Tijdens de installatie kan je kiezen: Upgrade of Install, standaard staat hij op Upgrade.quote:Op zondag 1 december 2013 00:53 schreef spierbal het volgende:
Staat vista er nog op? Anders ziet jouw vista x32 en progamering voor x64 en dat zou nog kunnen botsen. Anders eerst je schijf formateren en dan x64 installeren.
zou alleen voor windows 7 zijn, vanaf vista kent hij enkel een schone installatiequote:Op zondag 1 december 2013 01:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tijdens de installatie kan je kiezen: Upgrade of Install, standaard staat hij op Upgrade.
maakt toch niet uit. Je kan toch geen x64 progamering in een x32 stoppen. Das hetzelfde als een ios app te instaleren op een android.quote:Op zondag 1 december 2013 01:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tijdens de installatie kan je kiezen: Upgrade of Install, standaard staat hij op Upgrade.
wat ik bedoel is dat je voor install moet kiezen en niet op upgrade laten.quote:Op zondag 1 december 2013 01:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
maakt toch niet uit. Je kan toch geen x64 progamering in een x32 stoppen. Das hetzelfde als een ios app te instaleren op een android.
ooow op die fiets ghehe, excuus.quote:Op zondag 1 december 2013 01:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat je voor install moet kiezen en niet op upgrade laten.
quote:If you want to move from a 32-bit version of Windows to a 64-bit version of Windows 7 or vice versa, you'll need to back up your files and choose the Custom option during Windows 7 installation. Then, you'll need to restore your files and reinstall your programs. For more information about performing a custom installation, see Installing and reinstalling Windows 7.
http://windows.microsoft.(...)ntly-asked-questions.
Je kunt x86 niet upgraden naar x64.quote:Op zondag 1 december 2013 01:09 schreef stephano1990 het volgende:
Hmm, een maat van mij wilde iets doen vanuit de Bios, maar ik kan nu ook de pijltjes toetsen niet bedienen vanuit de bios :S Momentje, dan zoek ik even op wat voor CPU ik heb
De pc zegt wel dat hij geschikt is voor 64, en als ik een schone installatie zou uitvoeren, zou dat niet uitmaken had ik begrepen (ik kon geen bestanden meenemen ging het over).quote:
Dat voer je geen upgrade uit. En dan kan het dus wel.quote:Op zondag 1 december 2013 01:11 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
De pc zegt wel dat hij geschikt is voor 64, en als ik een schone installatie zou uitvoeren, zou dat niet uitmaken had ik begrepen (ik kon geen bestanden meenemen ging het over).
dat wil ik dus, hoe zorg ik ervoor dat hij dat doet en geen upgrade probeert?quote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat voer je geen upgrade uit. En dan kan het dus wel.
Opstarten via de cd (niet via Windows) en dan de optie kiezen om een nieuwe installatie uit te voeren.quote:Op zondag 1 december 2013 01:12 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
dat wil ik dus, hoe zorg ik ervoor dat hij dat doet en geen upgrade probeert?
Is dat gewoon een kwestie van opstarten met de schijf in de drive? Dat had ik geprobeerd maar dat doet hij toch niet.quote:Op zondag 1 december 2013 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Opstarten via de cd (niet via Windows) en dan de optie kiezen om een nieuwe installatie uit te voeren.
Installatie CDquote:Op zondag 1 december 2013 01:14 schreef zarGon het volgende:
Is het een upgrade-cd of een installatie-cd?
Ligt aan de instellingen in je BIOS/UEFI. Moet je dus even nalopen.quote:Op zondag 1 december 2013 01:14 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Is dat gewoon een kwestie van opstarten met de schijf in de drive?_
de pijltjes toetsen werken sinds enkele momenten niet meer in de bios lijkt wel -_-'quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt aan de instellingen in je BIOS/UEFI. Moet je dus even nalopen.
Meestal is er een toets waarmee je de boot-apparaat kunt kiezen.
Eigenschappen van Mijn Computer, daar zie je je cpuquote:Op zondag 1 december 2013 01:19 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
de pijltjes toetsen werken sinds enkele momenten niet meer in de bios lijkt wel -_-'
Apart aangezien in windows het toetsenbord wel gewoon werkt, en een maat van mij vanmiddag nog in de bios geneusd heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |