abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 december 2013 @ 09:49:10 #126
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133834643
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 09:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*O*
inderdaad MoBlo, want dit voelt zo tegenstrijdig.....zo van "ik moet over 5 dagen 60km lopen en nu zit hier lui te bankhangen"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 2 december 2013 @ 09:59:42 #127
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133834806
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 09:49 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad MoBlo, want dit voelt zo tegenstrijdig.....zo van "ik moet over 5 dagen 60km lopen en nu zit hier lui te bankhangen"
Dat had ik pas al met 15k. Ja ik deed nog wel sportschool, maar niet lopen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133835173
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 09:49 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Rust is wel goed voor zo'n enorme inspanning. Komt helemaal goed, training heb je al genoeg gedaan! Topper! Ben echt heel benieuwd hoe je het gaat beleven!

En jullie hebben ook wel gelijk, rust is misschien wel een goed idee. Al heb ik de laatste tijd ook erg weinig gelopen, maar wel elke week 1 rondje ja. Al fiets ik ook elke dag naar mijn werk en loop ik de hele dag daar. Dus echt rust valt ook weer tegen. Fysio ga ik ook nog heen. Moet nog even bellen :P.
pi_133835256
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 10:18 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Rust is wel goed voor zo'n enorme inspanning. Komt helemaal goed, training heb je al genoeg gedaan! Topper! Ben echt heel benieuwd hoe je het gaat beleven!

En jullie hebben ook wel gelijk, rust is misschien wel een goed idee. Al heb ik de laatste tijd ook erg weinig gelopen, maar wel elke week 1 rondje ja. Al fiets ik ook elke dag naar mijn werk en loop ik de hele dag daar. Dus echt rust valt ook weer tegen. Fysio ga ik ook nog heen. Moet nog even bellen :P.
Fietsen staat algemeen bekend als een rustige vervanger voor hardlopen, en is véle malen minder belastend voor je knie. Dat kun je mijns inziens blijven doen!

Verder: ^O^ ^O^
pi_133835369
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:23 schreef Diefke het volgende:

[..]

Fietsen staat algemeen bekend als een rustige vervanger voor hardlopen, en is véle malen minder belastend voor je knie. Dat kun je mijns inziens blijven doen!

Verder: ^O^ ^O^
Lopersknie kan je ook krijgen door fietsen. Het is niet de knie zelf die last heeft eigenlijk, maar de pees die er langs loopt. Gewrichten heb ik verder geen last van ;). Na het fietsen heb ik er ook altijd weer wat meer last van.
pi_133835411
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 10:29 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Lopersknie kan je ook krijgen door fietsen. Het is niet de knie zelf die last heeft eigenlijk, maar de pees die er langs loopt. Gewrichten heb ik verder geen last van ;). Na het fietsen heb ik er ook altijd weer wat meer last van.
Ah oké. Maar je hebt fietsen en je hebt ''fietsen/wielrennen/doorfietsen''. Rustig fietsen, is dat werkelijk een belasting voor de knie? :@
  maandag 2 december 2013 @ 10:32:27 #132
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133835436
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:30 schreef Diefke het volgende:

[..]

Ah oké. Maar je hebt fietsen en je hebt ''fietsen/wielrennen/doorfietsen''. Rustig fietsen, is dat werkelijk een belasting voor de knie? :@
Als bijvoorbeeld je zadel te laag staat en je fiets te klein en je continu met je knie te gebogen fietst, kan dit zeker ook de boel belasten. Mijn ervaring toenTertijd ;)

maar is stadsfiets-barrel
pi_133835461
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:32 schreef Quoi het volgende:

[..]

Als bijvoorbeeld je zadel te laag staat en je fiets te klein en je continu met je knie te gebogen fietst, kan dit zeker ook de boel belasten. Mijn ervaring toenTertijd ;)

Ah ja maar de gemiddelde Nederlander schat ik toch wel in als iemand die zijn zadel op de goede hoogte kan zeggen :P -mits in het bezit van een fatsoenlijke fiets-
pi_133835513
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:32 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik was net even dit aan het lezen en daar staat het inderdaad ook. Misschien toch eens kijken of ik mijn zadel hoger moet zetten. En heel rustig fietsen doe ik eigenlijk niet, fiets wel altijd op een behoorlijk tempo. 25+km/h denk ik toch zeker wel. Misschien daar ook eens rekening mee houden ja. Bedankt allemaal O+
  maandag 2 december 2013 @ 10:37:11 #135
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133835541
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 10:36 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik was net even dit aan het lezen en daar staat het inderdaad ook. Misschien toch eens kijken of ik mijn zadel hoger moet zetten. En heel rustig fietsen doe ik eigenlijk niet, fiets wel altijd op een behoorlijk tempo. 25+km/h denk ik toch zeker wel. Misschien daar ook eens rekening mee houden ja. Bedankt allemaal O+
Jij kan volgens mij echt niets langzaam doen :D
F means you're fucked
  maandag 2 december 2013 @ 10:37:26 #136
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_133835550
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 09:41 schreef Diefke het volgende:
Jero, ik heb zelf ook een behoorlijke tijd last gehad van mijn knieën door basketbal, en MaleDuck heeft een punt. Soms moet je een gewricht echt een behoorlijke tijd de kans geven om te herstellen.
:{ ik las 'gewicht' }:|
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_133835566
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:37 schreef Frsh het volgende:

[..]

:{ ik las 'gewicht' }:|
Ah :P
pi_133835574
quote:

[..]

De Tour is er verdomme niets bij. :D
  maandag 2 december 2013 @ 10:40:19 #139
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_133835614
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 10:29 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dan klinkt het inderdaad als lopersknie, dus die fysio bellen Jero ;)
En mijn ervaring was toen dat ik moest zoeken naar het omslagpunt wanneer ik last kreeg, was bij mij na 20 minuten lopen. Plus de oefeningen die ik kreeg zorgde ervoor dat ik het langzaam weer kon uitbouwen :Y Check mijn afstanden maar eens van vorig jaar Nov - Dec en Jan van dit jaar. En die oefeningen doe ik trouwens nog steeds :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_133835897
Normaal is 'n korstje of wondje zo geheeld. Waarom duurt 't op je voeten altijd zoveel langer? :r :r :(
Ja doei.
pi_133835948
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Normaal is 'n korstje of wondje zo geheeld. Waarom duurt 't op je voeten altijd zoveel langer? :r :r :(
Interessant thesis onderwerp lijkt me zo.
pi_133835994
Ach, antwoord ligt 'm vooral in de constante beweging/belasting en directe veel te strakke bedekking (sokken/schoenen) ten opzichte van wondjes op bijvoorbeeld handen en zulks, gok ik zo. Het was dan ook vooral een geërgerde retorische vraag :')
Ja doei.
pi_133836033
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:33 schreef Diefke het volgende:

[..]

Ah ja maar de gemiddelde Nederlander schat ik toch wel in als iemand die zijn zadel op de goede hoogte kan zeggen :P -mits in het bezit van een fatsoenlijke fiets-
overschat je toch het grootste deel van de Nederlandse bevolking ;P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 2 december 2013 @ 11:01:01 #144
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133836119
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 10:18 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Kun je denk ik nog het beste dit jaar doen ;) Dit jaar kun je waarschijnlijk nog wel een paar keer graties.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 2 december 2013 @ 11:01:55 #145
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133836141
pi_133836540
Vroegah gingen ze dus sneller...
pi_133836724
quote:

[..]

En op dat tempo zit je ook nog met je mobiel te prutsen?
pi_133838183
Heerlijk gelopen, 11,2 kilometer! Had hiervoor nooit meer dan 9,2 in training gelopen.. En sowieso was het dus een kilometer meer dan het verste ooit. Superfijn gelopen! Linkje volgt, nu andere dingen doen!
pi_133838228
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef Gogo83 het volgende:
Heerlijk gelopen, 11,2 kilometer! Had hiervoor nooit meer dan 9,2 in training gelopen.. En sowieso was het dus een kilometer meer dan het verste ooit. Superfijn gelopen! Linkje volgt, nu andere dingen doen!
^O^
pi_133838456
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 11:25 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En op dat tempo zit je ook nog met je mobiel te prutsen?
Haha nee, dan fiets ik wel lekker rustig. Dus eigenlijk moet ik gewoon altijd met mijn mobiel prutsen! :P Daar zat ik net ook al aan te denken toen ik aan het werk was.

En Maleduck, welke oefeningen zijn dat dan? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')