Hou hem een beetje in toom wil jequote:Op zondag 1 december 2013 15:19 schreef GGMM het volgende:
Even kijken welke TT Drizzt nu leuk vindt.

Klopt, nu oogt ie ook weer sympathiek maar kan m af en toe zon irritant mannetje vindenquote:Op zondag 1 december 2013 15:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus wat spreekt die Fischer goed Nederlands

quote:Op zondag 1 december 2013 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap idd.Als je dan zo'n NKufo ofzo ziet dan ben ik wel trots dat ze het bij Ajax wel leren.

Ik ben 't met je eens Stijn. Overdreven gedoe.quote:Op zondag 1 december 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij valt met een gelukje in het doel ja.

Stijnquote:Op zondag 1 december 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Maher moet echt een corrigerende tik krijgen. Dat debiele 'Calma Calma' is an sich al treurig. Maar zeker nu, het is zo'n lelijke kutgoal, PSV steekt in een dramatisch vorm, je bent geen Ronaldo. Cocu moet hem echt eens wisselen in de 13e minuut. Kent hij ook eens zijn plek.

Het was geen bewussie nee.quote:Op zondag 1 december 2013 15:32 schreef GGMM het volgende:
Die bal van Boëtius valt ook met een gelukje in het goal.

quote:Op zondag 1 december 2013 15:32 schreef GGMM het volgende:

Echt een lelijk kutgoalquote:Op zondag 1 december 2013 15:32 schreef GGMM het volgende:

Echt niet, prachtige goal van een toptalent. Calma Calma zou gerechtvaardigd zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 15:32 schreef GGMM het volgende:

Hij mikte eigenlijk op die toeschouwer met de laserpen.quote:

Liever pure emotie.quote:Op zondag 1 december 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben 't met je eens Stijn. Overdreven gedoe.

Kwik uit de spaarlampen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:33 schreef TC03 het volgende:
Vraag me af wat er in het water zit in Eindhoven als ik dit topic doorlees.

Natuurlijk niet, want het is Dirk Kuytquote:

En kwek en kwak dan?quote:

quote:

matchfixing.quote:

Dat ligt dan aan de belabberde scheids.quote:Op zondag 1 december 2013 15:35 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat PSV deze wedstrijd niet met elf man gaat eindigen.

12 denk ikquote:Op zondag 1 december 2013 15:35 schreef Tchock het volgende:

Daar kun je nog wel eens gelijk in krijgen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:35 schreef Tchock het volgende:

Jep, maar ik hoop niet dat hij geschorst is voor volgende week, want dat heeft PSV helemaal geen kans tegen Vitesse. En Vitesse moet wel verliezen volgende week natuurlijkquote:

quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zouden Lens en Willems al in de catacomben staan?

Gelukje.quote:

Dit is zijn vijfde. Finny en Pelle hebben het dubbele.quote:Op zondag 1 december 2013 15:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Man, die is al bijna topscoorder van Nederland onderhand of niet?

Brumaquote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wie krijgt eerst rood. Bruma of Rekik?

Pelle of Boëtius. Frusti mannetjes.quote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

Ik denk Rekik. Die had net al mazzel.quote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

Ze krijgen beiden geel en gaan hand in hand het veld af.quote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

Kwestie van tijdquote:

Was een beetje sarcastisch. Maar hij scoort wel veel voor een back. Of speelt hij tegenwoordig op het middenveld?quote:Op zondag 1 december 2013 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is zijn vijfde. Finny en Pelle hebben het dubbele.

quote:Op zondag 1 december 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooookkkkkkkkk

quote:Op zondag 1 december 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Die Hiljemark. Zet 'm een kroontje op en 't is net zo'n verwend prinsje uit een middeleeuws sprookje.

Dat zei hij inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooookkkkkkkkk

De broer van Emile ligt er niet wakker van.quote:Op zondag 1 december 2013 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Emile heeft het hele stadion afgebroken.

quote:Op zondag 1 december 2013 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV mist een Strootgod. Ola Toivonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |