Ik denk een harde botsing met Van Persie in de voorbereiding op het WK, waardoor ze allebei afvallen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die raakt pas eind mei weer geblesseerd.
En dan Kuyt in de basis.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk een harde botsing met Van Persie in de voorbereiding op het WK, waardoor ze allebei afvallen.
Blijft toch knap dat Van Persie nog blessure gevoeliger dan Robben isquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk een harde botsing met Van Persie in de voorbereiding op het WK, waardoor ze allebei afvallen.
#Blessquote:
Die is zelfs met een gebroken been nog zeker van zijn plaats in de selectie, hij is erg belangrijk in de kleedkamer.quote:
Tong laat zich niet kennen.quote:
Radio-3 TOP-100 van nummer 1 hits. Erg leuk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:03 schreef DonRaja het volgende:
Ik kijk naar de Sinterklaas muziekspecial. Die meisjespieten zijn leuk.
Je bent te laat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Robben is weer op de brommer. Twee gols tegen Braunschweig.
MUZ / [TV-TIP] Docu. Jimi Hendrix - Hear my train is coming a.s. zondagquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:05 schreef DonRaja het volgende:
Voor lange_lans:
As zondag 22.30 britse docu over Jimi Hendrix op Een (belgie 1)
2 beautiesquote:
Zo miste Blind een EC finale.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Coolquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
MUZ / [TV-TIP] Docu. Jimi Hendrix - Hear my train is coming a.s. zondag
Je reageert toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |