SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yigit'in Mali enzquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:35 schreef Arcadia het volgende:
Bezuinigen op bedekkende kleding idd.
Wat heb je met de oude gedaan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:37 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Yigit'in Mali enz
En bedekkende kleding??? Ik heb net nieuwe borsten. Echt niet dat ik die ga verbergen
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:39 schreef Arcadia het volgende:
Whatever, citeer/quote me aub niet meer.
Geen idee wat ze er mee doen. Denk bij het restafval?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat heb je met de oude gedaan?
Want?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:39 schreef Arcadia het volgende:
Whatever, citeer/quote me aub niet meer.
2-1 broerquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Mooi moment om de stream te starten... Rode kaart.
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Migdemi bulandirdin, dun ve bugun. Doe graag alsof ik niet besta
Indiaasquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het eten ziet er goed uit trouwens!
Jij reageert steeds op mij. Ik niet op jou. Je stuurt me zelfs privebericht. Get a lifequote:Op zaterdag 30 november 2013 19:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Migdemi bulandirdin, dun ve bugun. Doe graag alsof ik niet besta
volkanquote:
Ik heb zelden naar Turks voetbal gekeken, maar mijn eerste indruk is dat verdediging van ondergeschikt belang lijkt te zijnquote:
welke troep?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:47 schreef Arcadia het volgende:
Ja, vragend of je dat soort troep ergens anders kan plaatsen, niet doen alsof je zo interessant bent.
Dat bepaal ik nog altijd zelf wel. Ik doe waar ik zin in heb. Wie denk jij wel niet dat je bent.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:47 schreef Arcadia het volgende:
Ja, vragend of je dat soort troep ergens anders kan plaatsen, niet doen alsof je zo interessant bent.
^dat dusquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb zelden naar Turks voetbal gekeken, maar mijn eerste indruk is dat verdediging van ondergeschikt belang lijkt te zijn
Ik mag graag titpics in mijn DM ontvangenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ben best vrij qua denken, maar ik vind borsten online plaatsen ook niks. Misschien ook omdat ik ze niet heb
Het was maar decolletéquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ben best vrij qua denken, maar ik vind borsten online plaatsen ook niks. Misschien ook omdat ik ze niet heb
Het gaat om het totaalplaatje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef MaidensTower het volgende:
1e helft is net voorbij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:51 schreef zarGon het volgende:
Hoeveelste minuut? Zoveel doelpunten achter elkander...
Kendimiquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hala neyi savunuyorsun.
eerste helft afgelopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:51 schreef zarGon het volgende:
Hoeveelste minuut? Zoveel doelpunten achter elkander...
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:45 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
IndiaasNu ff langs de Marokkaanse bakkerij waar ik laatst met Weissman was. Verrukkelijke zoetigheid
Voor bij de Zuid Afrikaanse rooibosthee
Doe deze jongens dat niet aanquote:
wat verrassendquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
1e helft is net voorbij.
Mooie score dan.quote:
oke en waar is de foto waar zon ophef over is?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zodat je meer geld overhoudt om leuke dingen te kopen
Dat blijkt wel weer. Wat een preutse gasten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Doe deze jongens dat niet aanSommigen zijn er gevoelig voor hehe
Ik probeer ook minder te flirten
I'm home. Back to the chaaaoooos!
Het heeft weinig met gevoel te maken, het is gewoon vies ordinair.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dankzij crisis is deegprijs gestegen waardoor lahmacun duurder is om aan te schaffen, nu moeten we voortaan minder yogurt eten bij onze pirinc en meer sogan.quote:
Die is wel oké he..quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het gaat om het totaalplaatje.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik probeer ook minder te flirten
I'm home. Back to the chaaaoooos!
Hoho, niet generaliseren!quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:54 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer. Wat een preutse gasten.
dit is zon merkwaardige zinsconstructiequote:Op zaterdag 30 november 2013 19:48 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Wie denk jij wel niet dat je bent.
Denk niet dat je het zo shockerend vindt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:54 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
oke en waar is de foto waar zon ophef over is?
Geen idee. Krokusje mag 'm wel naar me DM'enquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:54 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
oke en waar is de foto waar zon ophef over is?
Dankjequote:Op zaterdag 30 november 2013 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het heeft weinig met gevoel te maken, het is gewoon vies ordinair.
branden zul je!!!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Manlief is BJK'li, napim.
Zoek en gij zult vindenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen idee. Krokusje mag 'm wel naar me DM'en
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef MaidensTower het volgende:
uzun zaman oldu budakar kufur edeliquote:
aynenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
uzun zaman oldu budakar kufur edeli
goeie vraag!quote:
quote:
SPOILER: tietpicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2013 19:59:12 ]
Ja maar waar is ie dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:55 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Denk niet dat je het zo shockerend vindt.
Ik kan altijd op jou rekenenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://i43.tinypic.com/2qcpdtt.jpg
draag je nou een hoofddoek of lijkt dat maar zoquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:59 schreef krokusje31 het volgende:
Kijk zargon weet waar ie moet zoeken
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:58 schreef zarGon het volgende:
[..]Thanks, ziet eruit alsof ze aardig wat overgewicht met zich meedraagt, en dan doel ik niet op de tieten.SPOILER: tietpicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:00 schreef hugecooll het volgende:
Ik was pas bij een bericht dat ze liters gesteriliseerd zaad zou slikken
was dat tijdens een voetbal wedstrijd?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
aynen
Gelukkig geen kind of vrouw in de buurt... Nou ja, vrouwen kunnen er ook wat van heb ik drie weken geleden gemerkt.![]()
Nee hoor. Totaal geen overgewicht. BMI van 24quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:00 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Thanks, ziet eruit alsof ze aardig wat overgewicht met zich meedraagt, en dan doel ik niet op de tieten.
http://i41.tinypic.com/1ys3kn.jpgquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:00 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Thanks, ziet eruit alsof ze aardig wat overgewicht met zich meedraagt, en dan doel ik niet op de tieten.
too muchquote:
Doe ik nooit. Slik alles netjes doorquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
SSSTTT
NIET MET JE MOND VOL PRATEN
Het hoofd ziet er wat pafferig uit, en geen fatsoenlijke lichaam fotoquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://i41.tinypic.com/1ys3kn.jpg
http://tinypic.com/view.php?pic=rbhytw&s=5
Vroeg ik mij ook af, ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
draag je nou een hoofddoek of lijkt dat maar zo
FB-GS... Meiden die liepen te vloeken terwijl ze bier in de hand hadden... Dat was buiten het stadion. In het stadion was het nog erger, daar stonden zelfs de kinderen te vloeken en schelden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
was dat tijdens een voetbal wedstrijd?
Vraag om een nieuwe foto danquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:03 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Het hoofd ziet er wat pafferig uit, en geen fatsoenlijke lichaam foto
En bedankt he. Mogen we ook een foto van jou zien?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:03 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Het hoofd ziet er wat pafferig uit, en geen fatsoenlijke lichaam foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |