Het is Mitsubishiquote:
Heb je die auto gezien?quote:Op zondag 1 december 2013 13:38 schreef TwenteFC het volgende:
Succesvolle trol is succesvol
KLB / Paul Walker's nieuwe uiterlijk
C/B- acteur inderdaad, maar kan wel begrijpen dat vrouwen het jammer vinden. Maar verder..quote:Op zondag 1 december 2013 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap al dat gejank om die Paul Walker niet
Nouja, als je de wielen weg had gehaald dan had ik wel ff nodig om te raden wat er nou precies ligt ja..quote:
Tsjah, het zag er vast makkelijk uit toen die stuntmannen door de bocht aan het driften waren.quote:Op zondag 1 december 2013 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nouja, als je de wielen weg had gehaald dan had ik wel ff nodig om te raden wat er nou precies ligt ja..
quote:Op zondag 1 december 2013 13:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tsjah, het zag er vast makkelijk uit toen die stuntmannen door de bocht aan het driften waren.
quote:Rodgers wants to add another striker to compete with Luis Suarez and Daniel Sturridge, and Dutch Under-21 star Castaignos would be a great fit.
Fast, strong and an excellent finisher, he was previously a target for Arsenal and Chelsea.
Mja, celebrity he, dan jankt de hele westerse wereldquote:Op zondag 1 december 2013 13:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
C/B- acteur inderdaad, maar kan wel begrijpen dat vrouwen het jammer vinden. Maar verder..
Tuurlijk nooit leuk als iemand sterft maargoed.
Dat is Tim Immersquote:Op zondag 1 december 2013 14:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Meeste kansen gemist van de Eredivisie.
Degene die reed had ook race ervaringquote:Op zondag 1 december 2013 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]inderdaad, maar hij reed zelf niet. Zou me niet verbazen als hij zelf best aardig kon rijden, lijkt me wel zo'n type die van snelle auto's houd en vaak op het circuit was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |