twitter:susanlammers twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 23:40:37Nare post aan vrienden met supermarkt. Het enige wat grappig is, is de naam van de afzender. From hell. http://t.co/KDavRQE22Y reageer retweet
Als de consument op zondag wil shoppen dan moeten winkels open kunnen zijn als ondernemers dat willen.quote:Op zondag 1 december 2013 10:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
Verkeerde rede, maar ik word ook niet blij van dat we samen meer en meer weekenden werken
Mja, ze hopen dat de winkelier er zelfs hard verlies op draait. Over christelijke deugden gesproken.quote:Op zondag 1 december 2013 10:46 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, we weten de opvattingen van deze groep mensen, en alhoewel ik het compleet met die sneue vogels oneens ben, zeker wat betreft dit onderwerp, vind ik er verder weinig schokkends aan.
Iemand heeft besloten een brief te schrijven en 'dreigt' daarin voortaan niets meer bij die winkel te kopen, net als een aantal andere kerkgangers. Tja. Boeiuh.
Schouders ophalen en niets van aan trekken. Ze mogen het lekker zelf weten wat ze vinden en of ze die winkel nu boycotten.
Net een jaar in Hong Kong geweest en ik vond het juist heerlijk dat alles altijd en overal open is. Men kan grotendeels zelf beslissen wanneer ze open zijn of niet.quote:Op zondag 1 december 2013 10:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
Verkeerde rede, maar ik word ook niet blij van dat we samen meer en meer weekenden werken
Een christen dreigt niet meer te kopen, een moslim dreigt de boel op te blazen. Dat is een beetje het verschil.quote:Op zondag 1 december 2013 11:04 schreef Zienswijze het volgende:
Niets mis mee? Dit is "dreigen" op basis van religie. Als een deel van de moslims zo'n brief zou schrijven dat men niet meer met de AH koopt als de AH geen halalproducten meer aanbiedt, dan is het hek van de dam.
Maar als christenen dit doen, dan is er allemaal niets mis mee...?
Behoudens het recht natuurlijk dat elke consument mag bepalen op welke dag en bij welke winkel hij shopt, zo ook de christen en de atheist.
quote:Op zondag 1 december 2013 11:05 schreef OEM het volgende:
[..]
Een christen dreigt niet meer te kopen, een moslim dreigt de boel op te blazen. Dat is een beetje het verschil.
Dat dus. En waarom is dit nieuws?quote:Op zondag 1 december 2013 10:36 schreef Stranger het volgende:
Nare post? Woedend?
Ik vind het een nette brief hoor.
quote:Op zondag 1 december 2013 11:05 schreef OEM het volgende:
[..]
Een christen dreigt niet meer te kopen, een moslim dreigt de boel op te blazen. Dat is een beetje het verschil.
Jij wellicht niet maar ik gok dat over het algemeen de Nederlandse sameleving íets anders zou reageren. Iets met islamisering e.d.quote:Op zondag 1 december 2013 11:08 schreef n00b13 het volgende:
ook als een moslim schrijft dat hij niet in mijn winkel komt vind ik dat niet erg.
Iemand vond het een idiote brief, nam een foto, en plaatste die op het internet.quote:Op zondag 1 december 2013 11:09 schreef Apotheose het volgende:
hoe komt deze brief op het internet trouwens?
Weg ermee. Geloven doe je binnenshuis. Of buitenshuis maar dan in het land waar het christendom vandaan komt.quote:Op zondag 1 december 2013 11:06 schreef Electrood het volgende:
Typisch geval weer van een christen die zich superieur vind t.o.v. de gewone mens.En dus kan eisen dat de winkel op zondag dicht gaat.
Yeah, mensen zijn nogal hypocriet in wat ze rel-waardig vinden of niet.quote:Op zondag 1 december 2013 11:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij wellicht niet maar ik gok dat over het algemeen de Nederlandse sameleving íets anders zou reageren. Iets met islamisering e.d.
Terwijl dit verkerstening is.
Toch opmerkelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 11:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, mensen zijn nogal hypocriet in wat ze rel-waardig vinden of niet.
Mwah, iederen mag 'eisen' wat hij/zij wil. Gewoon schouders ophalen. Onzingeleuter van die reli-gekkies.quote:Op zondag 1 december 2013 11:06 schreef Electrood het volgende:
Typisch geval weer van een christen die zich superieur vind t.o.v. de gewone mens.En dus kan eisen dat de winkel op zondag dicht gaat.
Tuurlijk, maar dat zijn we inmiddels toch wel gewend, mag ik hopen. 3 Marokkanen die een bushokje slopen zijn een nationaal schandaal, maar wanneer een gemeente weer een paar miljoen over de balk slingert voor whatever, dan volgt er een massaal... tja.... dan volgt er niets eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 10:58 schreef Apotheose het volgende:
http://www.vanderwalboeken.nl/zondag.php
quote:Op zondag 1 december 2013 11:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Iemand vond het een idiote brief, nam een foto, en plaatste die op het internet.
Zo, weer een mysterie ontrafeld.
hoe idioot zegquote:Op zondag 1 december 2013 10:58 schreef Apotheose het volgende:
http://www.vanderwalboeken.nl/zondag.php
België... Need i say more?quote:Op zondag 1 december 2013 11:15 schreef sararaats het volgende:
hier zijn toch heel veel winkels dicht op zondag (België hé)
En dan te bedenken dat in de tijd van Christus er nog een Gregoriaanse kalender was en een zondag en een zaterdag niet bestond!Niet voor niks hebben de joden op VRIJDAG sabbat!Of was dat op zaterdag?quote:Op zondag 1 december 2013 11:16 schreef Yi-Long het volgende:
Als de zondag zo'n rustdag is voor God.... waarom gaan al die Gristenen hem dan uitgerekend op die dag lastig vallen in Zijn huis met hun domme gezeik...!?
Lijkt me niet echt een relaxte zondag. Dan wil Je toch liever gewoon op Je bank liggen en voetbal kijken, met wat lekkers erbij...
die iemand zal vast iemand van de winkel zijn geweest. En ik vind eigenlijk dat je zulke dingen niet online hoeft te plaatsen, hoe belachelijk je het ook vindt. Niet professioneel.quote:Op zondag 1 december 2013 11:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Iemand vond het een idiote brief, nam een foto, en plaatste die op het internet.
Zo, weer een mysterie ontrafeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |