SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maakte vroeger ook wel eens mooie doelpunten, ben ook geen fantastische spelerquote:
Als ie stapt kan Boetius met een actie door op de goal. Geen rugdekking enzo.quote:Op zondag 1 december 2013 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aannemen. 10 minuten nadenken. Boem.
Emile heeft het hele stadion afgebroken.quote:Op zondag 1 december 2013 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is die niet helemaal objectief.
Fischer jaquote:Op zondag 1 december 2013 15:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger ook wel eens mooie doelpunten, ben ook geen fantastische speler
Dat ie scoort wil niet zeggen dat hij over 5 jaar een wereldspeler is
en hij heeft een kutkop, onuitstaanbaar
De nieuwste clip van de Boet.quote:Op zondag 1 december 2013 15:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger ook wel eens mooie doelpunten, ben ook geen fantastische speler
Dat ie scoort wil niet zeggen dat hij over 5 jaar een wereldspeler is
en hij heeft een kutkop, onuitstaanbaar
Wat dichter erop kan ook hoorquote:Op zondag 1 december 2013 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie stapt kan Boetius met een actie door op de goal. Geen rugdekking enzo.
Idd.quote:Op zondag 1 december 2013 15:19 schreef GGMM het volgende:
Even kijken welke TT Drizzt nu leuk vindt.
Via welke kansen dan?quote:Op zondag 1 december 2013 15:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Had alleen allang 3-1 / 4-1 moeten staan natuurlijk![]()
Mee eens hoor, verdedigend niet perfect. Maar zat er gewoon in in die situatie.quote:
Wtf dude...wanneer had feijenoord dan kansen?quote:Op zondag 1 december 2013 15:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een fenomenale speler is die Boetiüs af en toe ook he![]()
Had alleen allang 3-1 / 4-1 moeten staan natuurlijk, maar dit wint Feyenoord wel
Hij zal wel een zonnebril meenemen ja, vanwege die laserlampjes.quote:Op zondag 1 december 2013 15:20 schreef eight het volgende:
Makkelie kan nu even bijkomen van z'n kuip-ontmaagding.
Feyenoord speelt nog dramatischer dan Psv op de eerste 10 minuten na waarin geen kans werd gecreëerd. Al heb je gelijk dat Feyenoord vorig jaar ook zonder eigen kansen kon scoren/quote:Op zondag 1 december 2013 15:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een fenomenale speler is die Boetiüs af en toe ook he![]()
Had alleen allang 3-1 / 4-1 moeten staan natuurlijk, maar dit wint Feyenoord wel
Beetje sneu inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal wel een zonnebril meenemen ja, vanwege die laserlampjes.
Jammer dat 12-jarige gedrag.
Die Humberto'squote:Op zondag 1 december 2013 15:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi kooltje
Weet iemand nog een goeie site voor gifjes? Tinypic is echt kut en imgur is max 2Mb
Heeft helaas wel gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |