SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een topichunter die Cavaliers. Ik zou een TR plaatsen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:18 schreef JaimyLee het volgende:
![]()
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Ik heb lessen van Stijn gehad om de topics het snelst te kunnen openen. Gun me dit plezier toch, hier kick ik op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een topichunter die Cavaliers. Ik zou een TR plaatsen.
Heb ik jou daarin lessen gegeven? jeetje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb lessen van Stijn gehad om de topics het snelst te kunnen openen. Gun me dit plezier toch, hier kick ik op.
Als ze gelijk spelen/verliezen kan hij sowieso niet heel lekker slapen vanavondquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:24 schreef Tranquilize het volgende:
Ik huil nog steeds om dat moment van Giroud
Ja, daar had je speciale trucjes voor, zei je. Die heb je ook aan Rens gegeven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik jou daarin lessen gegeven? jeetje.
Oh, 't zal wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, daar had je speciale trucjes voor, zei je. Die heb je ook aan Rens gegeven.
Toine, Dione en Frank Evenblij zijn voor Willem II, die hebben het veel erger.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:24 schreef Tranquilize het volgende:
Ik huil nog steeds om dat moment van Giroud
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:28 schreef Tranquilize het volgende:
RAMSEY WAT EEN KOPBAL WAT EEN BAAS MOOI GEBAAR OOK
Wat was er ook alweer met die Filipijnen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien was dat verhaal dat iemand doodgaat als Ramsey scoort wel een fabeltje.
Toen was Erica Terpstra gaan baden op vakantie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:32 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer met die Filipijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |