Dat is ook niet om de hoek, zeg.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het land van wonderen.
Groningen.
Hmm... ik vertrek om half 1, dan zie ik je daar rond 10 over?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alleen staan te verkleumen achter een station of thuis blijven.
Denk je dat het paradijs makkelijk te bereiken isquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is ook niet om de hoek, zeg.
Dv is 't waard.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is ook niet om de hoek, zeg.
Bedoel je daarmee je endeldarm?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Denk je dat het paradijs makkelijk te bereiken is
Das niet zo verquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het land van wonderen.
Groningen.
Maar de treinen rijden niet zo vaak 's avonds eh.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nu alVan waar zij woont is 't ong. 45 min.
Owh ja, goed bedacht LB!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar de treinen rijden niet zo vaak 's avonds eh.
Hé DV, ik woon vlakbij jou.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Denk je dat het paradijs makkelijk te bereiken is
Wanhopig op zoek?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een onzeker klein mannetje
Horkiequote:
Oh ABO zeker?quote:Op zondag 1 december 2013 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]DD
Ik heb net Sinterklaas gevierd bij wat FOK!kers, het was fantastisch!
DVquote:
Broertjequote:
ABO/KSC, klein groepje, maar was erg tof, echt dubbel gelegenquote:
Pardon?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een onzeker klein mannetje
Mijn uitnodiging zal wel fout bezorgd zijn door de postguy.quote:Op zondag 1 december 2013 00:02 schreef LompeHork het volgende:
ABO/KSC, klein groepje, maar was erg tof, echt dubbel gelegen
Neuh, is ook nooit in topics verschenen geloof ik, of misschien in KSC maar nooit openbaar in ABO ofzo in verband met beperkte ruimtequote:Op zondag 1 december 2013 00:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mijn uitnodiging zal wel fout bezorgd zijn door de postguy.
Ik doe een wijntje vanavond, slechts 1 biertje gehad want ik moest Bob spelenquote:Op zondag 1 december 2013 00:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, HJzometeen maar eens mijn vijfde open trekken.
heb je een dolfijn gekregen ?quote:Op zondag 1 december 2013 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik doe een wijntje vanavond, slechts 1 biertje gehad want ik moest Bob spelen(vrijwillig, dat dan weer wel)
Helaas helaas, maar wel een gruwelijke roze waxinelichtjeshouderquote:Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
heb je een dolfijn gekregen ?
quote:Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas helaas, maar wel een gruwelijke roze waxinelichtjeshouder
Ook lekkerquote:Op zondag 1 december 2013 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik doe een wijntje vanavond, slechts 1 biertje gehad want ik moest Bob spelen(vrijwillig, dat dan weer wel)
Slaap lekker man!quote:Op zondag 1 december 2013 00:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
LB, meet gaat niet door. Ik ben moe & ga slapen.
Zie je morgen xoxo
Bad guy.quote:Op zondag 1 december 2013 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tevens nieuw Eminem album luisteren omdat het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |