Ziek zijn ??quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee, niet in die volgorde.. Het verdere weekend ga ik net zo ziek zijn
ach, ben al een paar weken ziek, maar ik weet niet van stoppen. Dus ik kwam mezelf gisteren even tegen waarop mijn collega me toestemming gaf vandaag nog te werken, mits ik gisteren direct naar huis ging, en volgende week ziek thuis blijfquote:
moeder de vrouw?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:17 schreef PeuRac het volgende:
Altijd fijn als de vrouw voor je gaat koken
Ok...quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, ben al een paar weken ziek, maar ik weet niet van stoppen. Dus ik kwam mezelf gisteren even tegen waarop mijn collega me toestemming gaf vandaag nog te werken, mits ik gisteren direct naar huis ging, en volgende week ziek thuis blijf
griepje, bovenop al het andere geouwehoer waar ik al sinds eind juli mee bezig ben maar wat ik nu te lang vind om te typenquote:
Ja, soms denk ik zelf ook weleens dat het leven een stuk makkelijker zou moeten zijn voor iedereen... maar gelukkig zijn we wel gebouwd om tegen veel dingen in het leven te kunnen, dat scheelt weer danquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
griepje, bovenop al het andere geouwehoer waar ik al sinds eind juli mee bezig ben maar wat ik nu te lang vind om te typen
Oh dat is minderquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee, niet in die volgorde.. Het verdere weekend ga ik net zo ziek zijn
Nee een of andere chickquote:
ach, een week stoned op de bank klinkt best goed welquote:
arme chickquote:
Maar of dat zo bevorderlijk is voor je griep, geen idee en dat moet je ook zelf wetenquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, een week stoned op de bank klinkt best goed wel
Waarom wil je zo graag stoned worden dan ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, een week stoned op de bank klinkt best goed wel
dat is het beste... Slapen, wakker, jointje, slapen, wakker, eten, jointje, slapenquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar of dat zo bevorderlijk is voor je griep, geen idee en dat moet je ook zelf weten
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is het beste... Slapen, wakker, jointje, slapen, wakker, eten, jointje, slapen
Good medicine![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is het beste... Slapen, wakker, jointje, slapen, wakker, eten, jointje, slapen
Good medicine![]()
vers halenquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, vlees vergeten eruit te leggen. Verdomme
welk vlees?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, vlees vergeten eruit te leggen. Verdomme
nat wc papier er omheen wikkelen en in de vriezer leggen. Water geleidt de warmte sneller afquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:34 schreef F1978 het volgende:
En ik vergeten het bier koud te zetten![]()
Ik heb vroeger wel geprobeerd om het te snijden en tijdens het koken te laten ontdooien maar dat wordt nooit lekker.quote:
OKquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nat wc papier er omheen wikkelen en in de vriezer leggen. Water geleidt de warmte sneller af
met koud water half ontdooien, half bevroren snijd het fijnstequote:
Ja dat heb ik ook eens geprobeerdquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel geprobeerd om het te snijden en tijdens het koken te laten ontdooien maar dat wordt nooit lekker.
Anders flubbert het zo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met koud water half ontdooien, half bevroren snijd het fijnste
precies.. Eenmaal in stukjes is het zo ontdooitquote:
Goeden tip. *koken gaatquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies.. Eenmaal in stukjes is het zo ontdooit
Zoals het ernaar uitziet:quote:
Sorry dat te horen manquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals het ernaar uitziet:
-Plank ophangen in de keuken, magnetron, koffiezetding en waterkoker daarop zetten
-Luxaflex inkorten en ophangen
Niet neuken dus
Komt ze niet?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
-Plank ophangen in de keuken, magnetron, koffiezetding en waterkoker daarop zetten
Niet neuken dus
Gaat wel goedkomen hoor, komt vanzelf weerquote:
Wacht wat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:58 schreef Faxie het volgende:
Is het al serieus met de date van Vin?
Ik voel met je meequote:Op zaterdag 30 november 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet neuken dus
Niet zo vol van jezelfquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ze kwam, was ze wel gekomen.
Nee dus
Daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Gaat wel goedkomen hoor, komt vanzelf weer
hahaha stouterdquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik laat liever iemand anders vol zitten.
Ow ok. Maar wel geneukt?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh ja pas 1 date gehad. Dan is het dus niet serieus alsin relatie.
smooth Vinniiee smoothquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik laat liever iemand anders vol zitten.
Heeft ze al een sleutel?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh ja pas 1 date gehad. Dan is het dus niet serieus alsin relatie.
ja wanneer mogen we je huisje overhoop halen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Housewarming
Moet nog even een datum prikken
Dan schop ik je van het balkon af.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja wanneer mogen we je huisje overhoop halen?
Geen plek daarvoor. Ik neem je balkon al in beslagquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan schop ik je van het balkon af.
Wanneer kunnen jullie? 20/21 december?
Ik ga wel een lekkere chick aanduwen op je bedquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan schop ik je van het balkon af.
Wanneer kunnen jullie? 20/21 december?
Ga je balkonkotsen ja?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen plek daarvoor. Ik neem je balkon al in beslag
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga wel een lekkere chick aanduwen op je bed
Heb geen bijzonderheden dan volgens mij
dat is saai van hoog. Vanaf 10 hoog wordt dat echt leukquote:
Alsof er lekkere chicks komenquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga wel een lekkere chick aanduwen op je bed
Heb geen bijzonderheden dan volgens mij
zou toch wel geinig zijnquote:
Als jij komt zeker nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof er lekkere chicks komen
dan neem ik die zelf wel meequote:Op zaterdag 30 november 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem een ander in de maling.quote:
Ik denk niet dat iemand dat betwijfelt.quote:
Grammatica!quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem een ander in de maling.
[..]
Ik denk niet dat iemand dat betwijfeld.
regel lekker je eigen chickiequote:
Het was in iedergeval een goede grapquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Be-wattes?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat iemand dat betwijfeld.
quote:
Pijnlijk, dit.quote:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was in iedergeval een goede grap
mooi. Bij deze geregeldquote:
Ow dat geeft niet zo'n goede spreidingquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is helaas maar vanaf 1 hoog
komt welquote:
Bummerquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat geeft niet zo'n goede spreidingGeen clusterkots dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |