abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 december 2013 @ 10:28:43 #176
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_133835363
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2013 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

die kaartjes zijn best duur toch? ;(
50 euro ziggodome :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 2 december 2013 @ 10:30:03 #177
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_133835392
oh faal, de goedkoopste kaarten zijn 50 :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_133835397
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 10:25 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Thx O+ O+ O+
Die oefentherapeut heeft mij best zinnige oefeningen gegeven over mijn lichaamshouding. Ik ben zelf best wel soepel, maar dingen die een normaal mens met een bolle rug doet, doe ik met een holle rug. Nooit geweten :').
Dus misschien is dat wel een goeie voor je. :)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_133835421
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:30 schreef Diconnected het volgende:
oh faal, de goedkoopste kaarten zijn 50 :')
hihi

maar ik denk toch dat ik skip :Y ik vind zijn liedjes wel tof maar ken alleen degene die hij utigebracht heeft, luister ook nooit cd's ofzo dus meh :Y
pi_133835440
quote:
3s.gif Op maandag 2 december 2013 10:30 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Die oefentherapeut heeft mij best zinnige oefeningen gegeven over mijn lichaamshouding. Ik ben zelf best wel soepel, maar dingen die een normaal mens met een bolle rug doet, doe ik met een holle rug. Nooit geweten :').
Dus misschien is dat wel een goeie voor je. :)
Oefentherapeut heeft bij mij ook veel geholpen.

Je kunt ook op je werk voor therapie vragen priem, dan krijg je oefeningen tijdens werktijd die zijn ook echt heel nuttig en ze kijken ook naar je houding op het werk, maar ook gewoon na hoe je loopt of dingen die je in t dagelijkse leven heel vaak doet.
pi_133835509
Op mijn werk ?? Kan me daar niks bij voorstellen dat ze dat doen....
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133835549
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Op mijn werk ?? Kan me daar niks bij voorstellen dat ze dat doen....
Yes :Y ik moest ook een keer hakken meenemen zodat ze ook kon zie hoe ik op hakken liep enzo. En fietsen om de houding daar te bekijken. Maar ze heeft soweiso veel nuttige tips gegeven :D
pi_133835604
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2013 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Yes :Y ik moest ook een keer hakken meenemen zodat ze ook kon zie hoe ik op hakken liep enzo. En fietsen om de houding daar te bekijken. Maar ze heeft soweiso veel nuttige tips gegeven :D
Ja maar hangt dat niet gewoon per bedrijf af of ze dat wel doen?

Aangezien het ook een paar maand duurde voor we een laptopstandaard kregen ook... En de bureaus ook niet beopaald op goeie hoogte staan.... :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 2 december 2013 @ 10:40:11 #184
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_133835606
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Op mijn werk ?? Kan me daar niks bij voorstellen dat ze dat doen....
Het zou moeten, maar dan moeten ze wel willen ;) .
Zit vast het nodige uitzoekwerk aan voor je WG. Arbo technisch wordt ie er dan wel weer beter van.
Maar ik kan mij idd. niet voorstellen dan ze hun telefoon pakken en gelijk de oefentherapeut bellen :') .
pi_133835727
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja maar hangt dat niet gewoon per bedrijf af of ze dat wel doen?

Aangezien het ook een paar maand duurde voor we een laptopstandaard kregen ook... En de bureaus ook niet beopaald op goeie hoogte staan.... :')
Je hebt geowon recht op bepaalde dingen he, je moet het alleen wel ff zelf aankaarten want bij jou op de zaak boeit het ze volgens mij sowieso geen moer wat jij wilt :')
pi_133835792
HOLYSHIT HOLO bij zalando lounge
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben trouwens ook deze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 december 2013 @ 10:53:44 #187
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_133835952
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2013 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
HOLYSHIT HOLO bij zalando lounge
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben trouwens ook deze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ermahgerd die laatste _O_
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_133835988
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:40 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Het zou moeten, maar dan moeten ze wel willen ;) .
Zit vast het nodige uitzoekwerk aan voor je WG. Arbo technisch wordt ie er dan wel weer beter van.
Maar ik kan mij idd. niet voorstellen dan ze hun telefoon pakken en gelijk de oefentherapeut bellen :') .
Lol nee ik eik ook niet _O- Naja vorige week ging het de goeie kant op met mijn rug/nek en afgelopen weekend heb ik niet meer warm gehouden + het uitgaan tot 5u was wellicht ook niet 1 van mijn slimste stunten; dus euh.. tjah ik gok toch echt dat het mijn eigen stomme schuld is dat ie weer meer pijn doet ook :@

quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2013 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Je hebt geowon recht op bepaalde dingen he, je moet het alleen wel ff zelf aankaarten want bij jou op de zaak boeit het ze volgens mij sowieso geen moer wat jij wilt :')
Naja als ik het zou aankaarten; zouden ze het vast wel uitzoeken. Maar het is niet zo dat ik niks kan ofzo. Ik ben gewoon nogal lomp met mijn lijf. Als het echt te lang duurt; ga ik toch naar de fysio.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133835997
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2013 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
HOLYSHIT HOLO bij zalando lounge
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben trouwens ook deze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste had ik bijna gekocht in essen :'( :'(
En die 2de vind ik ook vet.

HOE DUUR ERMAHGERD !

Nee ik wil het niet weten; tenzij het antwoord honderdmiljoenmiljard is O-) :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 2 december 2013 @ 10:55:49 #190
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_133836000
En yay ik krijg velen geld terug van het CAK *O* enige voordeel aan chronisch ziek zijn :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_133836076
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 10:55 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Lol nee ik eik ook niet _O- Naja vorige week ging het de goeie kant op met mijn rug/nek en afgelopen weekend heb ik niet meer warm gehouden + het uitgaan tot 5u was wellicht ook niet 1 van mijn slimste stunten; dus euh.. tjah ik gok toch echt dat het mijn eigen stomme schuld is dat ie weer meer pijn doet ook :@

[..]

Naja als ik het zou aankaarten; zouden ze het vast wel uitzoeken. Maar het is niet zo dat ik niks kan ofzo. Ik ben gewoon nogal lomp met mijn lijf. Als het echt te lang duurt; ga ik toch naar de fysio.
Jij zou heel goed met mijn vader kunnen praten, allebei talent voor de ontkenningsfase O+ O+
Als er bij jou vermoedens waren van een hartaanval zou je volgens mij ook vragen of je zelf even naar het ziekenhuis mag fietsen :D O+
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_133836174
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:53 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ermahgerd die laatste _O_
Ja ik had die laatste erbij gedaan omdat ik al dacht dat mensen hier t wel tof zouden vinden _O-
pi_133836181
quote:
3s.gif Op maandag 2 december 2013 10:58 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Jij zou heel goed met mijn vader kunnen praten, allebei talent voor de ontkenningsfase O+ O+
Als er bij jou vermoedens waren van een hartaanval zou je volgens mij ook vragen of je zelf even naar het ziekenhuis mag fietsen :D O+
Jup :')
Ik vind mezelf algauw een aansteller namelijk _O- Zo van "Ahja het doet wel pijn; maar ik hou het wel uit"
Zo dat je je been breekt met bot er uit en dat ik denk "ah de zenuwen zijn nu toch door; ik voel niks; hoef je geen ambulance te bellen. Rij maar even langs de eerste hulp ^O^ "

:') :@ :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133836195
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:53 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ermahgerd die laatste _O_
ze zijn 31e uro dico!

http://www.zalando-lounge(...)rszzl74m033-i00.html
pi_133836216
quote:
3s.gif Op maandag 2 december 2013 10:58 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Jij zou heel goed met mijn vader kunnen praten, allebei talent voor de ontkenningsfase O+ O+
Dit was ook mijn eerste idee maar toen dacht ik SHAR JE DOET HET ZELF OOK DUS BAKKES HOUDEN :')
  maandag 2 december 2013 @ 11:06:03 #196
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_133836240
quote:
Fuuu niet in 42 :'(
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_133836246
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 10:55 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Die eerste had ik bijna gekocht in essen :'( :'(
En die 2de vind ik ook vet.

HOE DUUR ERMAHGERD !

Nee ik wil het niet weten; tenzij het antwoord honderdmiljoenmiljard is O-) :')
HOEZO HAD JE BIJNA DIE EERSTE GEKOCHT :(

en voor dico zijn ze 31 voor jou zijn ze HONDERDMILJOENMILJARD
pi_133836254
Mijn dokter vond het ook echt ontzettend raar dat ik niet kapot ging van de pijn met de cystes die ik had 2 jaar geleden :') :@
1 was 5 bij 5cm en was immens gaan bloeden. Normaal had dit voor behoorlijke buikpijn 'moeten' zorgen en ja ik heb ook pijn gehad aan mijn maag/darmen; maar met paracetemols en wat extra slapen overleefde ik het ook wel :') :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 2 december 2013 @ 11:06:53 #199
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_133836264
quote:
Dafuq die eerste ook?
3!
pi_133836298
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

HOEZO HAD JE BIJNA DIE EERSTE GEKOCHT :(

en voor dico zijn ze 31 voor jou zijn ze HONDERDMILJOENMILJARD
_O- _O_ O+ O+ O+

Jaaaaa maar ik had toen VELEN geshopt bij primark en al Bordeaux rode gekocht; dus ik vond niet dat ik het kon maken om nog een paar te kopen dus heb ze laten staan :'(
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')