Ja die wpquote:Op zondag 1 december 2013 17:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon altijd een klootzak op het forum. Echt zo'n internetgagstertje ben jij
Ik zeg jankerd ipv wanna-be internetganstertje.quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gedroeg me altijd in r49 hoor![]()
denk dat je de verkeerde hebt
Wat is er mis met wp dan?quote:Op zondag 1 december 2013 17:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zeg jankerd ipv wanna-be internetganstertje.
Nee. WP is lief.quote:Op zondag 1 december 2013 17:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In het echt is ie nog meer een klootzak. Walgelijk ventje
Nah eerder vervelend en iedereen is blij als ie oprot. Een paul type is hijquote:Op zondag 1 december 2013 17:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon altijd een klootzak op het forum. Echt zo'n internetgangstertje ben jij
Van mij was het sarcasme. Wietparkiet is gewoon chill hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 17:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah eerder vervelend en iedereen is blij als ie oprot. Een paul type is hij
Je hebt ook prima argumenten, dat moet ik je nageven.quote:Op zondag 1 december 2013 17:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach eerlijkheid is niet altijd rozegeur en maneschijn
en jij bent zelf natuurlijk wel een topuserquote:Op zondag 1 december 2013 17:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah eerder vervelend en iedereen is blij als ie oprot. Een paul type is hij
Ik kende hem niet.quote:Op zondag 1 december 2013 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en jij bent zelf natuurlijk wel een topuser
sarcasmequote:Op zondag 1 december 2013 17:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Van mij was het sarcasme. Wietparkiet is gewoon chill hoor.
begint beetje vervelend te wordenquote:Op zondag 1 december 2013 17:55 schreef Viro het volgende:
[..]
sarcasme![]()
Dat weet ik niet maar maakt het niet minder leuk om te gallen
Dat zijn jouw woorden, ik vind mezelf een kutuser omdat ik weet dat ik er een benquote:Op zondag 1 december 2013 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en jij bent zelf natuurlijk wel een topuser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |