Logisch dat er weinig/geen mensen mod willen worden op dit verrote sub forumquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
nee omdat we hard op zoel zijn naar moderators
Wanneer is de uitslag van de solli's if I may ask?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
er posten anders wel 2 moderators in t topic, waarvan één zelfs reageert op de eerste sneer...quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
niet zo overdrijvenquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Logisch dat er weinig/geen mensen mod willen worden op dit verrote sub forum
zo duidelijk genoeg?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:30 schreef Oognip het volgende:
Kan de TT aangepast worden van dit topic:
FHF / Tweepersoonsbedombouw, dus excl. lattenbodem
In Tweepersoonsbedombouw?
Vlotjesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wanneer is de uitslag van de solli's if I may ask?
Ik heb laatst te horen gekregen dat ik nóóit mod zal worden op dit forumquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:36 schreef tombolafan het volgende:
Oooooognip zullen wij samen mod worden hier?
Jep, dankjewel!quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er posten anders wel 2 moderators in t topic, waarvan één zelfs reageert op de eerste sneer...
Áls er dan eens een goed aanbod is in fhf is het verdomd jammer dat het totaal niet gewaardeerd lijkt te worden
Dat lijkt me nog eens leuk! Lovelessje voor president!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
Jongens, niks aan de hand, ik word maandag beëdigd, dan gaat er een hele nieuwe wind waaien hier.
Dat is achter besproken en het was mijn schuld.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er posten anders wel 2 moderators in t topic, waarvan één zelfs reageert op de eerste sneer...
Áls er dan eens een goed aanbod is in fhf is het verdomd jammer dat het totaal niet gewaardeerd lijkt te worden
ok is goed, kan gebeuren, maar vanaf maandag wil ik het niet meer zien anders gewoon 'note +1'quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is achter besproken en het was mijn schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nu de grote vraag: hoe ga je dit goedmaken, lieve Pharkus?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ok is goed, kan gebeuren, maar vanaf maandag wil ik het niet meer zien anders gewoon 'note +1'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
oeh spannendquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
Jongens, niks aan de hand, ik word maandag beëdigd, dan gaat er een hele nieuwe wind waaien hier.
ok top, snap best dat t lastig is met onderbezettingquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ok is goed, kan gebeuren, maar vanaf maandag wil ik het niet meer zien anders gewoon 'note +1'ok baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Ik wil je topic graag een tweede kans geven. Als je nog van je koelkast af moet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan nu de grote vraag: hoe ga je dit goedmaken, lieve Pharkus?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik wil je topic graag een tweede kans geven. Als je nog van je koelkast af moet.
Niet meer nodig dusquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef Oognip het volgende:
Dit stormlooptopic mag dicht. Via ander medium vergeven.
Nee, haal jezelf niet neer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat Oognip denk ik. Anders is het wel heel debiel.
Geeft alleen maar aan dat ie je topic niet eens heeft gelezenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Niet meer nodig dus
Maar lief dat je het nog een kans wilde geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |