Vorig jaar hadden we de saaiste DJ ooit er nog bij, Alfred van de Wege, die is gelukkig geen DJ meer.quote:Op maandag 2 december 2013 18:58 schreef TLC het volgende:
Ik las eerst dat Gijs Staverman begint en eindigt met de Top 2000, ik ben benieuwd wie er in plaats van hem plaats heeft moeten maken
t.o.v. vorig jaarquote:Op maandag 2 december 2013 18:58 schreef TLC het volgende:
Ik las eerst dat Gijs Staverman begint en eindigt met de Top 2000, ik ben benieuwd wie er in plaats van hem plaats heeft moeten maken
Gewoon via de radio luisteren i.p.v. via Cultura. Dan merk je niks van zijn producer.quote:Op maandag 2 december 2013 20:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Henk van Steeg is er jammer genoeg wel weer bij. Niet dat ik Henk zo erg vind, maar wel zijn uitsloverige technicus, met zijn Singalong-A4tjes. Die denkt echt dat-ie in het Glazen Huis zit ofzo.
Ik mis alleen Roodbeen en enigszins Kranenbarg. Staverman is wel een prima toevoeging overigens, niet veel mis mee.quote:Op maandag 2 december 2013 20:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
t.o.v. vorig jaar
+
Gijs Staverman (tevens Radio 2-debuut)
Daniël Dekker*
-
Alfred van de Wege (ook uit de reguliere programmering verdwenen )
Stefan Stasse*
Bert Kranenbarg*
Jan-Willem Roodbeen
Marc Adriani
* Doen zo ongeveer om het jaar mee.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef ranja het volgende:
Pogues & Kirsty Maccoll - Fairytale Of New York
Idd, heb die ook al jaren als vrije keuze.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:23 schreef ranja het volgende:
[..]
echt raar dat die niet gewoon in de voorkeuzelijst staat.
Ik mis RAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRquote:
bluf..quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil je nu al klappen krijgen laxusje?
Dat ze die dan eens spelen, want die ik altijd hoor zijn allemaal baggerquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:18 schreef laxus13 het volgende:
Laten we hopen van niet![]()
Al hebben ze een paar prima liedjes
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze die dan eens spelen, want die ik altijd hoor zijn allemaal bagger
Of gewoon alles in één uur zetten om 4 uur 's nachts ofzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:01 schreef laxus13 het volgende:
Ach ja een nummer als Mooie Dag vind ik prima hoor, al mogen er wat mij betreft wel een stuk of 10 uit dit jaar
Valt toch wel mee? Vorig jaar waren het er slechts achttien.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:52 schreef Doedezemaar het volgende:
En die van Blof komen straks ook nog allemaal in de lijst te staan.
Coldplay wel 25 ofzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:18 schreef Ferdo het volgende:
Valt toch wel mee? Vorig jaar waren het er slechts achttien.
Zestien.quote:
Ja, vroeger was alles beter inderdaadquote:Op woensdag 4 december 2013 11:50 schreef Ferdo het volgende:
In 2007 en 2008 waren het er trouwens nog maar twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |