quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:45 schreef borisz het volgende:
Oh Cocu heeft een toneelstukje moeten opvoeren. Dat filmpje van de week was dus nep
Lucht altijd op hè ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:27 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Net even bij een lieve vriend langsgeweest. Werkt in een restaurant en heb even lekker kunnen bijpraten
quote:
Na de stroomstoring afgelopen week is er iets mis met m'n tv. Buurmannen kunnen ook niet vinden wat. M'n broer zou het wel kunnen weten. Maar die is ziek. Zit na al vanaf dinsdag zonder tv.quote:
Was bij Sonja Barend ooit een man die de auto voor zijn vrouw koos.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:41 schreef Ole het volgende:
Ze moet kiezen tussen een designertas en haar vriendje..
Kut zeg!quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na de stroomstoring afgelopen week is er iets mis met m'n tv. Buurmannen kunnen ook niet vinden wat. M'n broer zou het wel kunnen weten. Maar die is ziek. Zit na al vanaf dinsdag zonder tv.
Dat filmpje heb ik van de week nog aan iemand laten zien! Tv-historie!quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was bij Sonja Barend ooit een man die de auto voor zijn vrouw koos.
Hij heeft het nooit gdaan. Iets met geen signaal van de antennekabel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Kut zeg!
alles waarschijnlijk al opnieuw opgestart en zo? En ook niet via de gewone antenne?
Wat moet jij nu zonder tvquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft het nooit gdaan. Iets met geen signaal van de antennekabel.
radioquote:
Heb ik sowieso vaak aanstaan. Normaal Radio-1. Vanmiddag Radio-3 met de top 100 nummer 1 hits. Gelijk de DrieFM SC ontdekt. Was leuk. Ga ik vaker naartoe. Maar met voetballen enzo is het wel kut dat ik geen beeld heb. Ajax-Barca niet kunnen zienquote:
Die SC zal tijdens Serious Request weer hard gaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik sowieso vaak aanstaan. Normaal Radio-1. Vanmiddag Radio-3 met de top 100 nummer 1 hits. Gelijk de DrieFM SC ontdekt. Was leuk. Ga ik vaker naartoe. Maar met voetballen enzo is het wel kut dat ik geen beeld heb. Ajax-Barca niet kunnen zien
Idd. Kwam Rubbereend en Againzender nog tegen. En een paar nieuwe vriendjes en vriendinnetjes gemaakt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Die SC zal tijdens Serious Request weer hard gaan
Welk programma ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:56 schreef Ole het volgende:
Jammer dat je niet mee kunt kijken naar dat domme wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |