En weer wijze woorden van deze manquote:Op zondag 1 december 2013 01:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welterusten dan.
En Wars mag je vergeten, dus droom maar fijn van je Treklessen.
JIj weet dat je nu over zo Syb praat in MIJN bijzijn ??quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb per ongeluk (echt echt echt) dat Jeroen vd Boom programma op staan, waarin ze bekende nummers in een ander jasje doen.
Die kerelt van De Kast gaat Roxanne in de tango uitvoering doen.
OHHHHHHH NOU ZEG wat gewaagd en origineel zegt Jeroen vd Boom.
Eh nee, dat zit gewoon kant en klaar in Moulin Rouge
En het is nog mega slecht ook, zijn uitvoering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
das niet zo mooi, was toch een grasparkietje ?quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 08:25 schreef Adnap het volgende:
[..]
JIj weet dat je nu over zo Syb praat in MIJN bijzijn ??
Je bent fan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ik zal eerlijk zeggen dat het me voornamelijk ging over het afgrijselijke arrangement.
En dat zal hij vast niet zelf gemaakt hebben, dat was vast het orkest
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja en hoe stom kan iemand zijnquote:
dat is om te jankenquote:Op zondag 1 december 2013 09:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
t arme dient!
En hoe ook![]()
V&A / [SC] #597 Lachen is gratisch!
sterkte indahaquote:Op zondag 1 december 2013 10:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja en hoe stom kan iemand zijn![]()
Hier ook minder nieuws , schoonvader was weer helemaal de weggevallen en ligt weer in het ziekenhuis![]()
Ach... wat naar!quote:Op zondag 1 december 2013 10:46 schreef indaha het volgende:
Hier ook minder nieuws , schoonvader was weer helemaal de weggevallen en ligt weer in het ziekenhuis![]()
Oh dat geloof ik idd best ja, dat het een hoop gezellige reuring geeftquote:Op zondag 1 december 2013 11:08 schreef Oognip het volgende:
Vorig jaar was SR in Enschede en dat was zooo gezellig in de stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |