abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133794288
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:36 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Het probleem is dat je verwacht dat EA alles fixt, terwijl zij toch echt niet de developers zijn...

P.S. Dell een normaal bedrijf?
Ik koop een product bij EA. Een EA product. Daarom verwacht ik van EA ondersteuning.

Als jij een iPad koopt ga je toch ook niet bij Samsung aankloppen omdat die er onderdelen van gefabriceerd hebben?

Ook is EA verantwoordelijk geweest voor het afraffelen van de beta tests zodat ze eerder op de markt kwamen dan Call of Duty. Het is ook echt niet de eerste keer. Sim City, Diablo, Fifa, NBA, al hun multiplayer spellen werken niet.

Die linkjes uit mijn mail waren een korte selectie. Er waren 32 keer zoveel linkjes. En ook veel meer filmpjes. Ik weet niet of je op console of pc speelt, maar bij pc gaat er verrassend veel mis. Alweer.

BRB Call of Duty heeft geen problemen. Hoe moeilijk kan het zijn?

En om welke reden zou Dell geen normaal bedrijf zijn? Ze zijn in ieder geval wel 24/7 bereikbaar. Wanneer er iets mis is met mijn rekening kan ik de bank ook 24/7 bereiken.

Een maand lang problemen is op geen enkele manier acceptabel. Geen enkel werkend product creëren is niet acceptabel.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133794326
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:43 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Ok ok voor sommige wordt het probleem er niet beter op. Tja helaas pindakaas ze gaan echt niet langs komen bij je om het te fixen. En dat het niet gisteren gefixed is gaat een hoop commentaar opleveren zoals dat van jou. Maar wat schiet je er mee op? Jij verwacht nu daadwerkelijk dat morgen er iemand bij EA er een kop koffie minder om drinkt omdat jij zo'n mail hebt gestuurd?

En bij Dell hebben we het dan over een hardware probleem? Dan gaat zelfs hun dat niet lukken of je hebt bijzonder veel te veel betaald voor je garantie.

Een ding moet ik je wel toekennen trollen ben je goed in :D
Ik troll niet. Die eerste mail was inderdaad een vergissing.

En ik verwacht niet dat ze het binnen één dag oplossen. Ik verwacht dat ze het binnen één maand oplossen. En ik vond het akelig toen het 6 maanden duurde met Sim City.

Oh en trouwens, die dell was inderdaad een hardware probleem. En ze hadden het de volgende ochtend opgelost. Ze hadden gewoon een monteur gestuurd. Gratis. Als onderdeel van de standaard garantie.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133794397
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:44 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik koop een product bij EA. Een EA product. Daarom verwacht ik van EA ondersteuning.

Als jij een iPad koopt ga je toch ook niet bij Samsung aankloppen omdat die er onderdelen van gefabriceerd hebben?

Ook is EA verantwoordelijk geweest voor het afraffelen van de beta tests zodat ze eerder op de markt kwamen dan Call of Duty. Het is ook echt niet de eerste keer. Sim City, Diablo, Fifa, NBA, al hun multiplayer spellen werken niet.

Die linkjes uit mijn mail waren een korte selectie. Er waren 32 keer zoveel linkjes. En ook veel meer filmpjes. Ik weet niet of je op console of pc speelt, maar bij pc gaat er verrassend veel mis. Alweer.

BRB Call of Duty heeft geen problemen. Hoe moeilijk kan het zijn?

En om welke reden zou Dell geen normaal bedrijf zijn? Ze zijn in ieder geval wel 24/7 bereikbaar. Wanneer er iets mis is met mijn rekening kan ik de bank ook 24/7 bereiken.

Een maand lang problemen is op geen enkele manier acceptabel. Geen enkel werkend product creëren is niet acceptabel.
- Diablo is geen EA product
- NBA van EA is nu pas net een nieuwe versie van uit voor de nextgens, is al jaren dr nie geweest
- Simcity was gewoon speelbaar op dagje 2 (overigens heb ik op dag 1 ook gewoon gespeeld)
- Bugvrije games bestaan niet
- Zo kan ik wel doorgaan, maar je gaat toch niet van je tunnelvisie afkomen :).
  zondag 1 december 2013 @ 02:53:34 #54
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_133794439
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:46 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik troll niet. Die eerste mail was inderdaad een vergissing.

Wat is dan je doel van je posts in het battlefield topic? Je punt dat het in jouw ogen schandalig is, is ondertussen wel duidelijk.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_133794453
Maar hoe kan er een debat zijn dat het acceptabel is voor EA om maanden te wachten met het werkend krijgen van hun producten terwijl ze wel DLC verkopen?

Hoe is het acceptabel dat bij Battlefield 3, Sim City, Diablo 3, NBA, Fifa en dus Battlefield 4 er enorme problemen waren waardoor PC gamers hun legaal gekochte spel niet konden spelen?

Hoe kan het acceptabel zijn
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:51 schreef VelitoX het volgende:
- Diablo is geen EA product

Jawel. Google voordat je schreeuwt.
quote:
- Simcity was gewoon speelbaar op dagje 2 (overigens heb ik op dag 1 ook gewoon gespeeld)

Voor mij duurde het 3 weken voordat ik uberhaupt kon inloggen. Toen ontbraken er alsnog allerlei functies. Pas na maanden draaide het 100% stabiel.
quote:
- Bugvrije games bestaan niet

Natuurlijk bestaat er geen bug vrije software. Aan de andere kant bestaat er wel buggy software. Een fps waar je niet kan schieten is onacceptabel. Een fps die dagelijks in het nieuws komt vanwege problemen is niet acceptabel.

BRB Battlefield 4 is het enige spel dat op mijn computer crasht. En vaak ook. Onspeelbaar vaak.
pi_133794528
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:54 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Jawel. Google voordat je schreeuwt.

1In 1998, a PlayStation version of Diablo was published by Electronic Arts.

Aha... dus dat is het bewijs dat Diablo III door EA uitgegeven is? Is gewoon uitgegeven door Blizzard, wat samen met Activision 1 bedrijf is momenteel.
pi_133794533
k begrijp nog steeds niet hoe hier een debat over kan zijn. Op welke manier is het acceptabel dat een enorm percentage van de PC gamers een ¤110 spel niet kunnen spelen?

Op welke manier is het acceptabel dat ik deja vu's krijg van Battlefield 3, Sim City, Diablo 3, NBA, Mass Effect, Need for Speed en eigenlijk alle andere technologisch falende EA games?

Op welke manier is het acceptabel dat het maanden duurt voordat er misschien een oplossing komt, bij álle spellen die ze uitbrengen?

Op welke manier is het acceptabel dat er geen vorm van compensatie komt?

Op welke manier is het acceptabel dat je een Google Translate mail van de klantenservice krijgt?

Je beargumenteren dat een klein gedeelte van de klanten wél een werkend product hebben. Toch staat de chat bol van het geklaag, staan hun hele eigen websites vol met klachten, zijn er honderden youtube video's met problemen, en komen ze elke dag negatief in het nieuws.

Als 30% van de iPhones het niet doet en er geen garantie is, is het slecht. Wanneer EA dingen verkoopt die het niet doen is het onderdeel van het leven.
pi_133794573
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:01 schreef Roadtrip het volgende:
k begrijp nog steeds niet hoe hier een debat over kan zijn. Op welke manier is het acceptabel dat een enorm percentage van de PC gamers een ¤110 spel niet kunnen spelen?

Op welke manier is het acceptabel dat ik deja vu's krijg van Battlefield 3, Sim City, Diablo 3, NBA, Mass Effect, Need for Speed en eigenlijk alle andere technologisch falende EA games?

Op welke manier is het acceptabel dat het maanden duurt voordat er misschien een oplossing komt, bij álle spellen die ze uitbrengen?

Op welke manier is het acceptabel dat er geen vorm van compensatie komt?

Op welke manier is het acceptabel dat je een Google Translate mail van de klantenservice krijgt?

Je beargumenteren dat een klein gedeelte van de klanten wél een werkend product hebben. Toch staat de chat bol van het geklaag, staan hun hele eigen websites vol met klachten, zijn er honderden youtube video's met problemen, en komen ze elke dag negatief in het nieuws.

Als 30% van de iPhones het niet doet en er geen garantie is, is het slecht. Wanneer EA dingen verkoopt die het niet doen is het onderdeel van het leven.
Op welke manier is het acceptabel dat jij geen idee hebt waar je over aan het lullen bent?
pi_133794578
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:00 schreef VelitoX het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

Aha... dus dat is het bewijs dat Diablo III door EA uitgegeven is? Is gewoon uitgegeven door Blizzard, wat samen met Activision 1 bedrijf is momenteel.
Ok je hebt gelijk. Ik had een artikel "EA promises to not repeat Diablo II's mistakes" verkeerd geïnterpreteerd.

Alsnog is het cru dat er nu honderden duizenden PC gamers zijn wiens ¤110 spel niet werkt. Terwijl EA probeert extra producten te verkopen.
pi_133794598
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:03 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ok je hebt gelijk. Ik had een artikel "EA promises to not repeat Diablo II's mistakes" verkeerd geïnterpreteerd.

Alsnog is het cru dat er nu honderden duizenden PC gamers zijn wiens ¤110 spel niet werkt. Terwijl EA probeert extra producten te verkopen.
Honderden duizenden pc gamers? Kap eens met poep praten, de game werkt gewoon voor de meeste mensen.
pi_133794608
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:03 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Op welke manier is het acceptabel dat jij geen idee hebt waar je over aan het lullen bent?
Los van Diablo, noem de fout zou ik zeggen...

Speel jij BF4 trouwens op PC of console? Als je op console speelt kan ik precies hetzelfde over jou zeggen.

Aan de andere kant hou ik het hier op feiten. Een stuk of 500 klachten op de EA website zelf. Een stuk of honderd youtube filmpjes met precies mijn probleem. En een verschrikkelijke klantenservice.
pi_133794660
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:05 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Los van Diablo, noem de fout zou ik zeggen...
Zoals bijvoorbeeld blaten dat elke EA game technisch faalt? (oh newsflash, wist je al dat EA geen developer is?).
  zondag 1 december 2013 @ 03:09:19 #63
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_133794686
Maar beste meneer Roadtrip wat is nu je bedoeling van je rage hier? Je punt heb je ondertussen wel gemaakt. Ik geloof je dat je tot in het diepste van je ziel geraakt bent en je gekwetst voelt omdat EA niet genoeg aan het probleem doet. Als het je goed doet mag je morgen wel langs komen om hier even een uurtje te spelen en als je dan een keer dood geschoten wordt krijg je er zelfs een aai over je bolletje bij. Helemaal gratis als extra stukje service.

Dus bij deze waarschijnlijk de laatste reactie of je getrol als ik me kan inhouden :D
Maar ik hoor het wel als je wil langs komen.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_133794700
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:04 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Honderden duizenden pc gamers? Kap eens met poep praten, de game werkt gewoon voor de meeste mensen.
Je speelt dus op console.

Er zijn ongeveer 300.000 verkopen van bf4 voor de pc.

Op bijna elke server die ik gejoined heb toen dat nog kon werd er geklaagd. Als één iemand de geluid bug, is er voor de hele server geen geluid meer bijvoorbeeld.

Dus ja er zijn honderden duizenden mensen met problemen.
pi_133794723
gvd ik kreeg net weer een directx error. :(

meer mensen last van?
pi_133794728
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:10 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Je speelt dus op console.
Echt briljante conclusie complete out of left field.
pi_133794743
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:07 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Zoals bijvoorbeeld blaten dat elke EA game technisch faalt? (oh newsflash, wist je al dat EA geen developer is?).
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

EA is de opdrachtgever van de developers. Dice heeft EA om extra test tijd gevraagd. Dat werd niet toegestaan. En het test team ging aan de DLC's werken. :')

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar beste meneer Roadtrip wat is nu je bedoeling van je rage hier? Je punt heb je ondertussen wel gemaakt. Ik geloof je dat je tot in het diepste van je ziel geraakt bent en je gekwetst voelt omdat EA niet genoeg aan het probleem doet. Als het je goed doet mag je morgen wel langs komen om hier even een uurtje te spelen en als je dan een keer dood geschoten wordt krijg je er zelfs een aai over je bolletje bij. Helemaal gratis als extra stukje service.

Dus bij deze waarschijnlijk de laatste reactie of je getrol als ik me kan inhouden :D
Maar ik hoor het wel als je wil langs komen.
Lol bij bent de psychopatische fanboy die goed probeert te praten dat iedereen op de PC problemen heeft met zijn game. En ik troll niet. Gebruik google voordat je schreeuwt. Ik doe het in ieder geval. Wat heeft dat het leven prettiger gemaakt. Overal informatie. Als je feiten kan lezen. *O*
pi_133794769
quote:
8s.gif Op zondag 1 december 2013 03:11 schreef FL_Freak het volgende:
gvd ik kreeg net weer een directx error. :(

meer mensen last van?
Ik ook tijdens de launch. Echt alle errors ben ik langsgekomen. :')

Maar in de map van battlefield zelf staat een mapje met _installer en vanuit daar kan je directx opnieuw installeren.

Maar jij bent het met me eens dat een spel moet werken? Het geschreeuw van Cola Light en VelitoX is absurd. Een game hoort te werken. Punt. Tijdens de installatie moet hij direct x installeren. Punt.
pi_133794793
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:12 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Lol bij bent de psychopatische fanboy die goed probeert te praten dat iedereen op de PC problemen heeft met zijn game.
Hij werkt toch echt prima....
pi_133794806
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:13 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik ook tijdens de launch. Echt alle errors ben ik langsgekomen. :')

Maar in de map van battlefield zelf staat een mapje met _installer en vanuit daar kan je directx opnieuw installeren.

Maar jij bent het met me eens dat een spel moet werken? Het geschreeuw van Cola Light en VelitoX is absurd. Een game hoort te werken. Punt. Tijdens de installatie moet hij direct x installeren. Punt.
Het probleem is dat veel mensen verschillende computers hebben met andere software en dergelijken dus het is te verwachten dat een spel soms problemen kan opleveren, maar een spel hoort wel te werken en zeker wanneer een aantal oplossingen al zijn geprobeerd.
pi_133794811
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:14 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Hij werkt toch echt prima....
Was jij niet diegene die beweerde dat je tijdens één potje maar 3 crashes had gehad, en het dus perfect draaide? :D :')
pi_133794873
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:15 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Het probleem is dat veel mensen verschillende computers hebben met andere software en dergelijken dus het is te verwachten dat een spel soms problemen kan opleveren, maar een spel hoort wel te werken en zeker wanneer een aantal oplossingen al zijn geprobeerd.
Dat inderdaad. Maar ik heb soort problemen nog nooit gehad met andere spellen.

Eigenlijk is het compatible maken van een game heel simpel. DirectX zorgt er bijvoorbeeld voor dat een Nvidia, Amd of Intel geen zak uitmaakt. Je roept immers de DirectX api aan. Niet de hardware.

Programma code zelf ook. Daarvoor zijn die .net redistributables. De code draait hetzelfde onder vista, windows 7, windows 8, windows 8.1. Ook 32 of 64 bit maakt niet uit. Dat is al geregeld door microsoft zelf.

Het is probleem dat Battlefield niet, als elk ander programma, even controleert of de versie van directx klopt. Dan krijg je een directx error.

Hetzelfde geld voor problemen met punkbuster. Het zijn een paar regels code om te checken of punkbuster geinstalleerd is en zo niet het te fixen. Toch doen ze dit niet.

Maar bijvoorbeeld Word werkt perfect op andere computers toch? Of Photoshop. Of GTA. Of Assassins Creed. Of maya. Of crysis. Of bioshock. Of far cry. Alleen de EA multiplayer spellen niet.
pi_133794914
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:16 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Was jij niet diegene die beweerde dat je tijdens één potje maar 3 crashes had gehad, en het dus perfect draaide? :D :')
Nope dat was ik niet
pi_133794924
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:21 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Maar ik heb soort problemen nog nooit gehad met andere spellen.

Eigenlijk is het compatible maken van een game heel simpel. DirectX zorgt er bijvoorbeeld voor dat een Nvidia, Amd of Intel geen zak uitmaakt. Je roept immers de DirectX api aan. Niet de hardware.

Programma code zelf ook. Daarvoor zijn die .net redistributables. De code draait hetzelfde onder vista, windows 7, windows 8, windows 8.1. Ook 32 of 64 bit maakt niet uit. Dat is al geregeld door microsoft zelf.

Het is probleem dat Battlefield niet, als elk ander programma, even controleert of de versie van directx klopt. Dan krijg je een directx error.

Hetzelfde geld voor problemen met punkbuster. Het zijn een paar regels code om te checken of punkbuster geinstalleerd is en zo niet het te fixen. Toch doen ze dit niet.

Maar bijvoorbeeld Word werkt perfect op andere computers toch? Of Photoshop. Of GTA. Of Assassins Creed. Of maya. Of crysis. Of bioshock. Of far cry. Alleen de EA multiplayer spellen niet.
Je weet dat Crysis ook een spel is met multiplayer van EA hé? :).
pi_133794930
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 03:25 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Nope dat was ik niet
Hmm maar voor jou is hij dus 100% stabiel?

Verzonnen verhalen :')

Maar opnieuw een auto die na 5 minuten in de fik vliegt, of een huis wat instort zodra iemand het aanraakt, zullen vast ook heel acceptabel zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')