Zinloze maar toch geinige toevoeging: het onderstation op de achtergrond is in eigendom en beheer bij ProRail.quote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Overzichtsplaatje van het geheel daar.
[ afbeelding ]
Ik zal vannacht eens zoeken, thanx. Voor nu leg ik mijn spoor maar zonder verkanting, dat gaat prima. Groningen Losplaats ligt al compleet, Europapark ook, ben nu bezig met de beseining. De omgeving komt later, dat is eye candy.quote:
Ja klopt, het viel ons al op dat het vol hing met Nederlandstalige borden. Prorail heet daar overigens geen Prorailquote:Op zondag 1 december 2013 21:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zinloze maar toch geinige toevoeging: het onderstation op de achtergrond is in eigendom en beheer bij ProRail.
Kun je nagaan hoe betrouwbaar dat OS is!quote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ja. "Beheer" zei je? Ik denk dat ze al 18 jaar niet meer weten dat dat ding bij hen hoort
FTFYquote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ja. "Beheer" zei je? Ik denk dat ze al 1810 jaar niet meer weten dat dat ding bij hen hoort
Kun je nagaan hoe betrouwbaar dat bordje is!quote:Op zondag 1 december 2013 21:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het bordje ziet er niet verlept of 20 jaar oud uit ofzo.
Alleen NSRIB klopt niet, de rest is correct.quote:Op zondag 1 december 2013 21:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe betrouwbaar dat bordje is!
()
Nee, een hamburger van McDonald's na anderhalf jaar ook niet. Maar of dat een gunstig teken is...quote:Op zondag 1 december 2013 21:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het bordje ziet er niet verlept of 20 jaar oud uit ofzo.
Lijkt me niet, is Duits grondgebied. En geen ambassade of zoquote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef Duvel het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of ze zich daadwerkelijk kunnen beroepen op Art 461 W.v.Sr.
Moet je Mons - Quévy eens rijden. Kajjelachejongequote:Op zondag 1 december 2013 21:36 schreef b2py het volgende:
Wel op twee gaten waar de trein niet paste en de reizigers naar voren dienden te lopen.
Het was ook retorisch bedoeld... Dat kengetal van Zwolle gaat ook niet werken. Als het nummer al klopt na al die jaren.quote:Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me niet, is Duits grondgebied. En geen ambassade of zo
Of de éénmaal daagse IC van Brussel-Zuid naar Gouvy. Op het laatste stuk past minder dan de helft van de trein langs de perronsquote:Op zondag 1 december 2013 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je Mons - Quévy eens rijden. Kajjelachejonge
Het zou nog best eens kunnen kloppen. Het Schakel- en Meldcentrum Noord-Oost van ProRail zit nog altijd in Zwolle. Maargoed, dat is volgend jaar ook voorbij als alles in Utrecht bij het OCCR gecentraliseerd wordt.quote:Op zondag 1 december 2013 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het was ook retorisch bedoeld... Dat kengetal van Zwolle gaat ook niet werken. Als het nummer al klopt na al die jaren.
Hopelijk kennen ze *21...quote:Op zondag 1 december 2013 22:22 schreef Regenjas het volgende:
[..]
Het zou nog best eens kunnen kloppen. Het Schakel- en Meldcentrum Noord-Oost van ProRail zit nog altijd in Zwolle. Maargoed, dat is volgend jaar ook voorbij als alles in Utrecht bij het OCCR gecentraliseerd wordt.
+31 lijkt me handig om te beginnen. Het is wel mofrikania he.quote:Op zondag 1 december 2013 22:22 schreef Regenjas het volgende:
[..]
Het zou nog best eens kunnen kloppen. Het Schakel- en Meldcentrum Noord-Oost van ProRail zit nog altijd in Zwolle. Maargoed, dat is volgend jaar ook voorbij als alles in Utrecht bij het OCCR gecentraliseerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |