Ik heb hem getorrent.quote:Op zondag 1 december 2013 03:26 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je weet dat Crysis ook een spel is met multiplayer van EA hé?.
Level 56 biatch!quote:Op zondag 1 december 2013 03:28 schreef Roadtrip het volgende:
Maar ik ga ff tv kijken. Veel succes met de crashes waar we ¤110 voor betaald hebben. Waar jullie helemaal tevreden mee zijn![]()
Ok ik was benieuwd naar je reactie. Ik ga stoppen met mijn rant en laten we het weer positief houden.quote:
110 uur en 59 minuutjes (met double xp de afgelopen paar dagen gaan de levels erg snel). Zie al genoeg level 100+ mensen hoor, zo erg ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 1 december 2013 03:31 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ok ik was benieuwd naar je reactie. Ik ga stoppen met mijn rant en laten we het weer positief houden.
Maar hoe kom je ooit aan zo'n hoog level. Het heeft me altijd verbaasd hor mensen op dat soort levels komen.
Uberhaupt Hoe lang ben je daarmee bezig geweest?
110 uurquote:Op zondag 1 december 2013 03:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
110 uur en 59 minuutjes (met double xp de afgelopen paar dagen gaan de levels erg snel). Zie al genoeg level 100+ mensen hoor, zo erg ben ik nou ook weer niet.
Goed? heb maar een kd van 1.05.... Speel ook s'avonds maar een paar uurtjes vaak hoorquote:Op zondag 1 december 2013 03:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
110 uur![]()
Mensen met 100+ levels moeten er dus exponentieel nog meer tijd in hebben gestoken![]()
Maar leuk toch als je er zo goed in bent? Ik zou het echt niet zien als slecht. Sterker nog ik ben een beetje jaloers.![]()
Alleen helaas heb ik gewoon niet zoveel tijd naast werk, studie, feestjes en sporten. Ja nu bijvoorbeeld dus. Midden in de nacht.
je moet ook niet gamen op een laptop johquote:Op zondag 1 december 2013 03:28 schreef Roadtrip het volgende:
Maar ik ga ff tv kijken. Veel succes met de crashes waar we ¤110 voor betaald hebben. Waar jullie helemaal tevreden mee zijn![]()
Je verwart drukte met gejankquote:Op zondag 1 december 2013 09:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een drukte opeens in dit topic.
Op de PC valt alleen maar te gamen(FPS), dus lijkt me dat deze over de PC gaat.quote:Op zondag 1 december 2013 10:00 schreef Rossdale het volgende:
Is het hier PC only, of ook mensen met een ps4? Ik ben namelijk nog op zoek naar squadmates aangezien de meeste van mijn vrienden nog geen ps4 hebben kunnen bemachtigen
Hahaquote:
Nope, al kan je op pc al de wapens ervan unlocken.quote:Op zondag 1 december 2013 12:15 schreef cherrycoke het volgende:
kan je china rising al instaleren of niet?
Dank je voor de tip maar dat inderdaad ook al gedaan.quote:Op zondag 1 december 2013 11:42 schreef robuust89 het volgende:
Roadtrip, heb je:
De DirectX geupdate met C:\Origin\Battlefield 4\__Installer\directx\redist\dxsetup.exe?
.NET Framework 4.5 geīnstalleerd?
is tot 5 decemberquote:Op zondag 1 december 2013 13:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dank je voor de tip maar dat inderdaad ook al gedaan.
Wel echt zonde dat ik nu het dubbele xp weekend mis.
Nee want dat is verzet geloof ikquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 17:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee want dat is verzet geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |