De ontkenningsfase is een machtig wapenquote:Op maandag 2 december 2013 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn dokter vond het ook echt ontzettend raar dat ik niet kapot ging van de pijn met de cystes die ik had 2 jaar geleden![]()
1 was 5 bij 5cm en was immens gaan bloeden. Normaal had dit voor behoorlijke buikpijn 'moeten' zorgen en ja ik heb ook pijn gehad aan mijn maag/darmen; maar met paracetemols en wat extra slapen overleefde ik het ook wel![]()
Zijn niet duur, kan bestquote:
Jah, nou, nee, ik moet gewoon echt kappen met uitgeven. En ik heb ook gewoon geen idee of zulke nepperds wel goed zitten enzo. En welke maat dan, en pfff..quote:Op maandag 2 december 2013 11:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zijn niet duur, kan best
Ik wou dat ik zulke schoenen kon kopen in mijn maat
ik ken het, maar uiteindelijk is met pijn doorlopen echt super slecht voor je lichaam, dus je kunt wel eigenwijs zijn maar je hebt alleen jezelf ermee.quote:Op maandag 2 december 2013 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn dokter vond het ook echt ontzettend raar dat ik niet kapot ging van de pijn met de cystes die ik had 2 jaar geleden![]()
1 was 5 bij 5cm en was immens gaan bloeden. Normaal had dit voor behoorlijke buikpijn 'moeten' zorgen en ja ik heb ook pijn gehad aan mijn maag/darmen; maar met paracetemols en wat extra slapen overleefde ik het ook wel![]()
QFTquote:Op maandag 2 december 2013 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ken het, maar uiteindelijk is met pijn doorlopen echt super slecht voor je lichaam, dus je kunt wel eigenwijs zijn maar je hebt alleen jezelf ermee.
Op de markt!quote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef Incantrix het volgende:
Waar de hel haal je knopen? Ik weet niet of het stoffenwinkeltje hier in de buurt open is en ik heb geen zin in een reis om de wereld.
bij het stoffenwinkeltje / markt / onlinequote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef Incantrix het volgende:
Waar de hel haal je knopen? Ik weet niet of het stoffenwinkeltje hier in de buurt open is en ik heb geen zin in een reis om de wereld.
Nee, ik denk het ook. Ik ga ook echtechtecht geen geld meer uitgeven. Ik heb al oorbellen, twee spelletjes, zes nagellaks, dure glazenonderzetters en een duur vest gekochtquote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn helemaal van plastic, dat wil je niet!
N <enter>quote:Op maandag 2 december 2013 11:21 schreef Incantrix het volgende:
Mijn dochter is het telefoonhoesje dat Paul rond heeft laten slingeren kapot aan het kauwen. Ingrijpen? (Y/N)
was het een duur hoesje?quote:Op maandag 2 december 2013 11:21 schreef Incantrix het volgende:
Mijn dochter is het telefoonhoesje dat Paul rond heeft laten slingeren kapot aan het kauwen. Ingrijpen? (Y/N)
ligt er aan, is het kankerverwekkend?quote:Op maandag 2 december 2013 11:21 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, er staat niet op of er bpa in zit. Maar komt van chinabay voor drie knaak vijftig dus het zal welquote:Op maandag 2 december 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan, is het kankerverwekkend?
quote:Op maandag 2 december 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
waarom is het altijd op dagen dat je je echt zo ontzettend aids voelt dat je het liefst onder een steen kruipt dat mensen allemaal met spoedjes naar je toe komen?
Op de zolder van opa !quote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op de zolder van opa !![]()
3 volle dozen met allemaal nieuwe knopen gevonden.... en ritsen.... dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |