Welke bugs?quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan moeten ze het maar later releaseN of er meer man op zetten.
En natuurlijk heeft niet iedereen last van dezelfde bugs.
Je had de mogelijkheid om de licentie terug te geven en je geld terug te krijgen als het spel niet bevalt of niet werkt. Dat ze het beter hadden moeten testen voor de release is waar. Wat ze nu hebben gedaan is een keuze, meer games verkopen door eerder op de markt te zijn met als gevolg klagende mensen. Tja het is een keuze en jij kan je er erg druk om makenquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan moeten ze het maar later release of er meer man op zetten. Je verkoopt een product. Dat hoort te werken.
Maar brb 3 moorden plegen. Brb 3 vrouwen verkrachten.
HAHAHAquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:18 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik verwacht (en hoop) dat je deze reactie krijgt van EA.
Professioneel wel.quote:
Tijdens de launch werkte het. En toen er problemen kwamen kon ik mijn geld niet meer terug vragen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je had de mogelijkheid om de licentie terug te geven en je geld terug te krijgen als het spel niet bevalt of niet werkt. Dat ze het beter hadden moeten testen voor de release is waar. Wat ze nu hebben gedaan is een keuze, meer games verkopen door eerder op de markt te zijn met als gevolg klagende mensen. Tja het is een keuze en jij kan je er erg druk om maken
Het was idd geen nette mail. Zowiezo verhoogt bf4 agressie. Zeker met crashes.quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een brief beginnen met "ik"
Verder onterechte klacht. Hier geen problemen met BF4
Gozer ik was om 3 uur snachts gewoon pissed. Überhaupt verwacht ik geen oplossing.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:28 schreef Travel. het volgende:
Als je een brief schrijft met zo veel spelfouten dan zou ik ook niet antwoorden
Maar wel het urinoir voor jouw azijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:35 schreef hoink581 het volgende:
Had het bij de brief gelaten. Fok! is je dagboek niet.
Dat is de meest treffende omschrijving van jouw topics, Fok! als geheel vind ik dan weer overdreven gezien je geen idee hebt wat er buiten je eigen belevingswereld, lees: topics, plaatsvindt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:36 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Maar wel het urinoir voor jouw azijn.
Laat ik nader specificeren vanwege je gebrekkige leesvaardigheid. De pisbak van hoink581quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is de meest treffende omschrijving van jouw topics, Fok! als geheel vind ik dan weer overdreven gezien je geen idee hebt wat er buiten je eigen belevingswereld, lees: topics, plaatsvindt.
Door een synoniem te gebruiken diskwalificeer je mijn valide punt nog steeds niet, want in principe beledig je alleen je eigen topics nu.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Laat ik nader specificeren vanwege je gebrekkige leesvaardigheid. De pisbak van hoink581
Ik beledig jou en je gedrag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Door een synoniem te gebruiken diskwalificeer je mijn valide punt nog steeds niet, want in principe beledig je alleen je eigen topics nu.
Settlers V was wel goedquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:56 schreef Greyson het volgende:
Ik koop al sinds Dragon Age: Origins en ME2 hun games niet meer als je ziet wat een sloot bagger hierna van de productlijn rolde. Evenals Ubisoft en Activision na CODMW1. Het was al erg vroeger met de unpatched bugs en half afgemaakte games met karige DLC.
Scheelt mij geld en ik ben tevreden. Op YouTube staat ook een heel goed filmpje over de crash van de gameindustrie.
Dit gaat EA en andere bedrijven nog wel een keer overkomen als zij op deze voet doorgaan.
Wordt ook steeds erger inderdaad.
Het is ook echt, het gaat zo hard achteruit. Ik wil niet vroeger was alles beter klinken, maar vroeger was het spel af zodra je het kocht. En waren ze goedkoper.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:56 schreef Greyson het volgende:
Ik koop al sinds Dragon Age: Origins en ME2 hun games niet meer als je ziet wat een sloot bagger hierna van de productlijn rolde. Evenals Ubisoft en Activision na CODMW1. Het was al erg vroeger met de unpatched bugs en half afgemaakte games met karige DLC.
Scheelt mij geld en ik ben tevreden. Op YouTube staat ook een heel goed filmpje over de crash van de gameindustrie.
Dit gaat EA en andere bedrijven nog wel een keer overkomen als zij op deze voet doorgaan.
Wordt ook steeds erger inderdaad.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:07 schreef Dehelerambam het volgende:
Je had de bugs wel uit je eigen brief/boekrelease mogen halen. Het zal me niet verbazen als nu de computer van de ontvanger crasht
Origin is ook klachtwaardig. Ze hebben op hun website staan dat er 25 miljoen Origin gebruikers zijn. Dus is iedereen er blij mee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:03 schreef switchboy het volgende:
Valve games nooit problemen!![]()
If it ain't on steam, it ain't worth my time.
Origin
Origin is altijd duurder dan gewoon in de winkel of op webshops. Steam heeft concurerende prijzen. De helft van de tijd werkt origin niet. Steam doet t bijna altijd.
Daily weekend en holyday specials, do i need to say more?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aware?quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan moeten ze het maar later release of er meer man op zetten. Je verkoopt een product. Dat hoort te werken.
Maar brb 3 moorden plegen. Brb 3 vrouwen verkrachten.
Dat het spel ieder 5 minuten crashte.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Fushia2 het volgende:
Wat een pauper klachtenmail. Helemaal geen structuur![]()
Wat is het probleem eigenlijk TS?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:19 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik hoop dat ze terugsturen dat ze de mail eventueel lezen als je 5 euro overmaakt.
Diablo 3 sowieso. GTA V Online eigenlijk elk spel bij releasequote:Op zaterdag 30 november 2013 04:00 schreef Roadtrip het volgende:
Maar even serieus als je gaat nadenken welk stuk software heeft zoveel problemen als battlefield 4? Ik kan er geen bedenken.
Maar het kan niet aan je PC liggen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:15 schreef Roadtrip het volgende:
Het wordt alleen maar eger. Ik dacht ik ga het vandaag opnieuw proberen.
Nu elke 2 minuten een crash. Als ik uberhaupt kan joinen.
Nee. ..quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar het kan niet aan je PC liggen?
Kon ik uberhaupt maar gequickscoped worden. Ik krijg nu bij het eerste schot al meteen een crashquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:18 schreef BozeHaas het volgende:
TS is gequickscoped door een 12 jarige en gaat daarom zeiken bij EA
Ze weten van je FOK! bestaan af en willen KLB besparen van nog meer Roadtrip topicsquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Kon ik uberhaupt maar gequickscoped worden. Ik krijg nu bij het eerste schot al meteen een crash
Dan kunnen ze het beter werkend houden. Dan hoef ik hier niet te posten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze weten van je FOK! bestaan af en willen KLB besparen van nog meer Roadtrip topics
True, ik hoop dat het snel gefixed wordtquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het beter werkend houden. Dan hoef ik hier niet te posten.
Ik hoop het ook. Maar EA is eerst even een DLC van ¤20 aan het ontwikkelen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
True, ik hoop dat het snel gefixed wordt
Nah, da's van dat soort "BEGIN IN JE SOLLICITATIEBRIEF NOOIT EEN ZIN MET 'IK'" onzin waardoor je hele zinnen gaat verkrachten om ik maar niet aan het begin te hoeven hebben staanquote:
da's nogal de moeitequote:Op zaterdag 30 november 2013 15:59 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Maar EA is eerst even een DLC van ¤20 aan het ontwikkelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |