quote:Gewoon bitcoinwisdom, kun je bovenaan op Markets klikken. Daar staat de hele lijst met alle BTC-e coins.
Of een scamcoin blijken of gewoon een langzame dood sterven. Iets wat alleen maar omhoog kan bestaat niet.quote:Op zondag 1 december 2013 06:32 schreef probeer het volgende:
Er zijn een aantal nieuwe altcoins op coinmarketcap verschenen, waaronder enkele spotgoedkope die echt alleen maar omhoog kunnen.
dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 1 december 2013 06:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Of een scamcoin blijken of gewoon een langzame dood sterven. Iets wat alleen maar omhoog kan bestaat niet.
Er is iets meer dan 1 dag aan groei vanaf, en gelijk is de bubbel aan het knappen?quote:Op zondag 1 december 2013 07:10 schreef Dynd het volgende:
Dit is wel ernstig. Bubble is snel aan het knappen
10% ofzo. Wat je nu ziet zijn vooral de panic sellers.quote:Op zondag 1 december 2013 07:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er is iets meer dan 1 dag aan groei vanaf, en gelijk is de bubbel aan het knappen?
Hangt er vanaf hoeveel graaiers er zijn die denken rijk te worden in een paar dagen.quote:Op zondag 1 december 2013 07:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er is iets meer dan 1 dag aan groei vanaf, en gelijk is de bubbel aan het knappen?
Ik ookquote:Op zondag 1 december 2013 07:44 schreef probeer het volgende:
en btc weer op 905, ingestapt op 874 ^^
Patrick dit spelletje is viezzzzzzzquote:Op zondag 1 december 2013 08:06 schreef StephanL het volgende:
BTC to the moon!
die sell walls sturen de BTC prijs op
Ik begin het spelletje echt door te krijgen nu
Las in de trollbox dat Paul Walker dood is, is het nog echt zo ookquote:Quartx: Go Go Go~ Sell your btcs for ltc, ride the fake crash
Fontas zegt het jongens, dus ik zou maar snel bijkopen want veel lager komt het niet meer.quote:Fontas @fontase 5u
Perhaps a BTC downtrend for half a day to hit 970
Je bent pas net wakker? Heel het internet staat er al een paar uur vol mee joh.quote:Op zondag 1 december 2013 08:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Las in de trollbox dat Paul Walker dood is, is het nog echt zo ook![]()
Ja net een uur wakker, nog geen nieuwssite bekeken.quote:Op zondag 1 december 2013 08:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je bent pas net wakker? Heel het internet staat er al een paar uur vol mee joh.
Zonde van de die auto ookquote:Op zondag 1 december 2013 08:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja net een uur wakker, nog geen nieuwssite bekeken.
@p.paulusma: t ken frieze, of t ken dooiequote:Op zondag 1 december 2013 08:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Fontas zegt het jongens, dus ik zou maar snel bijkopen want veel lager komt het niet meer.
Jammer dat er niet een soortgelijke ios app is.quote:Op zondag 1 december 2013 08:33 schreef robin007bond het volgende:
Wakker worden door Bicoin Paranoid
Hier nietquote:
Neefje van me heeft op aanraden van mij vorige week een dag ofzo BBQ gemined voor een dag ofzo. Is nu dus gewoon al 0,1BTC waardquote:Op zondag 1 december 2013 08:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zeta en BBQ zijn in die paar uur lekker verder omhoog gegaan
In een paar uur tijd iets meer dan 0,02 btc winst
deze daling zag ik aankomen, verkocht op 0.0001 onder die 800k wall, zo op 970 weer instappenquote:Op zondag 1 december 2013 08:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Idd. Elke keer denk je, die gaat zo door,maar nee hoor.
Ik snap niks van dat minen, ik lees overal dat het mijn macbookpro zal slopen maar toch zie ik iedereen maar minen lijkt het welquote:Op zondag 1 december 2013 08:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Neefje van me heeft op aanraden van mij vorige week een dag ofzo BBQ gemined voor een dag ofzo. Is nu dus gewoon al 0,1BTC waard
Met een dedicated videokaart(niet de ingebouwde) of miners.quote:Op zondag 1 december 2013 09:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat minen, ik lees overal dat het mijn macbookpro zal slopen maar toch zie ik iedereen maar minen lijkt het wel
Het is ook niks voor een laptop, die dingen zijn niet gemaakt voor 100% belasting uren achter elkaar.quote:Op zondag 1 december 2013 09:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat minen, ik lees overal dat het mijn macbookpro zal slopen maar toch zie ik iedereen maar minen lijkt het wel
Zo makkelijk is het allemaal niet nee, maar met een ATI videokaart, van tegenwoordig kom je al ergens, maar gaat nog niet erg snel.quote:Op zondag 1 december 2013 09:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oh ik lees het al, minen is ingewikkeld
quote:babyshaka77: Hey guys let's pump CUM coin it's the best I love CUM so much and the best part is how much CUM there is. I'm mining CUM from my HP CUMBOX 2000 and I have so much CUM now. Please pump CUM in my asshole
Het minen zelf is opzicht niet zo heel lastig als je de goede kaart hebt, ik probeer alleen weer eens kaarten bij elkaar te gooien die de drivers niet helemaal lekker ondersteunen samen.quote:Op zondag 1 december 2013 09:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oh ik lees het al, minen is ingewikkeld
In principe ken je het zo bont maken als je zelf wil. Koop er 1 van 100 of van 500.quote:Op zondag 1 december 2013 09:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hoeveel kost een beetje goeie kaart dan?
Bitcoins minen met GPU gaat momenteel helemaal niet meer, Litecoins gaat nog wel, maar niet echt denderend snel. Ik gok op de kleine coins, en mine die totdat ik denk er genoeg van te hebben en spring dan over naar de volgende.quote:Op zondag 1 december 2013 09:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hoeveel kost een beetje goeie kaart dan?
Beter dan idd, gewoon 100 euro beleggen in iets.quote:Op zondag 1 december 2013 09:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hmm ik denk dat het toch een te dure grap wordt om daar aan te beginnen
Bedankt voor de info
quote:Op zondag 1 december 2013 09:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hmm ik denk dat het toch een te dure grap wordt om daar aan te beginnen
Bedankt voor de info
Het is ook dat ik het spul toch al heb staan en het wel geinig vindt om er een beetje mee te kloten. Anders was ik er denk ik ook niet aan begonnen. En het is natuurlijk een manier om aan die coins te komen zonder BTC of $ over te hoeven maken naar vage sites.quote:Op zondag 1 december 2013 09:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Beter dan idd, gewoon 100 euro beleggen in iets.
Dus met een standaard gpu (560gtx twin frozr II oc TI 2gb) heeft het niet zo veel zin meer?quote:Op zondag 1 december 2013 09:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Het is ook dat ik het spul toch al heb staan en het wel geinig vindt om er een beetje mee te kloten. Anders was ik er denk ik ook niet aan begonnen. En het is natuurlijk een manier om aan die coins te komen zonder BTC of $ over te hoeven maken naar vage sites.
Ja als ik het had staan zou ik het ook doen. Misschien dat ik met een gewone pc die ik nog heb staan toch een kleine coin ga proberen. Trekt het niet super veel stroom zoals ik lees?quote:Op zondag 1 december 2013 09:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Het is ook dat ik het spul toch al heb staan en het wel geinig vindt om er een beetje mee te kloten. Anders was ik er denk ik ook niet aan begonnen. En het is natuurlijk een manier om aan die coins te komen zonder BTC of $ over te hoeven maken naar vage sites.
Met die kaart heeft het sowieso geen zin, AMD zoek je als je wil minen, niet Nvidiaquote:Op zondag 1 december 2013 09:32 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dus met een standaard gpu (560gtx twin frozr II oc TI 2gb) heeft het niet zo veel zin meer?
Ook geen trek in continu 100% load namelijk.
Jawel, 100% load van de grafische kaart.quote:Op zondag 1 december 2013 09:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja als ik het had staan zou ik het ook doen. Misschien dat ik met een gewone pc die ik nog heb staan toch een kleine coin ga proberen. Trekt het niet super veel stroom zoals ik lees?
Dit ja, Nvidia kaarten zijn slecht in minen.quote:Op zondag 1 december 2013 09:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Met die kaart heeft het sowieso geen zin, AMD zoek je als je wil minen, niet Nvidia
Alleen geschikt voor bitcoins en andere coins met sha256 encrypty. De waarde waar tegen je die koopt haal je er pas over een jaar uit ofzo. Niet echt waard.quote:Op zondag 1 december 2013 09:38 schreef SosuaCafe het volgende:
En die usb sticks waar je wel eens over leest?
Nah.Ik kijk wel wat mijn coins die ik nu heb gaan doenquote:Op zondag 1 december 2013 09:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jawel, 100% load van de grafische kaart.
Geintje natuurlijk!quote:Op zondag 1 december 2013 09:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Dus als ik dit doe, dan is het insta profit?
OP heeft sowieso natuurlijk even de OP geshopped.quote:Op zondag 1 december 2013 09:44 schreef Maxbet het volgende:
Holy shit: http://www.reddit.com/r/B(...)he_kid_that_held_up/
Hoezo is hij verwijderd?quote:Op zondag 1 december 2013 09:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
quark is verwijderd van coinmarketcap, gelukkig issie nog nie waardeloos
Nee, doet geen bal. Schommelt de hele week tussen 8 en 9quote:
Stond hoger deze week. rond de 12.quote:Op zondag 1 december 2013 09:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee, doet geen bal. Schommelt de hele week tussen 8 en 9
Nee, te laat. (Voor deze pump dan) als hij straks weer tot de 8 dondert kan je hem weer inkopen.quote:
weet niet maar hij gaf al een paar dagen niet de juiste waarde aan dus hij zal later wel terug komen neem ik aan.quote:
Zag hetquote:Op zondag 1 december 2013 09:44 schreef Maxbet het volgende:
Holy shit: http://www.reddit.com/r/B(...)he_kid_that_held_up/
ja ik lulde wat stoms, ben net wakkerquote:
Bedanktquote:Op zondag 1 december 2013 07:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Verwacht dat µ nog in bed ligt dus ik doe het maar even..
[ afbeelding ]
Eindelijkquote:
wtf?quote:Op zondag 1 december 2013 09:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
quark is verwijderd van coinmarketcap, gelukkig issie nog nie waardeloos
Bestaat er op mac trouwens niet zoiets als Wine voor Linux?quote:Op zondag 1 december 2013 09:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
EindelijkHoe bewaar jij je altcoins? Ik kan buiten ltc en btc helemaal geen wallets vinden.
Die bewaar ik nu nog gewoon online, maar van sommige altcoins zijn er wel wallets. Deze is bijvoorbeeld van Quarkcoin. Ik heb zelf ook Windows om m'n Mac staan, dus dat zou ik eventueel ook kunnen gebruikenquote:Op zondag 1 december 2013 09:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
EindelijkHoe bewaar jij je altcoins? Ik kan buiten ltc en btc helemaal geen wallets vinden?
1 BTC van 870 naar 980, waard om voor wakker te blijvenquote:Op zondag 1 december 2013 10:02 schreef lf2 het volgende:
Zo effe 7 uur weg. 1 coin verdwenen en alles gedaald.
Gelukkig meeste omgezet naar dollars of btc.
Ingekocht ltc op 38 nooit verwacht dat ie zo zou dalen.
Iemand nog wat verdiend ?
https://bitcointalk.org/i(...)k4&topic=260031.2040quote:Quote from: georgem on Today at 04:18:29 AM
Quote from: eon89 on Today at 04:11:24 AM
Quark is no longer listed: http://coinmarketcap.com/
Probably because they couldn't update the coin.
Can't blame them... QRK is seriously mismanaged... I am working on a block explorer as we speak,
you can't expect a coin to succeed like that... and now with bill still and max keiser talking about it,
we should feel ashamed that the coin's environment is in this bad condition.
Sorry for taking QRK off coinmarketcap. It'll return once the block explorer is fixed.
quote:Op zondag 1 december 2013 10:00 schreef probeer het volgende:
Hoe hoog gaat Colossus Coin vandaag komen ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
maar hij staat idd niet meer op coinmarketcapquote:Op zondag 1 december 2013 10:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
de block explorer (?) werkte niet. nu doet ie t weer.
Ik zou de prijzen van BTC-e niet aanhouden voor bitcoin. Op BTC-e staan ze nu voor ¤780 maar zelfs op Bitonic krijg je er ¤806 voor, en daarvan is ondertussen wel bewezen dat je het geld snel genoeg op je rekening hebt.quote:Op zondag 1 december 2013 10:02 schreef probeer het volgende:
[..]
1 BTC van 870 naar 980, waard om voor wakker te blijven
Flinke daling maar ja veert alweer. Zoveel zou ik niet hebben verdient omdat ik toch max 3 btc kon kopen.quote:Op zondag 1 december 2013 10:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat ik vannacht ~110 dollar winst gemaakt hebquote:Op zondag 1 december 2013 10:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou de prijzen van BTC-e niet aanhouden voor bitcoin. Op BTC-e staan ze nu voor ¤780 maar zelfs op Bitonic krijg je er ¤806 voor, en daarvan is ondertussen wel bewezen dat je het geld snel genoeg op je rekening hebt.
hij zou nu al op de 5e plek moeten staan.quote:Op zondag 1 december 2013 10:03 schreef Sosa het volgende:
[..]
maar hij staat idd niet meer op coinmarketcap
Denk dat je de meeste winst kan halen uit altcoins op dit moment.quote:Op zondag 1 december 2013 10:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Heb je niet nog een oude laptop ofzo liggen? Kun je gelijk je wallets offline bewaren.quote:Op zondag 1 december 2013 10:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik zal mn pc dan maar voor wallets gaan gebruiken, ik wil echt geen windows op mijn mac
Die ga ik eens even installeren.quote:Op zondag 1 december 2013 10:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Deze app is trouwens een aanrader. Je kan invullen hoeveel coins je hebt, en alle altcoins live volgen met de waarde op verschillende websites.
https://itunes.apple.com/(...)lio/id636476147?mt=8
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik heb een windows pc en een macbookproquote:Op zondag 1 december 2013 10:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je niet nog een oude laptop ofzo liggen? Kun je gelijk je wallets offline bewaren.
ik heb er nog een shitload...heb gister wel 10k omgewisseld voor een aantal btc.quote:Op zondag 1 december 2013 10:14 schreef iLycaon het volgende:
Iemand op dit moment nog in de QRK? Zijn vannacht beetje omlaag gegaan..
Mmm oké.. Hebben we op dit moment gewoon last van een dipje? Of raad je mij aan om ook een aantal te verkopen?quote:Op zondag 1 december 2013 10:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik heb er nog een shitload...heb gister wel 10k omgewisseld voor een aantal btc.
Thanks handig !quote:Op zondag 1 december 2013 10:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Deze app is trouwens een aanrader. Je kan invullen hoeveel coins je hebt, en alle altcoins live volgen met de waarde op verschillende websites.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niemand weet wat het beste is op dit moment, maar ik denk/hoop dat ze strax weer omhoog gaan zodra hij weer op coinmarketcap.com geplaatst wordt. ik hou de rest van mn Quarks voorlopig nog ff aan.quote:Op zondag 1 december 2013 10:17 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Mmm oké.. Hebben we op dit moment gewoon last van een dipje? Of raad je mij aan om ook een aantal te verkopen?
Dank voor de tip. Zat met smart te wachten op een app als deze.quote:Op zondag 1 december 2013 10:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk halen we de 0.001 !!quote:
Ik heb er niks in zitten maar hoop met je meequote:Op zondag 1 december 2013 10:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hopelijk halen we de 0.001 !!
Waar heb jij nu dan veel inzitten?quote:Op zondag 1 december 2013 10:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb er niks in zitten maar hoop met je mee
Eigenlijk gespreid over van alles.quote:Op zondag 1 december 2013 10:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Waar heb jij nu dan veel inzitten?
quote:WTF!!! David Hasselhoff is singing a song about QRK. It's #4 on the German charts
heb gister ook een paar btc omgewisseld naar euroquote:Op zondag 1 december 2013 10:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daarom laat ik alles maar even. Heb alles omgezet in dollars.
Volgens bepaalde mensen is het zondag altijd zoquote:Op zondag 1 december 2013 10:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daarom laat ik alles maar even. Heb alles omgezet in dollars.
nicequote:Op zondag 1 december 2013 10:54 schreef brombeer_ het volgende:
yes, had gekocht op 0.00003350 en zijn nu 0.00004371
Er mogen van mij nog wel een of twee nulletjes vanaf.quote:Op zondag 1 december 2013 10:54 schreef brombeer_ het volgende:
yes, had gekocht op 0.00003350 en zijn nu 0.00004371
quote:Op zondag 1 december 2013 10:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Er mogen van mij nog wel een of twee nulletjes vanaf.
quote:Op zondag 1 december 2013 11:09 schreef MichaelScott het volgende:
maddiecarrot: Penis Coin is also a SOLID investment, lots of ups and downs. but you can always garuntee multiple up's a day
quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 10:18 schreef lf2 het volgende:
[..]
Thanks handig !
Heb 1500 QRK prijs is flink gedaald. Kan nog lang niet verkopen komt natuurlijk omdat het verwijderd is van coincapmarket.
Ja ik vind hem zelf echt heerlijk. Live updates van alle coins, van verschillende websites en de waarde netjes erbij, je eigen coins portfolio, in 1 klap zien hoeveel je in totaal hebt geïnvesteerd en hoeveel procent winst je over al je verschillende coins bij elkaar hebt en hoeveel dat in bitcoin isquote:Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef MxM het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Zat met smart te wachten op een app als deze.
heb je ook zo'n soort app voor de mac?quote:Op zondag 1 december 2013 10:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2013 11:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
heb je ook zo'n soort app voor android?
quote:Op zondag 1 december 2013 11:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
heb je ook zo'n soort app voor de mac?
Geen idee, die isvoor de iphonequote:
Denk dollar beter. Al die walls bij beide maken het vandaag een slechte daytrade coin.quote:
Ja, maar toch van kunnen profiteren.quote:Op zondag 1 december 2013 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is onderhand al vier keer terug gekomen.
Goede keuze.quote:Op zondag 1 december 2013 12:02 schreef Scorpie het volgende:
BQC gisteravond gekocht voor 0.000170 en nu verkocht voor 0.000240, toch weer een half bitcointje bij elkaar geschraapt. De winst daarvan ga ik gebruiken samen met de inleg om eens wat Zetacoins te kopen.
twitter:billstill twitterde op zondag 01-12-2013 om 12:02:20I'll be on the Max Keiser Show on 16 Dec. talking all things crypto currency. I think they take a day to edit. Don't think it's live. reageer retweet
Hahaquote:Op zondag 1 december 2013 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Die kut bter.com heeft network issues en nu staat er 1.5 BTC vast in orders die ik niet kan cancellen#yolo
Elke keer als de bitcoin een paar procentjes daalt komen dit soort figuren uit hun donkere krochten om dit te zeggenquote:
Haha even peace of mind overal uitgestapt.quote:Op zondag 1 december 2013 12:35 schreef MichaelScott het volgende:
Even een klassieker erin gooien
[ afbeelding ]
Jij snap tquote:Op zondag 1 december 2013 12:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Elke keer als de bitcoin een paar procentjes daalt komen dit soort figuren uit hun donkere krochten om dit te zeggen![]()
Dit is standaard zondag gedrag, check 24, 17 en 10 november maar.
Ik heb het eerder over die alt coins die uit het niets allemaal 500%+ stijgen terwijl je er nog niks mee kan. Ook litecoin kan je nog helemaal niks mee.quote:Op zondag 1 december 2013 12:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Elke keer als de bitcoin een paar procentjes daalt komen dit soort figuren uit hun donkere krochten om dit te zeggen![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 12:36 schreef Zith het volgende:
[..]
En maandag gaan we toch de 1300 dollar aantikkenquote:Op zondag 1 december 2013 12:36 schreef Zith het volgende:
Jammer dat ik niet meer btc om kon zetten in usd..quote:Op zondag 1 december 2013 10:49 schreef Stokkie_ het volgende:
Gox gaat minimaal nog even naar de 1100, het kleine deel dat nu nog op btc-e staat gaat ook even naar dollars
Ik heb op 909 verkocht, flink wat verlies maar nu kan ik zo veel goedkoper inkopen dusjahquote:Op zondag 1 december 2013 12:42 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer btc om kon zetten in usd..
quote:Op zondag 1 december 2013 12:45 schreef Scorpie het volgende:
Elke zondag daalt de BTC jongens. Lekker in de altcoins/USD blijven zitten en morgen komt alles goed.
Scorpie heeft gesprokenquote:Op zondag 1 december 2013 12:45 schreef Scorpie het volgende:
Elke zondag daalt de BTC jongens. Lekker in de altcoins/USD blijven zitten en morgen komt alles goed.
quote:Op zondag 1 december 2013 12:45 schreef Scorpie het volgende:
Ook lekker PPC ingekocht?quote:Op zondag 1 december 2013 12:45 schreef Scorpie het volgende:
Ja dat is het leuke van altcoins, op cryptsy en betr zij die zo goedkoop dat het niet uit maakt of je er verlies op maakt. En meestal stijgen ze.quote:Op zondag 1 december 2013 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Had ik al gekocht, zit nu op de wat langere termijn met al mijn altcoins.
Precies, dat is mijn verwachting: maandag tm donderdag daytraden en weekend lekker rustig aan doen.quote:Op zondag 1 december 2013 12:54 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Ja dat is het leuke van altcoins, op cryptsy en betr zij die zo goedkoop dat het niet uit maakt of je er verlies op maakt. En meestal stijgen ze.
Op btc-e gaan ze toch deze week stijgen dus eigenlijk zit je altijd goed
Greed steps in.quote:Op zondag 1 december 2013 12:53 schreef mike-amersfoort het volgende:
Een week geleden was LTC nog $8,5... hoe kan iemand hier treurig van worden? (behalve niet ingekocht te hebben...)
quote:Leo4everR: Justin Bieber is selling his dildos to buy QuarkCoins !!
Wel jammer genoeg net op de verkeerde gegokt, zie nmc gaanquote:Op zondag 1 december 2013 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, dat is mijn verwachting: maandag tm donderdag daytraden en weekend lekker rustig aan doen.
Ze zijn allemaal afhankelijk van BTC.quote:Op zondag 1 december 2013 12:57 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Wel jammer genoeg net op de verkeerde gegokt, zie nmc gaan
up up BTCquote:Op zondag 1 december 2013 13:01 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal afhankelijk van BTC.
Als BTC down gaat, gaan alle altcoins ook down. Dat is een wetmatigheid.
Is al een aantal zondagen zo.. maarja daar kun je dus niet structureel vanuit gaanquote:Op zondag 1 december 2013 13:11 schreef lf2 het volgende:
Is er duidelijk te zien dat elke zondag BTC zakt of is het lariekoek
Ga maar geen onnodige risico's nemen.quote:Op zondag 1 december 2013 13:15 schreef strbo het volgende:
Bah, mijn geld is voorlopig even op. Ik wil bijkopen
quote:Op zondag 1 december 2013 13:15 schreef strbo het volgende:
Bah, mijn geld is voorlopig even op. Ik wil bijkopen
deel dezelfde mening maar hetquote:Op zondag 1 december 2013 13:19 schreef strbo het volgende:
LTC houdt zich trouwens wel ongelofelijk sterk voor een coin die 1000% is gestegen in een paar dagen.
Mag ik hopen, inmiddels al zo'n $650 verlies op LTCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, ik sliep rond 4:15quote:Op zondag 1 december 2013 13:54 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Iedereen ligt te slapen want jullie zijn de hele nacht wakker geweest
Nope, nog steeds wakker. Alleen net ff wat te eten geregeld.quote:Op zondag 1 december 2013 13:54 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Iedereen ligt te slapen want jullie zijn de hele nacht wakker geweest
Maar vertel eens toto, welke game zou ik nu doen, potje Risk of Rain, Mario sticker star voor de 3ds of rogue squadron 2 voor de GC ?quote:Op zondag 1 december 2013 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sliep rond 4:15was ook om 10:15 weer wakker
Risk of Rain klinkt wel goedquote:Op zondag 1 december 2013 13:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Maar vertel eens toto, welke game zou ik nu doen, potje Risk of Rain, Mario sticker star voor de 3ds of rogue squadron 2 voor de GC ?
Koop zetacoinsquote:Op zondag 1 december 2013 13:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dan doen w e dat
Moet toch wachten tot die koers stijgt
Niets is onmogelijk. Maar doe eerst maar eens $2000.quote:Op zondag 1 december 2013 14:00 schreef lf2 het volgende:
Hoe realistisch is het dat btc 10.000 haalt
Niet.quote:Op zondag 1 december 2013 14:00 schreef lf2 het volgende:
Ook bij 0.00000001 > 100quote:Op zondag 1 december 2013 14:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet.
Margoed dat werd ook gezegd bij 100 > 1000
als ze een gedeelte van de financiële markt gaan overnemen, dan ja zeker weten.quote:Op zondag 1 december 2013 14:00 schreef lf2 het volgende:
Ik geloof ook nog in 100.000quote:Op zondag 1 december 2013 14:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet.
Margoed dat werd ook gezegd bij 100 > 1000
Denk dat er wel verzet gaat komen dan van de banken dan.quote:Op zondag 1 december 2013 14:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als ze een gedeelte van de financiële markt gaan overnemen, dan ja zeker weten.
bijvoorbeeld paypal/visa vervangen met btc
Voor 0,01 BTC bid ik met je mee.quote:Op zondag 1 december 2013 14:17 schreef robin007bond het volgende:
Allemaal bidden voor de BTC-God mensen.
Black Sunday.quote:Op zondag 1 december 2013 14:36 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij daalt vandaag alles een beetje.
Ik ga echt kapot als die dingen ooit op 0.1 btc komen.quote:
dat heb ik dus met zetaquote:Op zondag 1 december 2013 14:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ga echt kapot als die dingen ooit op 0.1 btc komen.
0.01 of 0.001 is zelfs al supervet.
Ik heb deze week meer verdiend dan een maandloon, echter zakt de complete crypto-markt nu een beetje, dus het is een beetje minder geworden dan tijdens de piek, echter heb ik mijn hoeveelheid BTC van 2 naar 6 weten te handelen.quote:Op zondag 1 december 2013 14:42 schreef doo. het volgende:
Ik laat m'n money een week op ltc en ppc staan. Nu paar dagen gedaytrade en als je het omrekend naar uurloon is het minimum wage haha
Haha + stresquote:Op zondag 1 december 2013 14:42 schreef doo. het volgende:
Ik laat m'n money een week op ltc en ppc staan. Nu paar dagen gedaytrade en als je het omrekend naar uurloon is het minimum wage haha
Nice. Ik van 3 naar 6,8 BTC.quote:Op zondag 1 december 2013 14:50 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik heb deze week meer verdiend dan een maandloon, echter zakt de complete crypto-markt nu een beetje, dus het is een beetje minder geworden dan tijdens de piek, echter heb ik mijn hoeveelheid BTC van 2 naar 6 weten te handelen.
Ik ben uitgestapt. Vond het rendement wel mooi zo. Gokje gewaagd en er weer MEC van gekocht. Die zijn erg lekker gezakt en lijken me nu erg goedkoop.quote:
Ik laat Zeta voor de lange termijn staanquote:Op zondag 1 december 2013 14:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben uitgestapt. Vond het rendement wel mooi zo. Gokje gewaagd en er weer MEC van gekocht. Die zijn erg lekker gezakt en lijken me nu erg goedkoop.
Misschien dat ik er nog wat van bij koop, maar ik heb ook nog worldcoins en quarks.quote:Op zondag 1 december 2013 14:59 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ik laat Zeta voor de lange termijn staan
Scamcoin!!quote:
Lekker mee scammen.quote:
Zeta heb ik wel wat over gelezen en die klinkt op zich niet super slecht, kijk maar eens op bitcointalk als die weer werkt.quote:Op zondag 1 december 2013 15:06 schreef nikao het volgende:
Nog enige fundamentele reden om voor Zeta of quarks te gaan? of is het allemaal puur koersbeweging?
De crypto-markt zakt niet zomaar, het is gewoon weekend. In het weekend daalt de koers van cryptocoins altijd, omdat banken in het weekend geen transacties voltooien. Met als gevolg dus, dat er in het weekend geen nieuw fiat geld op de exchanges binnenkomen, maar alle cryptocoins verwerken wel gewoon transacties in het weekend, waardoor er wel meer cryptocoins kunnen komen. Met als gevolg een dalende prijs, zoals elk weekend.quote:Op zondag 1 december 2013 14:50 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik heb deze week meer verdiend dan een maandloon, echter zakt de complete crypto-markt nu een beetje, dus het is een beetje minder geworden dan tijdens de piek, echter heb ik mijn hoeveelheid BTC van 2 naar 6 weten te handelen.
87 hier. Hij moet toch gaan stijgen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:07 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Net weer 5 stuks gekocht. Stonden toch vrij laag
Dat weet ik, ik zeg toch ook niet dat het 'zomaar' gebeurd, alleen dat het gebeurd.quote:Op zondag 1 december 2013 15:08 schreef strbo het volgende:
[..]
De crypto-markt zakt niet zomaar, het is gewoon weekend. In het weekend daalt de koers van cryptocoins altijd, omdat banken in het weekend geen transacties voltooien. Met als gevolg dus, dat er in het weekend geen nieuw fiat geld op de exchanges binnenkomen, maar alle cryptocoins verwerken wel gewoon transacties in het weekend, waardoor er wel meer cryptocoins kunnen komen. Met als gevolg een dalende prijs, zoals elk weekend.
Die stacks Gquote:Op zondag 1 december 2013 15:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
87 hier. Hij moet toch gaan stijgen.
Nu nog even wachten of LTC gaat zakken. Ik moest eigenlijk een sell order zetten, want om 8 uur stond die op 31. Morgen zou het los moeten gaan. cash money cash money nigga nigga
Sorry, het kwam op mij over als 'de cryptomarkt zakt in, verkoop nu!'quote:Op zondag 1 december 2013 15:10 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik zeg toch ook niet dat het 'zomaar' gebeurd, alleen dat het gebeurd.
Ik wou gisteren ook American Coin aanschaffen maar het bleek een scam te zijn. Fuck.quote:Op zondag 1 december 2013 15:16 schreef wfoes1989 het volgende:
Asiccoin, American Coin en Alfa Coin![]()
Gisteren aangeschaft en vandaag alle drie al meer als het dubbel waard
Maakt niks uit, een lekker ritje mee omhoog maken en dan verkopen! Het enigste waarop je moet letten is dat je ze niet voor de lange termijn vasthoudtquote:Op zondag 1 december 2013 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou gisteren ook American Coin aanschaffen maar het bleek een scam te zijn. Fuck.
Kan gebeuren, daar heb ik ook last van. Iedereen gaat uit van 50% winst, dat is 'normaal', maar als er een daling van 5%-10% is, dan stort de boel in. Alles binnen 25% vind ik schommelingen binnen de marge, niks aan de hand.quote:Op zondag 1 december 2013 15:13 schreef strbo het volgende:
[..]
Sorry, het kwam op mij over als 'de cryptomarkt zakt in, verkoop nu!'
Klassenmaatschappij daar.quote:Op zondag 1 december 2013 15:29 schreef Toto69 het volgende:
Op btc-e nu $100 nodig om in de trollbox te mogen chatten.
Das nog steeds een erg lage barrierequote:Op zondag 1 december 2013 15:29 schreef Toto69 het volgende:
Op btc-e nu $100 nodig om in de trollbox te mogen chatten.
Dan nog zegt het bedrag aan $ niet veel over iemand z'n troll-gedragquote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Das nog steeds een erg lage barriere
Als ik zo kijk is het gewoon even erg.quote:Op zondag 1 december 2013 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog zegt het bedrag aan $ niet veel over iemand z'n troll-gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |