Op de markt!quote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef Incantrix het volgende:
Waar de hel haal je knopen? Ik weet niet of het stoffenwinkeltje hier in de buurt open is en ik heb geen zin in een reis om de wereld.
bij het stoffenwinkeltje / markt / onlinequote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef Incantrix het volgende:
Waar de hel haal je knopen? Ik weet niet of het stoffenwinkeltje hier in de buurt open is en ik heb geen zin in een reis om de wereld.
Nee, ik denk het ook. Ik ga ook echtechtecht geen geld meer uitgeven. Ik heb al oorbellen, twee spelletjes, zes nagellaks, dure glazenonderzetters en een duur vest gekochtquote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn helemaal van plastic, dat wil je niet!
N <enter>quote:Op maandag 2 december 2013 11:21 schreef Incantrix het volgende:
Mijn dochter is het telefoonhoesje dat Paul rond heeft laten slingeren kapot aan het kauwen. Ingrijpen? (Y/N)
was het een duur hoesje?quote:Op maandag 2 december 2013 11:21 schreef Incantrix het volgende:
Mijn dochter is het telefoonhoesje dat Paul rond heeft laten slingeren kapot aan het kauwen. Ingrijpen? (Y/N)
ligt er aan, is het kankerverwekkend?quote:Op maandag 2 december 2013 11:21 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, er staat niet op of er bpa in zit. Maar komt van chinabay voor drie knaak vijftig dus het zal welquote:Op maandag 2 december 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan, is het kankerverwekkend?
quote:Op maandag 2 december 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
waarom is het altijd op dagen dat je je echt zo ontzettend aids voelt dat je het liefst onder een steen kruipt dat mensen allemaal met spoedjes naar je toe komen?
Op de zolder van opa !quote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op de zolder van opa !![]()
3 volle dozen met allemaal nieuwe knopen gevonden.... en ritsen.... dus...
Daarnaast hebben we ook nog een schoenen herstel kit van het jaar stilletjes en 6,5 kapstokken gevonden!quote:
Ohja, dat had een collega ookquote:Op maandag 2 december 2013 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarnaast hebben we ook nog een schoenen herstel kit van het jaar stilletjes en 6,5 kapstokken gevonden!
Waarom je een halve/kapotte kapstok bewaard is ons ook 1 groot raadsel![]()
Wel heb ik allemaal oude kanten lintjes meegenomen (ook allemaal nieuw in verpakking) om straks als versiering te gaan gebruiken met kerst
Maar jeetje wat een uitzoekwerk allemaal; van iemand die echt ALLES bewaarde
Die v an mijn oma ook, maar die had ook een schuur vol met kleding die z e mooi vond en dan kocht want sale terwijl het haar maat niet wasquote:Op maandag 2 december 2013 12:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, dat had een collega ookde kelder van haar schoonvader stond zo vol met zulke meuk dat ze het huis een week (of een paar? kweeniemeer) langer hebben moeten aanhouden om het uit te zoeken en af te voeren
Ermahgerdquote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben echt een wandelende parenting fail*trekt baby uit wasmachine en grabbelt nog wat kattengrit uit haar mond*
waarom ga je die een half jaar later doen dan?quote:Op maandag 2 december 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeg tegen een studiegenootje dat ik mijn scriptie een half jaar later doe, helemaal drama, ZOMG UITLOOP!i do not care.
quote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben echt een wandelende parenting fail*trekt baby uit wasmachine en grabbelt nog wat kattengrit uit haar mond*
omdat ik naast 2 minorvakken nog 3 vakken van vorig jaar moet doenquote:Op maandag 2 december 2013 12:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
waarom ga je die een half jaar later doen dan?
quote:Op maandag 2 december 2013 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je je afvraagt waarom je externe harde schijf (voor de backups) het de laatste tijd zo slecht doet, dat je de stekker er maar weer eens uithaalt en dat die in tweeën blijkt te liggen....
Dus...
quote:Op maandag 2 december 2013 12:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
o nog mooier.. De stekker in tweeen bleek bij de boxjes te horen.. Die het tot nu toe wel gewoon deden..
LE FU
Nu heb ik een harde schijf die het niet meer doet en boxjes die het niet meer doen, godver de godverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |