19 december op Nederland 2. 21.10 uurquote:Op maandag 2 december 2013 11:08 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wanneer wordt die uitgezonden? En dat iets op tv is betekent niet gelijk dat het ook pertinent zo is he![]()
BeterschapZorgt meneer Skippy wel goed voor je nu?
Babyshower, wat gaaf!quote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef Kimpossible het volgende:
Wat zijn jullie lief, gewoon jompelen voor mijn mijlpaal terwijl ik zelf nog niet present ben25 wk woehoe! Op naar de 26 (en de rest).
Tbdikke
hou vol
Rijst, wat ontzettend lief!
Burdiedie droom!
Purple ook netjes gemeld, laaaatste laatste loodjes!
Skips in the house, Goodmorning! Wat rot dat je je zo ellendig voelt. Veel beterschap
Nikki wat gaan jullie voortvarend! Als ik dan naar onze babykamer/zwijnenstal kijk ben ik wel een beetje jaloers! Knap hoor.
Twink vanmiddag een echo, veel plezier en succes!
Enf, hier ook zon praatpoes. Enige wat hier helpt is naar hem toe, maar dat willen we natuurlijk niet. Ik kom dan ook niet verder als negeren..
Mo 31 wk alweer! Voor je t weet is ie er!en dan mag je snachts met reden je ogen openen!
Mabawa en mababy weer lekker thuis!![]()
Ik ben gisteren verrast met een heel toffe babyshower! Wat zijn we verwend
Ja, allemaal branden, mn dochter houdt er ook vanquote:Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
Bijgelezen maar weet nooit zo goed wat te melden, meeste is al gezegd. In ieder geval eenvoor TB, afwachten sucks. En beterschap voor skips!
Ik heb net 2 mandarijntjes gegeten. Ben ik nu een ontaarde moeder? Mijn dochter heeft er gisteren ook eentje op... zal ik nu branden in de hel?
Gisteren wisseldag, 16 weken. Ik doe mee aan moeders voor moeders maar tot wanneer is dat nou? Is het nou tot 16 wenen of tot EN MET 16 weken? Ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk, maar ik gok dat dit gewoon de laatste week wordt. Heb ook geen bericht gehad oid.
quote:Op maandag 2 december 2013 11:54 schreef martine1984 het volgende:
[ afbeelding ]
Jesse is al weer een week oud. De tijd vliegt voorbij, vandaag ook de laatste dag kraamzorg. Het gaat allemaal prima en het voelt compleet zo met zn vieren. Voeden gaat als een trein en Jesse groeit er heel goed op. Hij is al weer 80 gram aangekomen sinds dag 3. Ben heel trots en super verliefd. Het huis loopt hier over van liefde en aandacht voor elkaar ♡♡♡♡
Tot in het baby topic
Toevallig kwam ik net langs een notitie in mijn telefoon waarop stond dat ik met 14 WK 2 kg was aangekomen. Ik ben geeindigd met 10 kg met 41.1 :p. Hoeft niks te zeggens volgens mij!quote:Op maandag 2 december 2013 13:52 schreef Chanty het volgende:
Martine wat lief, veel plezier in het volgende topic en vooral veel plezier met je gezinnetjevoor alle mijlpalen
Skips beterschaapjes![]()
En Tennisballetje dat klinkt niet goed, maar ik blijf toch nog even voor je duimen hoor![]()
Twink hopelijk een mooie echo
En verder ben ik het alweer kwijt, sorry ladies
Gister even gekeken welke van mijn broeken ik nog aankan: twee kan ik nog net dragen als ik de knoop dichtmaak met een elastiekjeGelukkig had ik een maand terug drie wat wijdere broeken nog bijgekocht. Eens kijken hoe lang ik die nog aankan.
Hoe zat het bij jullie eigenlijk met aankomen in de eerste 12 weken? Ik lees overal dat je de eerste 12 weken niet aankomt of hooguit een kilo. Maar ik ben toch zeker 2 kilo aangekomen al. En het is nou ook weer niet dat ik me onnodig volstouw met voedsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |