Ja doe dan gewoonquote:
ik vind paars met goud afschuwelijk. paars met zilver vind ik wel prima, alleen vervelen die kerstballen nu na 3 jaar paarsquote:Op woensdag 4 december 2013 17:52 schreef -Spring het volgende:
Ik verafschuw paars. En toch heb ik al jaren paarse kerstmeuk. Ik vind het zo zonde om nieuw te kopen.
hoeft niet hoor, ik heb mijn roze kerstmeuk nu al voor de helft. is gewoon over van vorig jaar. kennelijk is dat dit jaar niet hipquote:
ik heb altijd de kerstboom in 1 kleur. en ik heb een boom van 2 meter hoog. kan je nagaan hoeveel ballen er hier op voorraad liggenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef PureEvil het volgende:
ik heb hier ook allemaal verschillende kleuren. En ze zijn allemaal van plastic. en ik heb gekleurde lampjes in de boom
[..]
Ja doe dan gewoonLeuk joh
![]()
Zowiezo shoppen in de opruiming![]()
Ik zou me min of meer gechanteerd voelen geloof ik. Hij wil je verplichten dat je beter bent en zelfs méér dan dat. Want hij wil 110% van je, minimaal. Dan meer uren inzetbaar dan je was én nog flexibeler.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Van de afdeling. En ik heb mn manager gebeld. Superstoer, al zeg ik het zelf.
Hij begon meteen over mn verwachte herstel. Hij wil me graag terug, mn contract na 31/12 via het uitzendbureau verlengen dus, maar dan moet ik wel voor 100% inzetbaar zijn want er spelen een hoop nieuwe dingen. En ws zelfs flexibeler en meer dan mn huidige 24 uur. En hij wil wel volledig op me kunnen rekenen. Dus ik moet nu nadenken of ik dat denk te trekken (en m dat volgende week laten weten) want mn gezondheid staat voorop.
Ik ga even nadenken over wat ik hiervan vind.
hoe doe je dat?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:44 schreef _Bar_ het volgende:
Spring dan spuit je je kerstballen toch gewoon in een andere kleur?
hier gaan we weer eens een boom proberen... Hangend aan het plafond dat dan wel. En paars met blauw heb ik van het jaar.
Daar heb ik echt geen zin in.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:44 schreef _Bar_ het volgende:
Spring dan spuit je je kerstballen toch gewoon in een andere kleur?
hier gaan we weer eens een boom proberen... Hangend aan het plafond dat dan wel. En paars met blauw heb ik van het jaar.
En meer inzet, zei ie, want de hele organisatie staat op zn kop. De laatste weken had ik niet zo'n proactieve houding en die is nu werk echt noodzakelijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:18 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik zou me min of meer gechanteerd voelen geloof ik. Hij wil je verplichten dat je beter bent en zelfs méér dan dat. Want hij wil 110% van je, minimaal. Dan meer uren inzetbaar dan je was én nog flexibeler.
Ik weet niet hoor. Ik zou aan bovenstaande geen tof gevoel over houden. Het is voor mij hét recept om om te vallen/depressie opnieuw in te duiken/burn out erachteraan te krijgen. (Voor mij persoonlijk dus)
Just my 2 cents...
nofi, maar dat klinkt gewoon naar precies dezelfde shit als altijd. heerlijk manipulatief en kut en het eindigt ermee dat jij er absoluut niet op vooruit gaat.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Van de afdeling. En ik heb mn manager gebeld. Superstoer, al zeg ik het zelf.
Hij begon meteen over mn verwachte herstel. Hij wil me graag terug, mn contract na 31/12 via het uitzendbureau verlengen dus, maar dan moet ik wel voor 100% inzetbaar zijn want er spelen een hoop nieuwe dingen. En ws zelfs flexibeler en meer dan mn huidige 24 uur. En hij wil wel volledig op me kunnen rekenen. Dus ik moet nu nadenken of ik dat denk te trekken (en m dat volgende week laten weten) want mn gezondheid staat voorop.
Ik ga even nadenken over wat ik hiervan vind.
die ellendeling rekent op dat gevoel. en dat gevoel is volkomen onterecht. maar goed; dat weet je denk ik zelf meestal ook welquote:Op woensdag 4 december 2013 19:28 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het niet handig is, maar heb het gevoel mn eigen glazen in te gooien als ik het niet doe. Juist omdat ik die kans Nog krijg na mn 'falen'.
wat voor kleur?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:27 schreef lily het volgende:
oh ja, ik heb nieuwe kerstballen!
Ik heb afgelopen januari inderdaad voor een prikkie een lading nieuwe gekocht. Ik was het alweer vergeten...
hij zet je gewoon keihard klem tegen de muurquote:Op woensdag 4 december 2013 19:28 schreef -Spring het volgende:
[..]
En meer inzet, zei ie, want de hele organisatie staat op zn kop. De laatste weken had ik niet zo'n proactieve houding en die is nu werk echt noodzakelijk.
Ik vind het moeilijk. Hij hóeft m'n contact niet te verlengen, maar heeft de intentie wel. Maar dan wel onder die voorwaarden. En er is geen ruimte om langzaam op te bouwen. Meteen aan de bak.
Hij speelt open kaart, gaf ie aan, zo zit het in elkaar en het is aan mij om aan te geven of ik denk daar klaar voor te zijn. Heel zakelijk dus.
Hij voegde wel toe dat het best kon zijn dat ie me in de toekomst alsnog kon gebruiken als ik nu besloot het nog niet aan te kunnen. Maar daar kon ie ie natuurlijk geen beloftes over doen.
Moeilijkmoeilijkmoeilijk. En zo'n dubbele boodschap weer.
Ik weet ook wel dat het niet handig is, maar heb het gevoel mn eigen glazen in te gooien als ik het niet doe. Juist omdat ik die kans Nog krijg na mn 'falen'.
Jaja je gezondheid staat voorop maar dan wel effe zo'n boodschap aan je brengen.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:28 schreef -Spring het volgende:
[..]
En meer inzet, zei ie, want de hele organisatie staat op zn kop. De laatste weken had ik niet zo'n proactieve houding en die is nu werk echt noodzakelijk.
Ik vind het moeilijk. Hij hóeft m'n contact niet te verlengen, maar heeft de intentie wel. Maar dan wel onder die voorwaarden. En er is geen ruimte om langzaam op te bouwen. Meteen aan de bak.
Hij speelt open kaart, gaf ie aan, zo zit het in elkaar en het is aan mij om aan te geven of ik denk daar klaar voor te zijn. Heel zakelijk dus.
Hij voegde wel toe dat het best kon zijn dat ie me in de toekomst alsnog kon gebruiken als ik nu besloot het nog niet aan te kunnen. Maar daar kon ie ie natuurlijk geen beloftes over doen.
Moeilijkmoeilijkmoeilijk. En zo'n dubbele boodschap weer.
nou ja, ik heb het niet helemaal gevolgd verder hoor, maar als hij haar graag wil hebben wat is daar op tegen? Aan Spring dan om na te gaan of ze er wel of niet klaar voor is.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:33 schreef simmu het volgende:
[..]
die ellendeling rekent op dat gevoel. en dat gevoel is volkomen onterecht. maar goed; dat weet je denk ik zelf meestal ook welje faalde niet, dat om te beginnen. en die zak geeft niet jou een kans, hij probeert zn eigen prutsmanagement nu te fixen over jouw rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |