SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
En, favoriet van de vrijdagavond: Lekker met mijn dochter in het grote bed slapen![]()
Dus ik ga mevrouw even uit haar bedje plukken, om morgenvroeg wakker te worden van een handje in mn gezicht
Oh! En saar kan iets nieuws!!Ahw hoe lief! (dat slapen dan hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
En wat onder die spoiler staat negeer ik ff... Getsiederrie.
Mijnes bijt nagels, ook zo'n viezige aangewoonte.
Deze o.a. in het roze, maar we hebben ook een geweven versie staan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:10 schreef Mineola het volgende:
Ophelia, vilten manden klinkt leuk, heb je een link of foto?
Dat is wel een heel ander model!quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
[..]
Wij hebben ook die kast van Ophelia, althans, zelfde lijn maar dan een ander model. En nog een klein rekje met open mandjes voor haar kleine prulletjes. Ziet er zo uit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door kleinzusje op 30-11-2013 18:14:26 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ik ik ik! Maar ben natuurlijk niet de doelgroep want ik hoor hier niet. Maar het was een hele leuke foto van een grooote dreumes, ben je nu benieuwd?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:59 schreef Mangostine het volgende:
Kz heeft IEMAND je foto überhaupt gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |