Nee, desnoods doe je er 1 weg maar niet allemaal. Hoe hoog ben je ingestapt? Als je laag bent ingestapt echt niet doen.quote:Op zondag 1 december 2013 01:29 schreef KoninginMaxima het volgende:
Ok, thanks voor jullie antwoorden. Ik heb nu 4 LTC, zit te twijfelen om ze om te ruilen voor Worldcoins...
Denk dat de redenatie is dat LTC (relatief) stabiel is en er nog wel groei in zit. Dus dat het zonde zou zijn om alles op minder veilige wijze te speculeren.quote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef KoninginMaxima het volgende:
Kunnen jullie vertellen waarom? Ik heb die 4 LTC's gemined. Worldcoin stijgt net als Megacoin best wel hard, dus help me?
Hoe zou ik zo goedkoop mogelijk aan Worldcoins en Megacoins kunnen komen?quote:Op zondag 1 december 2013 01:33 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Denk dat de redenatie is dat LTC (relatief) stabiel is en er nog wel groei in zit. Dus dat het zonde zou zijn om alles op minder veilige wijze te speculeren.
Sell orders liggen een stuk lager bij Cryptsy, dus als je ze snel wil hebben kan je beter voor Cryptsy kiezen.quote:Op zondag 1 december 2013 01:35 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Hoe zou ik zo goedkoop mogelijk aan Worldcoins en Megacoins kunnen komen?
Minen gaat niet zo snel...Ik heb nog nooit gehandeld op die exchanges, dus sorry voor mijn domme vragen.
Wat betekent een Sell order, en waarom zou ik ze sneller hebben als deze lager ligt?quote:Op zondag 1 december 2013 01:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sell orders liggen een stuk lager bij Cryptsy, dus als je ze snel wil hebben kan je beter voor Cryptsy kiezen.
voor hoeveel iemand deze wilt verkopenquote:
Let op die whale van 38btcquote:Op zondag 1 december 2013 01:42 schreef dreamerbulk het volgende:
zit zelf nog in worldcoin voor het slapen gaan lol
Oh lol thanks.quote:Op zondag 1 december 2013 01:47 schreef Robuustheid het volgende:
AmericanCoin is scam. Lees de lijst maar op na.
Ik zou voor digitalcoin gaan.quote:Op zondag 1 december 2013 01:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh lol thanks.
Ik twijfel tussen Digitalcoin (30 st.), MegaCoin (4 st.) of WorldCoin (14 st.).
Zou gaan slapenquote:Op zondag 1 december 2013 01:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh lol thanks.
Ik twijfel tussen Digitalcoin (30 st.), MegaCoin (4 st.) of WorldCoin (14 st.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |