abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133842773
Ik kom zo rond de 25 a 30 kilo aan hoor :D
En ik eet amper en spuug heel veel maar toch kom ik aan wat ik ook doe.
  maandag 2 december 2013 @ 14:56:40 #127
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133842786
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:53 schreef Chanty het volgende:
Dat is netjes tante soesa :) en die onstilbare honger komt me bekend voor SQ, bij mij is het de laatste weken weer minder geworden. Maar zelfs met onstilbare honger at ik eerst niet abnormaal veel (nooit een grote eter geweest). Enerzijds denk ik ook dat 2 kilo heel beschaafd is, maar op allerlei zwangerschapsinfosites en in boeken lees ik dat je de eerste drie maanden niet echt aankomt :') En ondertussen pas ik mijn broeken niet meer...

BlueEyes, ik vind het niet erg dat mensen zeggen dat het zichtbaar wordt, ben juist trots op mijn beginnende buik. Maar hij moet wel om de juiste redenen ontstaan. Bij mij zijn vooral mijn borsten voller geworden idd en daarnaast heeft het goed aangezet op mijn heupen en beetje mijn buik.

Ik ben altijd heel oplettend op mijn gewicht geweest en ook nu merk ik dat ik het belangrijk vind dat ik niet meer aankom dan goed voor mij en de baby is. En dan had ik ook nog een app die rood uitsloeg toen ik mijn gewichtstoename invulde }:| Die heb ik er dus direct afgegooid want daardoor krijg ik pas echt het gevoel dat ik het fout doe.
Ha Chanty. Ik breek even in omdat je je volgens mij echt een beetje zorgen maakt :) . Ik was ook in de eerste 3 maanden al een paar kilo aangekomen, en ik las ook telkens dat dat niet 'hoorde'. Vroeg me dus ook af hoe het zou eindigen. Het eindigde met + 11 of 12 kg (41+3) en die waren er allemaal supersnel weer af. Ik kwam in de laatste twee maanden nauwelijks meer aan. Natuurlijk: opletten op wat je eet, maar niet iedereen groeit 'uit het boekje' qua volgorde.
  maandag 2 december 2013 @ 14:57:45 #128
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133842824
Ik was dus net twee weken voor in positief testte begonnen met wat regelmatiger en gezonder eten en hield de calorieën ook bij in een app. Kwam daar dus uit op ongeveer 1700 per dag. Dus niet eens wat ik volgens de boekjes moet hebben. Heb nadat ik positief testte nog een week lang bijgehouden wat ik at (met enorme honger dus) en toen zat ik op ongeveer 2200. Gok dat ik nu zelfs weer wat lager zit. Niks schokkends dus wil er ook niks aan veranderen. Maar denk inderdaad dat ik misschien aankom omdat mijn lichaam gewoon nooit gewend was aan 2000 calorieën of meer.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 2 december 2013 @ 14:58:41 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_133842852
En die apps zijn stom. Ik hou mijn eten bij op een calorieteller appje, en als ik 1999 kcals eet is dat ding frisgroen, als ik er 2001 eet krijg ik donkerrode zwaailichten :')
In dat geval is negeren / weggooien vaak wel de beste optie eigenlijk :D
disclaimer
  maandag 2 december 2013 @ 15:16:46 #130
52229 Chanty
pi_133843338
tnx Spees-eend O+ Ik weet ergens ook wel dat zoiets lastig uit te drukken is in: dit is normaal en dit is te veel :@ Ik heb nou eenmaal de onnavolgbare drang om alles goed te doen :')
pi_133843555
Och, ik maak em niet al teveel zorgen. Ben nu ongeveer 6 kilo aangekomen. Maar vind ook dat mijn buik nu groter is dan vorige zwangerschap (ook de voorgevel doet vrolijk mee...)

Mijn voordeel is dat ik makkelijker gewicht kwijtraak dan aankom. Heb dan ook heel erg mijn best moeten doen om op het gewicht te komen wat ik had :+
pi_133843932
Een knipper!! Wel heel pril nog. Eerder als 6+1 ging het apparaat niet maar 23 december gaan we opnieuw kijken en een definitieve datum vaststellen :)

Voor het eerst dat ik nu echt effe geen zin heb om nog te gaan werken haha.
pi_133843995
Gefeliciteerd Twinkle! Dat wordt vast een leuk kerstcadeautje :Y
pi_133844025
Wiehoe wat goed Twinkle!
Tralalalaaa
pi_133844040
En gewicht.. bij Djen ben ik iets van 13 kg aan gekomen en in de week na de bevalling kon ik mijn eigen broeken alweer aan. Geen idee of het al vanaf het begin heel hard ging. Heb me er niet op proberen te fixeren vanwege anorexia verleden en dat is me goed af gegaan :)
pi_133844059
Twinkle een vroeg knippertje! Gefeliciteerd!
  maandag 2 december 2013 @ 15:51:41 #137
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133844405
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:52 schreef Chanty het volgende:
Martine wat lief, veel plezier in het volgende topic en vooral veel plezier met je gezinnetje O+

*O* voor alle mijlpalen

Skips beterschaapjes :*

En Tennisballetje dat klinkt niet goed, maar ik blijf toch nog even voor je duimen hoor :*

Twink hopelijk een mooie echo *O*

En verder ben ik het alweer kwijt, sorry ladies :*

Gister even gekeken welke van mijn broeken ik nog aankan: twee kan ik nog net dragen als ik de knoop dichtmaak met een elastiekje :') Gelukkig had ik een maand terug drie wat wijdere broeken nog bijgekocht. Eens kijken hoe lang ik die nog aankan.

Hoe zat het bij jullie eigenlijk met aankomen in de eerste 12 weken? Ik lees overal dat je de eerste 12 weken niet aankomt of hooguit een kilo. Maar ik ben toch zeker 2 kilo aangekomen al. En het is nou ook weer niet dat ik me onnodig volstouw met voedsel :{
Ik breek ook nog even in: Ik was 7kg aangekomen in het eerste trimester en eindigde op +23kg. Zo zie je, verschilt bij iedereen. Je baby neemt wat hij of zij nodig heeft, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Je lichaam doet het gewoon perfect :Y
pi_133844490
Ik zag je edit wel GotC :s)
  maandag 2 december 2013 @ 15:54:38 #139
30252 Soempie
Procreating
pi_133844512
Twinkle een knipper. *O*

Martine, wat een mooierd heb je. En wat veel liefde in je post. O+

Chanty, hier ben ik juist in de eerste drie maanden het meest aangekomen, volgens mij. Ik zit nu op + 6 kg en de laatste weken is m'n gewicht niet veranderd (was vorige zwangerschap ook zo).

GotC, ninja! :D

Skips, beterschap. :* Benieuwd hoe het bij de vk gaat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 2 december 2013 @ 15:55:54 #140
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133844554
Mooi voordat iemand 'm kon quoten :7 :D Én via m'n mobiel 8-)
pi_133844735
Quote's kun je aanpassen......

quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 15:55 schreef GotC het volgende:
Mooi voordat iemand 'm kon quoten :7 :D Én via m'n mobiel 8-)

tralalalala ;)

maandag 2 december 2013 @ 16:04:22 #142
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133844846
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:01 schreef Theeleuter het volgende:
Quote's kun je aanpassen......

[..]

Maar dan wil ik er nog wel aan toevoegen dat ik nog 10kg moet afvallen om terug op m'n gewicht te zijn. Bedoel, 213kg afvallen in 7 weken is best indrukwekkend toch? :+
  maandag 2 december 2013 @ 16:04:54 #143
52229 Chanty
pi_133844861
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Een knipper!! Wel heel pril nog. Eerder als 6+1 ging het apparaat niet maar 23 december gaan we opnieuw kijken en een definitieve datum vaststellen :)

Voor het eerst dat ik nu echt effe geen zin heb om nog te gaan werken haha.
*O* Wat fijn een knipper O+

En twinkle wat knap dat je het zo snel weer kwijt was :o En ook knap dat het gelukt is om je er niet op te fixeren.

Niet quoten aub.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Chanty op 02-12-2013 22:25:15 ]
  maandag 2 december 2013 @ 16:06:56 #144
52229 Chanty
pi_133844922
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef GotC het volgende:

[..]

Maar dan wil ik er nog wel aan toevoegen dat ik nog 10kg moet afvallen om terug op m'n gewicht te zijn. Bedoel, 213kg afvallen in 7 weken is best indrukwekkend toch? :+
213 kg :+ Ja dat moet een wereldrecord zijn _O_ :D
pi_133844990
Maar het is geen vads, het is een baby! O+ Nu heb ik nog nooit problemen gehad met eten of gewicht, maar ik vind mn lijf nu vooral heel bijzonder met mijn buik. Hij doet het toch maar mooi allemaal even wat hij hoort te doen :)

Al ben ik in de lunch even naar de stad geweest en nu ben ik aardig moe, maar baby wiebelt er rustig op los O+
  maandag 2 december 2013 @ 16:12:40 #146
52229 Chanty
pi_133845115
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef Dot. het volgende:
Maar het is geen vads, het is een baby! O+ Nu heb ik nog nooit problemen gehad met eten of gewicht, maar ik vind mn lijf nu vooral heel bijzonder met mijn buik. Hij doet het toch maar mooi allemaal even wat hij hoort te doen :)

Al ben ik in de lunch even naar de stad geweest en nu ben ik aardig moe, maar baby wiebelt er rustig op los O+
Mijn buik ben ik ook wel trots op omdat ik weet dat het een babybuik in wording is. Maar het vet op mijn heupen... :{ maar het hoort erbij.
pi_133845124
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik denk dat weinig mensen het je nadoen, laat staan overleven _O-

Chanty, overigens voelde ik me laatst ook "dik" in een jurk. Ik kon eerst niet begrijpen waarom ik de jurk niet mooi vond staan. Tot ik me gisteren realiseerde dat ik me er dik in voel ipv zwanger. Ook die momenten gaan weer voorbij (en de jurk gaat pas aan in april :+ )
pi_133845258
Aankomen tijdens de zwangerschap...praat me er niet over zeg.. :X
Ik was al niet zo slank voor de zwangerschap en zit nu op 100+
Maar vk loopt ook erg over mijn gewicht te zeuren vind ik.
Vorige keer vroeg ze naar mijn gewicht dus ik noemde mijn gewicht...en dat de diëtiste dat heel netjes vond.
Zegt de vk : nou ik ben blij dat ik het niet weeg :'(

Nu voel ik me heel dik }:|
  maandag 2 december 2013 @ 16:18:58 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_133845362
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 16:16 schreef angelatje het volgende:
Aankomen tijdens de zwangerschap...praat me er niet over zeg.. :X
Ik was al niet zo slank voor de zwangerschap en zit nu op 100+
Maar vk loopt ook erg over mijn gewicht te zeuren vind ik.
Vorige keer vroeg ze naar mijn gewicht dus ik noemde mijn gewicht...en dat de diëtiste dat heel netjes vond.
Zegt de vk : nou ik ben blij dat ik het niet weeg :'(

Nu voel ik me heel dik }:|
Zei ze dat ècht?
Ik zou heel hard zijn gaan janken denk ik. Wat een hork :')
disclaimer
pi_133845492
Nee angela, dat meen je niet... :o
Die is lomp!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')