quote:
Dat was vrij episch jaquote:
Darten is het nieuwe voetbalquote:Op zondag 1 december 2013 12:41 schreef Paul het volgende:
Waarom zie ik steeds mensen hier over darten praten
Waarom niet? Dartenquote:Op zondag 1 december 2013 12:41 schreef Paul het volgende:
Zal ook nooit gebeuren nee.quote:Op zondag 1 december 2013 12:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zo loopt Vitesse nooit weg van Ajax
Omdat AJax.quote:Op zondag 1 december 2013 12:41 schreef Paul het volgende:
twitter:NicoBoilesen twitterde op zondag 01-12-2013 om 12:40:57Jaaaaa!!!! @DavyKlaassen lekker Broertje! 1-0! #ajaado reageer retweet
Omdat ADO er geen kut van kan.quote:
Chocowafertje, lekker toch.. niks mis mee manquote:Op zondag 1 december 2013 12:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zo ik trek ff een zakje Chocowafers open
[ afbeelding ]
Lekker man
Kolkende galgenwaard? Ze gaan het stadion incl supporters de zee in flikkeren?quote:Op zondag 1 december 2013 12:43 schreef Paul het volgende:
Ajax krijgt wel klappies op hun broekkies jegens FC Utrecht volgend jaar thuis in de kolkende Galgenwaard.
Het kolkt daar best snel met al die windhoeken in dat stadion.quote:Op zondag 1 december 2013 12:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kolkende galgenwaard? Ze gaan het stadion incl supporters de zee in flikkeren?
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 1 december 2013 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 1-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |