Dat was mijn kritische blikquote:Op maandag 2 december 2013 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]al keek hij heeeeel vies toen hij het eerste stukje probeerde
![]()
Vooral de leugens die zo'n Seaworld maar blijft verspreiden en de trainers ook verkeerd voorlichten en opleidenquote:Op maandag 2 december 2013 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Kan ik me iets bij voorstellen.. ik kan daar nooit goed tegen
1 januariquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:05 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een onzin.. ik wil een kaartje sturen naar een meisje in Antwerpen en ik zie nu dat ik daar speciale 'Europa' postzegels voor nodig heb
Wat een idioot gedoe.. Moet ik nu speciaal voor één kaartje naar het postkantoor
![]()
Oh en Sherlock is coming![]()
Je kunt toch ook via een belgische website een ''echt" kaartje versturen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:05 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een onzin.. ik wil een kaartje sturen naar een meisje in Antwerpen en ik zie nu dat ik daar speciale 'Europa' postzegels voor nodig heb
Wat een idioot gedoe.. Moet ik nu speciaal voor één kaartje naar het postkantoor
![]()
Oh en Sherlock is coming![]()
Ja, of via Hallmark, bedacht ik me later ook. Ik heb het fysieke kaartje al geschreven..quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:03 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Je kunt toch ook via een belgische website een ''echt" kaartje versturen?
Leuk!quote:
Beginnen ze daar ook een keer aan een EPDquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef Bluezz het volgende:
Lekker he Boor!
Ik zit in de college zaal van het VU te wachten op de allereerste introductie van het nieuwe EPD.
Merhaba ! en je charme natuurlijk !quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:49 schreef golfer het volgende:
Bij mijn favoriete Turkse mevrouw met haar stal in de Cronjéstraat in Haarlem een overheerlijke Durum Döner gehaald voor vanavond.
Krijg van haar altijd een enorme portie kalfsvlees erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |