quote:Op zondag 1 december 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
je moet trouwens gewoon naar youtuberepeat gaan
Google heeft wel meer van dit soort humor. Als een video niet gevonden kan worden dan krijg je het bericht: A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.quote:Op zondag 1 december 2013 02:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zat eens te zoeken hoe je een nummer op youtube op auto repeat kan zetten, zie ik ineens dit:
[ afbeelding ]
Statistieken voor nerds
quote:Op zondag 1 december 2013 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het was kwart voor 8 toen je dat typte![]()
Ik kende hem ook niet. Blijkt van snelle auto's te houden of zo.quote:Op zondag 1 december 2013 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moest ik even opzoeken, tja in het echt is het toch wat anders
[ afbeelding ]
Doen. Twee schermen is baas.quote:Op zondag 1 december 2013 09:37 schreef TwenteFC het volgende:
Aan het twijfelen of ik er nog een bij zal bestellen.
Ik heb vandaag een funbet.quote:Op zondag 1 december 2013 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, 1 verrassing kan nog wel maar zie niet en Vitesse en Ajax verliezen
Zou zomaar kunnen, al denk ik zelf dat Ajax het niet laat lopenquote:Op zondag 1 december 2013 09:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een funbet.
ADO Den Haag - Ajax 1
Feyenoord - PSV - 1
Vitesse - SC Cambuur Leeuwarden - 1
NEC - AZ - 3
Heb er met die erbij al 2, maar dan heb ik 2 verschillende.quote:Op zondag 1 december 2013 09:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kende hem ook niet. Blijkt van snelle auto's te houden of zo.
[..]
Doen. Twee schermen is baas.
Verwacht ik ook niet, maar wie weet.quote:Op zondag 1 december 2013 09:55 schreef Tarado het volgende:
Zou zomaar kunnen, al denk ik zelf dat Ajax het niet laat lopen
Ben je vrij laat voor je wedstrijdquote:Op zondag 1 december 2013 10:05 schreef Dven het volgende:
In het vliegtuig, over iets meer dan 3 uur weer voet in Nederland zetten
jep, ging oorspronkelijk met de trein zodat ik vanmorgen om 8 uur in nl zou zijn. Ben alleen in Servië aangehouden en terug naar Bulgarije gezonden. Gisteravond dus snel nog de eerste vlucht geboekt en die is helaas net een paar uurtjes te laat..quote:
Schiphol neem ik aanquote:Op zondag 1 december 2013 10:11 schreef Dven het volgende:
[..]
jep, ging oorspronkelijk met de trein zodat ik vanmorgen om 8 uur in nl zou zijn. Ben alleen in Servië aangehouden en terug naar Bulgarije gezonden. Gisteravond dus snel nog de eerste vlucht geboekt en die is helaas net een paar uurtjes te laat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |