Het heeft geen invloed iets anders dan je harddisk.quote:Op zondag 1 december 2013 14:34 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Nouja, het is niet zo dat als ik dat station formatteer dat ik dan bijv. ook de bios wis of zo (ik weet niet of dit kan gebeuren)? Met andere woorden, dat de computer zelfs met een nieuw besturingssysteem niet meer zal werken?
Ik heb backups gemaakt van wat ik wil bewaren
Ok, geformatteerd (dat was ook binnen twee tellen gebeurd btw) en de installatie is begonnen.quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je wist dan alles op die schijf/partitie.
Dat wil je ook, anders blijf je last hebben van oude bestanden.
Een Windows CD/installatie gaat niet zomaar even je BIOS leeggooien hoorquote:Op zondag 1 december 2013 14:34 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Nouja, het is niet zo dat als ik dat station formatteer dat ik dan bijv. ook de bios wis of zo (ik weet niet of dit kan gebeuren)? Met andere woorden, dat de computer zelfs met een nieuw besturingssysteem niet meer zal werken?
Ik heb backups gemaakt van wat ik wil bewaren
Mooiquote:Op zondag 1 december 2013 14:36 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Ok, geformatteerd (dat was ook binnen twee tellen gebeurd btw) en de installatie is begonnen.
Ja ik moet ook bekennen dat ik niet heel veel verstand van computers hebquote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een Windows CD/installatie gaat niet zomaar even je BIOS leeggooien hoor
Kan je doen. Maar als je de schijf er uit haalt start 'ie gewoon door. Dan hoef je als je weer ens van een cd wil opstarten niet weer je bios in.quote:Op zondag 1 december 2013 14:44 schreef stephano1990 het volgende:
Hmm, hij vraagt nu wel iedere keer dat hij opstart of hij vanaf de cd moet booten, misschien als hij klaar is met de installatie, even die bootinstellingen weer terugdraaien?
Mooiquote:Op zondag 1 december 2013 15:03 schreef stephano1990 het volgende:
aah het is gelukt!
Misschien nog een paar kleine vraagjes:
1) Ik wil microsoft office 2007 terugzetten, nou had ik begrepen dat als ik dezelfde cd gebruikte als waarmee hij eerst ingesteld was, het mij geen extra licentie zal kosten. Echter hebben we 3 van die Office 2007 CD's liggen. Hoe weet ik welke ik moet gebruiken?
2) Ik zie dat hij in het menu een optie kaarten heeft, maar hij gaat dan rechtstreeks naar bing maps. Kan ik dit instellen dat hij google maps gebruikt?
Even los van dit topic en betreffende klacht.quote:Op zondag 1 december 2013 01:14 schreef zarGon het volgende:
Is het een upgrade-cd of een installatie-cd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |