SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yigit'in Mali enzquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:35 schreef Arcadia het volgende:
Bezuinigen op bedekkende kleding idd.
Wat heb je met de oude gedaan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:37 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Yigit'in Mali enz
En bedekkende kleding??? Ik heb net nieuwe borsten. Echt niet dat ik die ga verbergen
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:39 schreef Arcadia het volgende:
Whatever, citeer/quote me aub niet meer.
Geen idee wat ze er mee doen. Denk bij het restafval?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat heb je met de oude gedaan?
Want?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:39 schreef Arcadia het volgende:
Whatever, citeer/quote me aub niet meer.
2-1 broerquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Mooi moment om de stream te starten... Rode kaart.
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Migdemi bulandirdin, dun ve bugun. Doe graag alsof ik niet besta
Indiaasquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het eten ziet er goed uit trouwens!
Jij reageert steeds op mij. Ik niet op jou. Je stuurt me zelfs privebericht. Get a lifequote:Op zaterdag 30 november 2013 19:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Migdemi bulandirdin, dun ve bugun. Doe graag alsof ik niet besta
volkanquote:
Ik heb zelden naar Turks voetbal gekeken, maar mijn eerste indruk is dat verdediging van ondergeschikt belang lijkt te zijnquote:
welke troep?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:47 schreef Arcadia het volgende:
Ja, vragend of je dat soort troep ergens anders kan plaatsen, niet doen alsof je zo interessant bent.
Dat bepaal ik nog altijd zelf wel. Ik doe waar ik zin in heb. Wie denk jij wel niet dat je bent.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:47 schreef Arcadia het volgende:
Ja, vragend of je dat soort troep ergens anders kan plaatsen, niet doen alsof je zo interessant bent.
^dat dusquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb zelden naar Turks voetbal gekeken, maar mijn eerste indruk is dat verdediging van ondergeschikt belang lijkt te zijn
Ik mag graag titpics in mijn DM ontvangenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ben best vrij qua denken, maar ik vind borsten online plaatsen ook niks. Misschien ook omdat ik ze niet heb
Het was maar decolletéquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ben best vrij qua denken, maar ik vind borsten online plaatsen ook niks. Misschien ook omdat ik ze niet heb
Het gaat om het totaalplaatje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef MaidensTower het volgende:
1e helft is net voorbij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:51 schreef zarGon het volgende:
Hoeveelste minuut? Zoveel doelpunten achter elkander...
Kendimiquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hala neyi savunuyorsun.
eerste helft afgelopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:51 schreef zarGon het volgende:
Hoeveelste minuut? Zoveel doelpunten achter elkander...
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:45 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
IndiaasNu ff langs de Marokkaanse bakkerij waar ik laatst met Weissman was. Verrukkelijke zoetigheid
Voor bij de Zuid Afrikaanse rooibosthee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |