quote:Op zondag 1 december 2013 02:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Dit topic gaat echt 24/7 door he
Lekker holden. En wat NMC bijkopen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:49 schreef probeer het volgende:
Nu uit LTC stappen met 1 dollar winst, en wachten op een verdere daling. Of gewoon houden en wachten op de stijging van maandag?
quote:Op zondag 1 december 2013 02:49 schreef probeer het volgende:
gewoon houden en wachten op de stijging van maandag
quote:
Even kijken wat er met die 55k wall gebeurdquote:Op zondag 1 december 2013 02:57 schreef probeer het volgende:
[..]
lijkt idd alsof ze willen dat we NMC kopen ..
Beter een goede stijging dan een pump en dump. Als ie gewoon netjes doorgroeit klaag ik niet. hoe.veel heb jij er?quote:
605quote:Op zondag 1 december 2013 03:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter een goede stijging dan een pump en dump. Als ie gewoon netjes doorgroeit klaag ik niet. hoe.veel heb jij er?
BTC-e is echt zo waardeloos de afgelopen uren.quote:Op zondag 1 december 2013 03:01 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Lol @ NMC die zakt terwijl half BTC-e hem probeert te pompen
Haha. Wie weet man, dat zou wel ziek zijn. Ik gun het jou zeker ook!quote:Op zondag 1 december 2013 03:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
netjes man. Hopen op 10 USd, gun je dikke winst.
7.5quote:Op zondag 1 december 2013 03:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha. Wie weet man, dat zou wel ziek zijn. Ik gun het jou zeker ook!
Had je jouw PPC's nog voor een goede prijs verkocht?
Wat heb je gelezen dan, want ik hoop het ook. Ik vraag mij alleen af of ik hem rustig kan laten staan tot morgen 12:00.quote:Op zondag 1 december 2013 03:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
7.5kleine winst, maar btc-e werd saaiig... hoop echt dat zeta onze goudmijn is, heb wel wat gelezen en klinkt best redelijk
Zal het de belchinesen doorgevenquote:Op zondag 1 december 2013 03:09 schreef probeer het volgende:
Hej uhm .. verzoekje .. zouden jullie aub op cryptsy allemaal een 100 euro aan junkcoins willen kopen? bij voorbaat dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |