Meh. Stom gezeik met Weekend Vrij abonnementen.
In November 2012 kwam er een kortingsactie om Weekend Vrij te kopen met korting, voor 25 euro p/m in plaats van 40 p/m.
Heb je vlak daarvoor Weekend Vrij gekocht, heb je pech gehad - Je kan niet meedoen met deze actie.
Vervolgens sturen ze in Oktober 2013 een email, waarin ze dit schrijven;
quote:
U krijgt een jaar lang korting op uw Weekend Vrij abonnement!
Beste,
Uw Weekend Vrij abonnement wordt binnenkort verlengd. U krijgt daar uiteraard eerst bericht over. Wij willen u echter nu alvast laten weten dat u komend jaar extra voordelig reist met Weekend Vrij!
Heeft u een 2e klas Weekend Vrij abonnement dan betaalt u komend jaar geen ¤ 40 maar slechts ¤ 29 per maand.
Heeft u een 1e klas Weekend Vrij abonnement dan betaalt u komend jaar in plaats van ¤ 65 slechts ¤ 45 per maand.
Tijdelijke prijsverlaging
Het Weekend Vrij abonnement is tijdelijk in prijs verlaagd. Dat geldt niet alleen voor nieuwe abonnementhouders, ook u als vaste klant willen we daarvan laten profiteren.
U hoeft niets te doen
We verlengen uw abonnement automatisch met de prijs van ¤ 29 (2e klas) of ¤ 45 (1e klas) per maand. U hoeft dus niets meer te doen! Uw abonnement blijft vanaf de verlengdatum maandelijks opzegbaar.
Heeft u nog vragen?
Onze medewerkers staan u graag te woord via 0900- 20 21 163 (¤ 0,10 p.m.), van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Heel veel reisplezier gewenst!
Met vriendelijke groet,
Erik Beenen
Perfect zou je zeggen, maar het is mijn vriend die de email ontvangt en ik krijg niets.
Contact opgenomen met NS, zeggen dat het alleen geldig is voor vaste klanten. Ehm ja, sinds November 2012 klant met Weekend Vrij en daarvoor enkele andere kaarten gehad. Hoezo vaste klanten?
Dit aangegeven bij NS, komen met de voorwaarde dat als je er gebruik van wil maken, je twee maanden geen Weekend Vrij mag hebben. Heeft eerder niet in de algemene voorwaarden gestaan, nu de actie online staat is deze aangepast.
Contact met iemand via twitter en een kennis die de klantenservice heeft gebeld. Persoon via twitter krijgt toezeggingen dat zijn abonnement wordt beëindigt en mee mag met de nieuwe actie periode.
Kennis krijgt via klantenservice te horen dat het eerst niet mogelijk is, maar dat ze zullen kijken voor een regeling. Geen idee of daar verder nog iets uit is gekomen.
Ik ben pissig op de manier waarop NS zo omgaat met klanten. Tuurlijk, korting is altijd meegenomen en zuinige hollander en alles - maar het mag echt wel wat vriendelijker. Zeker als je een email gaat versturen waarin je schrijft dat je vaste klanten wil laten profiteren.
Hop, opnieuw maar contact opnemen. Of de tip van Greavy toepassen.. Huidige abonnement stopzetten en een nieuwe aanvragen op een nieuwe ov kaart. Al ben ik daar wat huiverig voor..
/eindeklaagbericht