wtfquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:48 schreef MichaelScott het volgende:
Bier en tieten! jalalalala
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd![]()
Ik wil best wijn en piemels posten maar dat is denk ik meer iets voor KPD.quote:
Geen foto's voor jou.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
Nu voel ik mij bedrogen en ga ik helemaal niemand feliciteren
Oh jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb al foto's van Haywoods tetten
HAHAHHA omg! Awh ik kan altijd op mijn man rekenen, en we zijn nog niet eens een week getrouwd, kan je nagaan!quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
Grapje. BlueJeans is jarig. Feliciteer haar & je krijgt (misschien) foto's.
Foto's van sokken zijn welkom.
[ afbeelding ]
Je spelt m'n naam verkeerd, wat is deze.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:59 schreef BlueJeans het volgende:
HAHAHAHAH! Omg hahah!
[..]
HAHAHHA omg! Awh ik kan altijd op mijn man rekenen, en we zijn nog niet eens een week getrouwd, kan je nagaan!Awhh thanks DonnieDarkno
Sorry liefste!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je spelt m'n naam verkeerd, wat is deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:01 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Sorry liefste!
Oeeh heb je toch nog mijn sokken van de Zeeman gekocht die ik zo graag wilde voor mijn verjaardag!Heb 'm in de quote aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voldoet het plaatje?
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 30 november 2013 22:04 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik krijg rillingen van die foto.
Oh, wacht, mijn k op mijn paupertoetsenbord bleef haken, vandaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb 'm in de quote aangepast.
Voldoet het plaatje?
Mooi, kan niet wachten op de foto's xoxoquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:06 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oh, wacht, mijn k op mijn paupertoetsenbord bleef haken, vandaar
Ja, het plaatje voldoet!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mooi, kan niet wachten op de foto's xoxo
Kloptquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:09 schreef BlueJeans het volgende:
[..]![]()
Euhm...Don...sta ik nou in je onderschrift...wat lief!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |