Vergelijk Breaking Bad (meest bekende tv-show momenteel) eens met GTST (meest bekende tv-show NL) met elkaar... heh... heh... en???quote:Op zondag 5 januari 2014 00:57 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Sommige Amerikaanse shows zuigen maar de meeste van onze bodem idd ook.
Maar goed, alles zuigt.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:57 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Dus niet alle zoals in de TT staat
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Vergelijk Breaking Bad (meest bekende tv-show momenteel) eens met GTST (meest bekende tv-show NL) met elkaar... heh... heh... en???
Nee Amerikaansquote:Op zondag 5 januari 2014 00:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Is dat Nederlands? Want daar kan ik wel om lachen.
Flodder wat? Als meest kansloze serie ever? Dat was het begin van nederlandse kut series, echt wat een hoeren kut kameteenwoorddiejenietmagzeggen serie is dat zeg... shiiit...quote:
All Stars.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Flodder wat? Als meest kansloze serie ever? Dat was het begin van nederlandse kut series, echt wat een hoeren kut kameteenwoorddiejenietmagzeggen serie is dat zeg... shiiit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Beetje gekke vergelijking. Doe trouwens eens een bron van dat bb best bekeken is?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Vergelijk Breaking Bad (meest bekende tv-show momenteel) eens met GTST (meest bekende tv-show NL) met elkaar... heh... heh... en???
[..]
Maar goed, alles zuigt.
http://www.forbes.com/sit(...)nd-why-that-matters/quote:Op zondag 5 januari 2014 01:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Beetje gekke vergelijking. Doe trouwens eens een bron van dat bb best bekeken is?
Verder zijn er zeker wel goede nederlandse series. Overspel bijvoorbeeld.
Dat jij er niet van hebt gehoord zegt natuurlijk niet over de kwaliteit. Verder is er een amerikaanse re-make van Overspel, dus daar vonden ze het blijkbaar ook goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:30 schreef JDx het volgende:
Overspel, BNN... dat zegt al genoeg, nog nooit van beide gehoord... dat is vast net als MTV UK met hun, ohhh, look at our next show met The Vamps, Elyar Fox, Banks en Ella Eyre, wtf wie?
Er is zelf een remake van Vuurzee.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat jij er niet van hebt gehoord zegt natuurlijk niet over de kwaliteit. Verder is er een amerikaanse re-make van Overspel, dus daar vonden ze het blijkbaar ook goed.
Als iemand ergens nooit van gehoord heeft, hoe kan het dan in godsnaam een Bekende Nederlander zijn? Ik hoor elke week weer namen waarvan van mensen die niemand uit mijn vrienden of familiekring ooit iets gehoord heeft.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat jij er niet van hebt gehoord zegt natuurlijk niet over de kwaliteit. Verder is er een amerikaanse re-make van Overspel, dus daar vonden ze het blijkbaar ook goed. Ontopic, hoe heet de USA serie die is gebaseerd op blijkbaar een NL-serie geniaamd overspel?
Wie, wat, welke film of welke serie is dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:37 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Er is zelf een remake van Vuurzee.
Ok, ik ga ondanks het tijdstip even serieus reageren, waarom kijk je zo'n serie, welk tijdstip wordt dat uitgezonden? Heb je geen Torrentday of andere sources? Kijk je het omdat je niet anders weet, of is het echt een keuze om zoiets te kijken?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:42 schreef Tassendief het volgende:
[
[..]
Wie, wat, welke film of welke serie is dat? psychologische thrillerserie van VARA
Ik zie niets van kijkcijfers, maar heb dan ook niet het hele (gaap) artikel gelezen. Verder is bb een matige serie.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:32 schreef JDx het volgende:
[..]
http://www.forbes.com/sit(...)nd-why-that-matters/
Ohhhh, ok, BB een matige seriequote:Op zondag 5 januari 2014 01:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zie niets van kijkcijfers, maar heb dan ook niet het hele (gaap) artikel gelezen. Verder is bb een matige serie.
Ok, ik ga ondanks het tijdstip even serieus reageren, waarom kijk je zo'n serie, welk tijdstip wordt dat uitgezonden? Heb je geen Torrentday of andere sources? Kijk je het omdat je niet anders weet, of is het echt een keuze om zoiets te kijken?quote:
Ok, ik ga ondanks het tijdstip even serieus reageren, waarom kijk je zo'n serie, welk tijdstip wordt dat uitgezonden? Heb je geen Torrentday of andere sources? Kijk je het omdat je niet anders weet, of is het echt een keuze om zoiets te kijken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |