niet bij de stad Amsterdam.quote:

Zie wikiquote:Op zondag 8 december 2013 10:38 schreef Bleie het volgende:
Waarom niet? Wat ik juist typisch vind voor Amsterdam is dat de stadsdelen zo enorm van elkaar verschillen. Er zijn er, zeker met de huidige indeling geen twee die op elkaar lijken qua bewoners, sfeer, architectuur, enz.

Wel. 2 hele keren en het beviel me slecht. Ook ligt het te ver af van waar ik moet zijn. Kan ik beter iets in amsterdam zelf vinden.quote:Op zondag 8 december 2013 10:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bent er waarschijnlijk nog nooit geweest

Aldus iedere provinciaalquote:Op zondag 8 december 2013 10:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wel. 2 hele keren en het beviel me slecht. Ook ligt het te ver af van waar ik moet zijn. Kan ik beter iets in amsterdam zelf vinden.

Whatever you say.quote:

M'n ArenA hoort gewoon bij Amsterdam hoor Juicy!!!quote:Op zondag 8 december 2013 10:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ook ja. Het hoort bij de Gemeente Amsterdam, maar niet bij de stad Amsterdam.

Sorry maar die wijk bij de HES vind ik ook niksquote:

Waar ik woon dus?quote:Op zondag 8 december 2013 13:33 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Sorry maar die wijk bij de HES vind ik ook niks

Ja ok dat welquote:Op zondag 8 december 2013 13:32 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
M'n ArenA hoort gewoon bij Amsterdam hoor Juicy!!!

Ja even serieusquote:

Was je aan het stangen. Gefeliciteerd met je kamer!quote:Op zondag 8 december 2013 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vijf minuten van school en beter dan vier uur per dag in de trein zitten.
Zat bijna op de Science Park trouwens, net 7 plekken te hoog. Waren ook prachtige kamers. Ik ga nog wel proberen daar te komen, want het zit echt twee minuten lopen vanaf de gym.

gewoonquote:Op zondag 8 december 2013 16:17 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Ja even serieus![]()
maar jij komt uit Almere dan ben je dat gewend

Gefeliciteerd! In/via het UsC is er echt een keur aan sporten te doen voor een grijpstuiver! Een schaatscursus was in het verleden ook een optie, wellicht nog altijd... De Jaap Edenbaan is maar 10 minuten fietsen voor je.quote:Op zondag 8 december 2013 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vijf minuten van school en beter dan vier uur per dag in de trein zitten.
Zat bijna op de Science Park trouwens, net 7 plekken te hoog. Waren ook prachtige kamers. Ik ga nog wel proberen daar te komen, want het zit echt twee minuten lopen vanaf de gym.

Niet alleen komt ie er vandaan maar wil ie er zelfs naar terug.quote:Op zondag 8 december 2013 16:17 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Ja even serieus![]()
maar jij komt uit Almere dan ben je dat gewend

Pas maar op jij!quote:Op zondag 8 december 2013 16:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Was je aan het stangen. Gefeliciteerd met je kamer!
Thanks arkadas! Dat zeker, en het ziet er nog supermooi uit ook!quote:Op zondag 8 december 2013 16:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! In/via het UsC is er echt een keur aan sporten te doen voor een grijpstuiver! Een schaatscursus was in het verleden ook een optie, wellicht nog altijd... De Jaap Edenbaan is maar 10 minuten fietsen voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |