abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133804823

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Einschtein - Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - ASM - Amsterdam/Hilversum e.o.
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopklaar (In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2013.

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
pi_133804869
Over kerst gesproken - ik vind die kerstmaterialen voor aankleding van de winkel wel iets mooier dan vorig jaar met de allerhande kerstmarkt( :') ).
pi_133804870
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:59 schreef exelletor het volgende:
Wordt van zelf rechtgetrokken, onze veel te lage prognose; totdat wij ook weer een hele rolcontainer aan sappen restant hebben(zoals een half jaar terug). :D
Als je veel sappen/fris restanten hebt dan is tellen het sleutelwoord, voorraden kloppen daar heel vaak niet.
pi_133804903
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:01 schreef Halldor het volgende:
Als je veel sappen/fris restanten hebt dan is tellen het sleutelwoord, voorraden kloppen daar heel vaak niet.
Tellen is sindsdien wel verbeterd(streven is om het elke dag te tellen), maar ook toen klopte het wel aardig.
pi_133805020
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:02 schreef exelletor het volgende:

[..]

Tellen is sindsdien wel verbeterd(streven is om het elke dag te tellen), maar ook toen klopte het wel aardig.
Wij tellen daar nooit ;(
pi_133805103
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:05 schreef Halldor het volgende:
Wij tellen daar nooit ;(
Wij roosteren een paar uur extra in voor de volgende middag om de bulk na te vullen en te tellen. Een persoon(op vrijdag twee) gaat twee-drie uur navullen en telt daarbij ook alles. In theorie dan. :)
  zondag 1 december 2013 @ 15:07:57 #7
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_133805119
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:01 schreef Halldor het volgende:

[..]

Wordt er veel gejat dan?
BAM dit is 3KB
pi_133805183
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:07 schreef Loll het volgende:
Wordt er veel gejat dan?
Eerder samengestelde artikelen niet beiden geteld. :P
  zondag 1 december 2013 @ 15:10:33 #9
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_133805236
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.

Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 1 december 2013 @ 15:11:55 #10
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_133805301
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:10 schreef Janneke141 het volgende:

[ afbeelding ]
Sint Jansplein Swalmen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 1 december 2013 @ 15:12:14 #11
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_133805311
:Y

De slager?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 1 december 2013 @ 15:12:29 #12
378682 JohnBercow
pi_133805322
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:12 schreef Janneke141 het volgende:
:Y

De slager?
Met dank aan Slagerij Kluitmans :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133805441
Godver. Ik had de perfecte TT :(
  zondag 1 december 2013 @ 15:16:20 #14
378682 JohnBercow
pi_133805524
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:10 schreef Janneke141 het volgende:

[ afbeelding ]
Zandbergen's Transport, wat een bijzondere mensen werken daar trouwens *O*
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 1 december 2013 @ 15:17:00 #15
375927 Halldor
like a boss
pi_133805573
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:14 schreef mujentas het volgende:
Godver. Ik had de perfecte TT :(
Sorry... -O-
pi_133806384
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:02 schreef exelletor het volgende:

[..]

Een SSC aanmaken over je prognoses helpt ook ;)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_133824663
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:53 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ik vind het vooral jammer dat dingen als de fairtrade tropische sap eruit zijn gegaan(bij onze metrage dan) en dat daar niet echt een alternatief voor gekomen is. Snap ook dat de klanten hier boos om kunnen worden. :) Vind de restanten niveaus daar ook wel meevallen(hogere prognose -> hogere instuwing -> hogere restanten toch?), maar vind de AH Basic SRP presentatie echt lelijk. Vooral omdat we nu SRP omverpakkingen missen en niet zo heel veel wordt ingestuwd(bijna alles staat nu een hoog, dus een mooie gat in het midden)
Het is wel een goede manier om klanten naar andere winkels te drijven.
Fair Trade/biologisch vervangen door "ambachtelijk" maakt dat ik elders kijken ga en ik zal ambachtelijk beslist niet kopen. Het is een duur woord voor waarschijnlijk niets. Ambachtelijk is een werkwijze en meestal gaat dat gepaard met juist veel E-nrs. Voordat de supermarktoorlog losbarstte, was de vuistregel dat je de op een na goedkoopste variant nemen moest als je additieven vermeiden wilde. De duurste (tenzij biologisch) hadden juist gegarandeerd veel E-nrs incl. chemische smaakjes. Inmiddels is er een goedkope laag weggevallen en heeft het goedkoopste de neiging om troep te zijn - restverwerking en zo.

Ik zag dit weekend die dozen met vruchtensappen. Wat ziet dat er gelijk verpauperd uit zeg! Dáárvoor hebben we toch al Aldi/Lidl.
pi_133825012
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:23 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Het is wel een goede manier om klanten naar andere winkels te drijven.
Fair Trade/biologisch vervangen door "ambachtelijk" maakt dat ik elders kijken ga en ik zal ambachtelijk beslist niet kopen. Het is een duur woord voor waarschijnlijk niets. Ambachtelijk is een werkwijze en meestal gaat dat gepaard met juist veel E-nrs. Voordat de supermarktoorlog losbarstte, was de vuistregel dat je de op een na goedkoopste variant nemen moest als je additieven vermeiden wilde. De duurste (tenzij biologisch) hadden juist gegarandeerd veel E-nrs incl. chemische smaakjes. Inmiddels is er een goedkope laag weggevallen en heeft het goedkoopste de neiging om troep te zijn - restverwerking en zo.

Ik zag dit weekend die dozen met vruchtensappen. Wat ziet dat er gelijk verpauperd uit zeg! Dáárvoor hebben we toch al Aldi/Lidl.
Wat een rare vergelijking van E-nummers en SRP :?
pi_133825075
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 22:29 schreef mujentas het volgende:

[..]

Wat een rare vergelijking van E-nummers en SRP :?
Rare interpretatie hoor. E-nummers en wel/niet biologisch.
pi_133825176
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:30 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Rare interpretatie hoor. E-nummers en wel/niet biologisch.
Mja, je quote een post over restanten en SRP, dus ik snap de relatie niet helemaal met E-nummers ?
pi_133825293
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 22:32 schreef mujentas het volgende:

[..]

Mja, je quote een post over restanten en SRP, dus ik snap de relatie niet helemaal met E-nummers ?
Je schreef over twee onderwerpen in één posting. Daar heb ik helemaal geen moeite mee, maar jijzelf blijkbaar wel :+
pi_133825669
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:34 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Je schreef over twee onderwerpen in één posting. Daar heb ik helemaal geen moeite mee, maar jijzelf blijkbaar wel :+
Bedoel je dat de Fairtrade sappen vervangen zijn door een ambachtelijke variant ofzo?
pi_133825885
Fair Trade is verwijderd (volgens jou zonder vervanging) en een deel van het biologische vlees is vervangen door "ambachtelijk".
pi_133826140
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:45 schreef Teslynd het volgende:
Fair Trade is verwijderd (volgens jou zonder vervanging) en een deel van het biologische vlees is vervangen door "ambachtelijk".
Niet volgens mij, aangezien je Exelletor hebt gequote. Maar de Fairtrade zit nog wel in het winkelassortiment, maar is afhankelijk van de metrage.

Wat betreft het biologische vlees, ben ik het wel met je eens maar er zit nog wel het een en ander in het assortiment.

http://www.ah.nl/appie/pr(...)rk=AH+puur%26eerlijk
http://www.ah.nl/appie/pr(...)rk=AH+puur%26eerlijk

Biologisch varkensvlees is er nauwelijks, ik weet alleen niet of dit voor de introductie van het ambachtelijke vlees ook al het geval was?
pi_133826626
Yup, fairtrade sap is alleen bij ons filiaal uit het assortiment, maar wij hebben ook een belachelijke kleine metrage van sappen in de winkel. Voor sappen hebben wij maar 6 meter(incl. kleinverpakkingen), terwijl bier/fris/water/cola bij ons 27 meter beslaat. In de meeste winkels(zeker de wat nieuwere) is de verhouding eerder 1:3(dus 3x zoveel plek voor bier/fris dan voor sappen), maar goed... Overigens hebben wij wel een paar ambachtelijke "flevosappen" erbij gekregen, dus wat Teslynd zegt klopt opzich wel. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')