Ja maar dat is omdat jij heel erg dom bent.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Een uur Stockholm en de rest Kopenhagen.
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is omdat jij heel erg dom bent.
Is maar een uurtje of 5 vanuit KPH met de X2quote:
Waar gaat de reis naartoe? Of ga je gewoon een rondje maken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
denk dat komend weekend toch stiekem ook wel rond de 2000 km zal uitkomen.
Het wordt idd een lange driehoek. CNL naar München heen op vrijdagavond, zaterdag München - Zürich via creatieve route, zaterdagavond CNL vanuit Zürich terugquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe? Of ga je gewoon een rondje maken?
Er bleken delen van dat traject al sinds 2005 niet periodiek onderhouden te zijn geweest. Dat kan ook problemen opleveren qua veiligheid lijkt mij?quote:Op maandag 2 december 2013 23:39 schreef GekkeHaan het volgende:
Van de ontspoorde trein in New York gisteren, is inmiddels bekend geworden dat deze 130km/u reed waar 50km/u was toegestaan. Er moet alleen nog blijken of het een menselijke fout was of een technisch probleem.
Als ik dit lees, weet ik nog niet zo zeker dat er al iets van Train Control lag...quote:Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik kwam het ook net tegen... raar dat dat dan weer niet vermeld staat op die andere pagina.
Wat mij hieruit nog niet duidelijk is geworden is of het ATC-systeem in staat is om snelheidsrestricties door te geven. Hoe ik de tekst interpreteer is dat de toegestane snelheid gekoppeld zou zijn aan de kleur van het sein. Bij een groen sein zou dat dus kunnen betekenen 'geen snelheidsbeperking'.
edit: als ik deze tekst goed lees zouden ATC-systemen in de VS dan wel weer aan snelheidsbewaking kunnen doen...
Van de Wikipedia-pagina over ATC:quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Als ik dit lees, weet ik nog niet zo zeker dat er al iets van Train Control lag...
ACSES is een systeem dat gebruikt wordt door Amtrak's Acela Express. Er ligt dus wel iets van een beveiligingssysteem, maar of het voldoet? Het verhaal klinkt mij als een tweede Santiago de Compostela in de oren...quote:Both Metro-North and LIRR need to significantly modify their Advanced Civil Speed Enforcement Systems (ACSES II) which are based on Amtraks Alstom-developed ACSES solution to address operating complexities, such as close headways and reliability demands.
(...)
For Metro-North, implementation means installing the ACSES II system on 737 miles of track; LIRR will install the system on 440 track miles. The system will function as an overlay to an existing cab signal system with Automatic Speed Control and Automatic Train Control (ATC).
Wees blij dat het maar 10 minuten zijn i.v.g.met waarmee je soms wordt geconfronteerd. (langer dan 10 minuten)quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:12 schreef Fiorano het volgende:
Valleilijn is weer lekkere aan het knetteren vanochtend. Veel vertraging van minstens tien minuten.
Precies onder 35, Nijmegen toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:31 schreef Ireyon het volgende:
Dit is dan weer jammer: het nieuwe perron in Eindhoven ligt aan spoor 34. Net niet het hoogste perronnummer van Nederland
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |