Ziek zijn ??quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee, niet in die volgorde.. Het verdere weekend ga ik net zo ziek zijn
ach, ben al een paar weken ziek, maar ik weet niet van stoppen. Dus ik kwam mezelf gisteren even tegen waarop mijn collega me toestemming gaf vandaag nog te werken, mits ik gisteren direct naar huis ging, en volgende week ziek thuis blijfquote:
moeder de vrouw?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:17 schreef PeuRac het volgende:
Altijd fijn als de vrouw voor je gaat koken
Ok...quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, ben al een paar weken ziek, maar ik weet niet van stoppen. Dus ik kwam mezelf gisteren even tegen waarop mijn collega me toestemming gaf vandaag nog te werken, mits ik gisteren direct naar huis ging, en volgende week ziek thuis blijf
griepje, bovenop al het andere geouwehoer waar ik al sinds eind juli mee bezig ben maar wat ik nu te lang vind om te typenquote:
Ja, soms denk ik zelf ook weleens dat het leven een stuk makkelijker zou moeten zijn voor iedereen... maar gelukkig zijn we wel gebouwd om tegen veel dingen in het leven te kunnen, dat scheelt weer danquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
griepje, bovenop al het andere geouwehoer waar ik al sinds eind juli mee bezig ben maar wat ik nu te lang vind om te typen
Oh dat is minderquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee, niet in die volgorde.. Het verdere weekend ga ik net zo ziek zijn
Nee een of andere chickquote:
ach, een week stoned op de bank klinkt best goed welquote:
arme chickquote:
Maar of dat zo bevorderlijk is voor je griep, geen idee en dat moet je ook zelf wetenquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, een week stoned op de bank klinkt best goed wel
Waarom wil je zo graag stoned worden dan ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, een week stoned op de bank klinkt best goed wel
dat is het beste... Slapen, wakker, jointje, slapen, wakker, eten, jointje, slapenquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar of dat zo bevorderlijk is voor je griep, geen idee en dat moet je ook zelf weten
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is het beste... Slapen, wakker, jointje, slapen, wakker, eten, jointje, slapen
Good medicine![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is het beste... Slapen, wakker, jointje, slapen, wakker, eten, jointje, slapen
Good medicine![]()
vers halenquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, vlees vergeten eruit te leggen. Verdomme
welk vlees?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, vlees vergeten eruit te leggen. Verdomme
nat wc papier er omheen wikkelen en in de vriezer leggen. Water geleidt de warmte sneller afquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:34 schreef F1978 het volgende:
En ik vergeten het bier koud te zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |