Zijn de kopsporen op +2 voor de RandstadRail of de NS zelf?quote:Op maandag 2 december 2013 19:42 schreef b2py het volgende:
Voor de bouw van de stationshal staat tot voorjaar 2014, de bouw van station Den Haag Centraal is allerminst af. In 2014 wordt gestart met de bouw van twee keersporen op +2 (Boven het busstation) en zal gereedkomen in 2015. Voorlopig zal het station dus nog een bouwput blijven, voor uiteindelijk een betere integratie tussen verschillende vervoersmodaliteiten.

vind het niet eens opvallend nieuws, aangezien Stadler al vanaf het begin van de levering van de Nederlandse stellen nauw samenwerkte met Voith Nederland.quote:Op maandag 2 december 2013 20:10 schreef James1988 het volgende:
Stadler heeft de onderhoudstak van Voith Nederland opgekocht. Onderhoud aan de GTW's van Veolia en Arriva zal voortaan dus direct door Stadler worden gedaan.

Er staat een tender uit voor 35 (uit mijn hoofd) lage vloer trams, misschien zijn erg zeker van hun bieding?quote:Op maandag 2 december 2013 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vind het niet eens opvallend nieuws, aangezien Stadler al vanaf het begin van de levering van de Nederlandse stellen nauw samenwerkte met Voith Nederland.
Wel opvallend is dat de sneltrams in Utrecht kennelijk ook onder het contract vallen

het gaat om het onderhoud en ik denk dat daarover al afspraken zijn gemaakt met BRU/Kubusquote:Op maandag 2 december 2013 20:42 schreef bork het volgende:
[..]
Er staat een tender uit voor 35 (uit mijn hoofd) lage vloer trams, misschien zijn erg zeker van hun bieding?

Wat zijn GTW`s?quote:Stadler heeft de onderhoudstak van Voith Nederland opgekocht. Onderhoud aan de GTW's van Veolia en Arriva zal voortaan dus direct door Stadler worden gedaan.

er rijden er genoeg.quote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef Adrie072 het volgende:
Ach so. Rijden er niet heel veel van, zo gauw gegoogled.

133 exemplarenquote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef Adrie072 het volgende:

Nou, wel. Alleen al 100 bij Arriva.quote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef Adrie072 het volgende:

twitter:NS_online twitterde op maandag 02-12-2013 om 21:45:53CORRECTIE Enschede-Hengelo: de storing valt mee. We kunnen alle treinen weer rijden, en dat gaan we ook doen. http://t.co/axyyfHaEPO #EsHgl reageer retweet

Die lui in het OCCR worden wel steeds creatiever zegquote:Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef b2py het volgende:
twitter:NS_online twitterde op maandag 02-12-2013 om 21:45:53CORRECTIE Enschede-Hengelo: de storing valt mee. We kunnen alle treinen weer rijden, en dat gaan we ook doen. http://t.co/axyyfHaEPO #EsHgl reageer retweet

Zouden ze daarna stations gaan overslaan om de vertraging in te lopen?twitter:NS_online twitterde op maandag 02-12-2013 om 22:17:11Nijmegen-Oss: geen Sprinters door een defecte trein. De IC's stoppen extra op Ravensteijn, Wijchen en Dukenburg. http://t.co/hysDWicrPi #NmO reageer retweet

Trein opheffen in Den Bosch en een extra trein laten rijden in het oorspronkelijke pad.quote:Op maandag 2 december 2013 22:18 schreef b2py het volgende:
Zouden ze daarna stations gaan overslaan om de vertraging in te lopen?twitter:NS_online twitterde op maandag 02-12-2013 om 22:17:11Nijmegen-Oss: geen Sprinters door een defecte trein. De IC's stoppen extra op Ravensteijn, Wijchen en Dukenburg. http://t.co/hysDWicrPi #NmO reageer retweet

Tofness.quote:Op maandag 2 december 2013 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
interessant wat ze in Zwolle doen. In plaats van de trapopgangen met drilboren uit te hakken gebruiken ze een machientje uit de steenhouwerij
http://www.prorail.nl/nieuws/ijslandse-stenensplijter-in-zwolle

Een Scandinavische vondst weer he ... klein gaatje ... en dan iets erin wat uitzet ... nou ja ... laat maarquote:

Perfect zou je zeggen, maar het is mijn vriend die de email ontvangt en ik krijg niets.quote:U krijgt een jaar lang korting op uw Weekend Vrij abonnement!
Beste,
Uw Weekend Vrij abonnement wordt binnenkort verlengd. U krijgt daar uiteraard eerst bericht over. Wij willen u echter nu alvast laten weten dat u komend jaar extra voordelig reist met Weekend Vrij!
Heeft u een 2e klas Weekend Vrij abonnement dan betaalt u komend jaar geen ¤ 40 maar slechts ¤ 29 per maand.
Heeft u een 1e klas Weekend Vrij abonnement dan betaalt u komend jaar in plaats van ¤ 65 slechts ¤ 45 per maand.
Tijdelijke prijsverlaging
Het Weekend Vrij abonnement is tijdelijk in prijs verlaagd. Dat geldt niet alleen voor nieuwe abonnementhouders, ook u als vaste klant willen we daarvan laten profiteren.
U hoeft niets te doen
We verlengen uw abonnement automatisch met de prijs van ¤ 29 (2e klas) of ¤ 45 (1e klas) per maand. U hoeft dus niets meer te doen! Uw abonnement blijft vanaf de verlengdatum maandelijks opzegbaar.
Heeft u nog vragen?
Onze medewerkers staan u graag te woord via 0900- 20 21 163 (¤ 0,10 p.m.), van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Heel veel reisplezier gewenst!
Met vriendelijke groet,
Erik Beenen

Ik heb nu 5 dagen welke ik verdeel tussen 2/3 dagen Kopenhagen en 2/3 dagen Stockholm. Nou ken ik niemand die in beide steden is geweest en dus heb ik de vraag wat jullie zouden aanraden? In welke stad 2 dagen en in welke stad 3 dagen?
   Ik heb nu 5 dagen welke ik verdeel tussen 2/3 dagen Kopenhagen en 2/3 dagen Stockholm. Nou ken ik niemand die in beide steden is geweest en dus heb ik de vraag wat jullie zouden aanraden? In welke stad 2 dagen en in welke stad 3 dagen? 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |