Nee. ..quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar het kan niet aan je PC liggen?
Kon ik uberhaupt maar gequickscoped worden. Ik krijg nu bij het eerste schot al meteen een crashquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:18 schreef BozeHaas het volgende:
TS is gequickscoped door een 12 jarige en gaat daarom zeiken bij EA
Ze weten van je FOK! bestaan af en willen KLB besparen van nog meer Roadtrip topicsquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Kon ik uberhaupt maar gequickscoped worden. Ik krijg nu bij het eerste schot al meteen een crash
Dan kunnen ze het beter werkend houden. Dan hoef ik hier niet te posten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze weten van je FOK! bestaan af en willen KLB besparen van nog meer Roadtrip topics
True, ik hoop dat het snel gefixed wordtquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het beter werkend houden. Dan hoef ik hier niet te posten.
Ik hoop het ook. Maar EA is eerst even een DLC van ¤20 aan het ontwikkelen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
True, ik hoop dat het snel gefixed wordt
Nah, da's van dat soort "BEGIN IN JE SOLLICITATIEBRIEF NOOIT EEN ZIN MET 'IK'" onzin waardoor je hele zinnen gaat verkrachten om ik maar niet aan het begin te hoeven hebben staanquote:
da's nogal de moeitequote:Op zaterdag 30 november 2013 15:59 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Maar EA is eerst even een DLC van ¤20 aan het ontwikkelen.
Net zoals jij hier doet bedoel je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:36 schreef Roadtrip het volgende:
God weet je eigenlijk wordt ik er gewoon agressief van. Het is net alsof ze gewoon expres trollen.
terugtrollen schrijf een brief terug met google vertaler netzoals hun vast hebben gedaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:36 schreef Roadtrip het volgende:
God weet je eigenlijk wordt ik er gewoon agressief van. Het is net alsof ze gewoon expres trollen.
Dit inderdaad. Zelfde als al die mensen die meteen de ps4 gekocht hebben en hem alsnog niet kunnen gebruiken door allerlei gare fouten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:38 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso zou je moeten wachten met het kopen van games totdat je leest dat de boel gefixed is en je frustratieloos kunt gaan gamen.
Ze kopen zoveel grote game developers op dat je wel moet. Het is als aids in de jaren 80. Het verspreid als een dodelijke infectie. Toch ga je ook niet stoppen met neuken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:37 schreef Aiciu het volgende:
Ik neem dus aan dat het nog niet de moeite is om daar geld aan te besteden?
Bij Dragon Age duurde dat twee maanden. Bij Battlefield 3 drie maanden. En bij Sim City een half jaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:38 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso zou je moeten wachten met het kopen van games totdat je leest dat de boel gefixed is en je frustratieloos kunt gaan gamen.
Kun je doen, ik denk alleen niet dat ze dan nog moeite voor je gaan doen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:45 schreef Roadtrip het volgende:
Zal ik ook zeggen dat ik het taalgebruik onacceptabel vind?
Ken je het spreekwoord over honing en azijn?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:45 schreef Roadtrip het volgende:
Zal ik ook zeggen dat ik het taalgebruik onacceptabel vind?
True story. Ik heb echter schijt aan die technische support.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je doen, ik denk alleen niet dat ze dan nog moeite voor je gaan doen.
Ken je het spreekwoord fight fire with fire?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ken je het spreekwoord over honing en azijn?
Dat spreekwoord ken ik en werkt alleen als jij in een zelfde machtspositie zit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:49 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ken je het spreekwoord fight fire with fire?
EA is sowieso een kutbedrijf, kijk maar naar al het gedoe rondom SimCity.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:48 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
True story. Ik heb echter schijt aan die technische support.
Ik bedoel het is zijn known problems op de EA website. En ze hebben elke dag een nieuw persbericht over hoe ze het opgelost hebben. En een dag later elke keer excuses maar het is nu wel opgelost.![]()
Zowiezo vragen om een nog uitgebreidere omschrijving van mijn probleem. Het voordeel is dat ik al 20 filmpjes op youtube heb gevonden van exact dezelfde problemen. Oh en een foto op de EA website zelf.
Dat is één van de twee spellen die ik bij ze gekocht heb.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
EA is sowieso een kutbedrijf, kijk maar naar al het gedoe rondom SimCity.
Ik heb het zelf niet gekocht en heb daar ook totaal geen spijt van als ik hoor wat voor aidsspel het is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat is één van de twee spellen die ik bij ze gekocht heb.
Het is echt zo triest dat ik erom kan lachen.
Inderdaad. Ik had er meer plezier van gehad mijn kont af te geven met de ¤80 die het me kostte.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gekocht en heb daar ook totaal geen spijt van als ik hoor wat voor aidsspel het is.
Wat doe je nu moeilijk over 80 euro, dat zijn 4 royale taxifooien in jouw geval.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:58 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had er meer plezier van gehad mijn kont af te geven met de ¤80 die het me kostte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |