Cranston speelde de tandarts geloof ikquote:Op zondag 29 december 2013 16:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee, ik volgde het sporadisch.
"He unzipped!?"quote:Op zondag 29 december 2013 16:47 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Cranston speelde de tandarts geloof ik
Seizoen 1 was dan ook het minst, gevolgd door 5.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:04 schreef warp995 het volgende:
Heb net het eerste seizoen weer eens terug gekeken. Vond de dialogen niet bijsterend goed, veel gevloek etc. Ik had wel het idee dat het meer gefocust lag op meer (zwarte) humor dan de andere seizoenen.
Ligt eraan in welke maate je het bekijkt. De eerste helft van season 5 vond ik niet veel aan, maar de tweede helft, wat nou niet een episch einde was ofzo, vond ik die helft toch wel stukken beter. Voor de rest vond ik s1 ook niet geweldig. Veruit vond ik seizoen 4 het best.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:52 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Seizoen 1 was dan ook het minst, gevolgd door 5.
Euhh... ONZ / Alle shows van NL-bodem zuigen gewoon, klaar!quote:Op zondag 5 januari 2014 01:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zie niets van kijkcijfers, maar heb dan ook niet het hele (gaap) artikel gelezen. Verder is bb een matige serie.
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Euhh... ONZ / Alle shows van NL-bodem zuigen gewoon, klaar!
Klopt ja. TimWhatley, de regifter.quote:Op zondag 29 december 2013 16:47 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Cranston speelde de tandarts geloof ik
Seizoen 1 was gemankeerd door die schrijversstaking, daarom ook zo kort.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:52 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Seizoen 1 was dan ook het minst, gevolgd door 5.
Zonde dat dit niet in de serie zat zegquote:
Tof ik ga mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:35 schreef Individual het volgende:
Ik zit er aan te denken om van de zomer naar Albuquerque te gaan. Een vriend heeft aangeboden een BB tour te doen in de stad.
Ook een ride along proberen te regelen met een neef die als New Mexico state trooper werkt en met een beetje geluk rollen we een meth lab op.
Misschien ook een ride along met APD proberen te regelen via tante of nichtje.
Dan hadden ze met man en macht die boobies moeten verbergenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zonde dat dit niet in de serie zat zeg
In seizoen 1 zaten wel boobs, toen Jesse ontsnapte uit dat raam bij die meth lab.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dan hadden ze met man en macht die boobies moeten verbergen.
Hahaha wat de fakquote:Op maandag 16 december 2013 18:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://vidspot.net/0j29aova6j5h
Het is wel even door de popups heenwerken
quote:The highly anticipated Breaking Bad spin-off Better Call Saul will debut in November 2014, though the network has not released an exact day.
dat is seizoen 2, die ik toevallig net uit heb.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:36 schreef Vatta het volgende:
Seizoen 1 zit inderdaad vol met zwarte humor. Geweldig ook die speech van Walt op dat feest bij hem thuis , dat hij zegt dat hij zich afvroeg waarom hij kanker kreeg en daaropvolgend waarom hij bijna genezen was. En daarna Hank heel droog...inspirerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |