abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 december 2013 @ 17:59:18 #201
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_133915508
ik heb hier ook allemaal verschillende kleuren. En ze zijn allemaal van plastic. en ik heb gekleurde lampjes in de boom :P

quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ook wel eens overwogen!
Ja doe dan gewoon :) Leuk joh :Y
Zowiezo shoppen in de opruiming *O*
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 17:59:45 #202
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133915520
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:52 schreef -Spring het volgende:
Ik verafschuw paars. En toch heb ik al jaren paarse kerstmeuk. Ik vind het zo zonde om nieuw te kopen.
ik vind paars met goud afschuwelijk. paars met zilver vind ik wel prima, alleen vervelen die kerstballen nu na 3 jaar paars
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 18:00:32 #203
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133915537
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ook wel eens overwogen!
hoeft niet hoor, ik heb mijn roze kerstmeuk nu al voor de helft. is gewoon over van vorig jaar. kennelijk is dat dit jaar niet hip
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 18:01:37 #204
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133915578
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef PureEvil het volgende:
ik heb hier ook allemaal verschillende kleuren. En ze zijn allemaal van plastic. en ik heb gekleurde lampjes in de boom :P

[..]

Ja doe dan gewoon :) Leuk joh :Y
Zowiezo shoppen in de opruiming *O*
ik heb altijd de kerstboom in 1 kleur. en ik heb een boom van 2 meter hoog. kan je nagaan hoeveel ballen er hier op voorraad liggen :+
  woensdag 4 december 2013 @ 18:18:18 #205
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_133915988
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef -Spring het volgende:

[..]

Van de afdeling. En ik heb mn manager gebeld. Superstoer, al zeg ik het zelf. :P

Hij begon meteen over mn verwachte herstel. Hij wil me graag terug, mn contract na 31/12 via het uitzendbureau verlengen dus, maar dan moet ik wel voor 100% inzetbaar zijn want er spelen een hoop nieuwe dingen. En ws zelfs flexibeler en meer dan mn huidige 24 uur. En hij wil wel volledig op me kunnen rekenen. Dus ik moet nu nadenken of ik dat denk te trekken (en m dat volgende week laten weten) want mn gezondheid staat voorop.

Ik ga even nadenken over wat ik hiervan vind. :o
Ik zou me min of meer gechanteerd voelen geloof ik. Hij wil je verplichten dat je beter bent en zelfs méér dan dat. Want hij wil 110% van je, minimaal. Dan meer uren inzetbaar dan je was én nog flexibeler. :{
Ik weet niet hoor. Ik zou aan bovenstaande geen tof gevoel over houden. Het is voor mij hét recept om om te vallen/depressie opnieuw in te duiken/burn out erachteraan te krijgen. (Voor mij persoonlijk dus)
Just my 2 cents...
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 4 december 2013 @ 18:21:48 #206
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_133916091
Leuk Vicky!! Met wie ga je?

Ik wil ook nieuwe kerstballen.... Eens kijken of ik het aandurf om dit jaar mijn glazen ballen in de boom te hangen. Dan hoef ik niets nieuws namelijk :D. Niet dat ik er geld voor heb nu :')

Ik heb 1 medicijn afgebouwd en voel inmiddels hoeveel het voor me deed. Er zijn momenten dat ik heel hard twijfel of ik het red zonder deze pil. Nog maar even aankijken denk ik.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_133916309
Met M :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_133916722
Met kerst heb ik alleen maar zilver in de boom gehad.. En altijd glas.. Er sneuvelde maar 1 per jaar met de oudste..
Dit is het eerste jaar dat ik serieus overweeg om mijn voorraad goud/zilver/rode plastic ballen erin te dumpen, om zo mijn bijna-peutertje voor te zijn :P
  woensdag 4 december 2013 @ 18:44:44 #209
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_133916758
Spring dan spuit je je kerstballen toch gewoon in een andere kleur?

hier gaan we weer eens een boom proberen... Hangend aan het plafond dat dan wel. En paars met blauw heb ik van het jaar.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 18:50:14 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133916938
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:44 schreef _Bar_ het volgende:

hier gaan we weer eens een boom proberen... Hangend aan het plafond dat dan wel. En paars met blauw heb ik van het jaar.
hoe doe je dat?
pi_133917018
Wij hebben wederom een boom met onbreekbare zilveren ballen.
Ben benieuwd hoe het gaat met de 2 donderstenen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_133917233
k gok dat wij geen boom gaan nemen.
Ik heb toch de tijd en mogelijkheid niet om hem zo op te tuigen als ik zou willen. -O-
pi_133917299
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:44 schreef _Bar_ het volgende:

Daar heb ik echt geen zin in. :D
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 19:07:04 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_133917422
Gewoon alle oude meuk in een doos proppen, bij de voedselbank oid brengen en meteen door om nieuwe te shoppen, ik zou bij de action beginnen ;)
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_133918260
oh ja, ik heb nieuwe kerstballen!

Ik heb afgelopen januari inderdaad voor een prikkie een lading nieuwe gekocht. Ik was het alweer vergeten...
pi_133918322
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:18 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ik zou me min of meer gechanteerd voelen geloof ik. Hij wil je verplichten dat je beter bent en zelfs méér dan dat. Want hij wil 110% van je, minimaal. Dan meer uren inzetbaar dan je was én nog flexibeler. :{
Ik weet niet hoor. Ik zou aan bovenstaande geen tof gevoel over houden. Het is voor mij hét recept om om te vallen/depressie opnieuw in te duiken/burn out erachteraan te krijgen. (Voor mij persoonlijk dus)
Just my 2 cents...
En meer inzet, zei ie, want de hele organisatie staat op zn kop. De laatste weken had ik niet zo'n proactieve houding en die is nu werk echt noodzakelijk.

Ik vind het moeilijk. Hij hóeft m'n contact niet te verlengen, maar heeft de intentie wel. Maar dan wel onder die voorwaarden. En er is geen ruimte om langzaam op te bouwen. Meteen aan de bak.

Hij speelt open kaart, gaf ie aan, zo zit het in elkaar en het is aan mij om aan te geven of ik denk daar klaar voor te zijn. Heel zakelijk dus.

Hij voegde wel toe dat het best kon zijn dat ie me in de toekomst alsnog kon gebruiken als ik nu besloot het nog niet aan te kunnen. Maar daar kon ie ie natuurlijk geen beloftes over doen.

Moeilijkmoeilijkmoeilijk. En zo'n dubbele boodschap weer.

Ik weet ook wel dat het niet handig is, maar heb het gevoel mn eigen glazen in te gooien als ik het niet doe. Juist omdat ik die kans Nog krijg na mn 'falen'.
pi_133918442
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef -Spring het volgende:

[..]

Van de afdeling. En ik heb mn manager gebeld. Superstoer, al zeg ik het zelf. :P

Hij begon meteen over mn verwachte herstel. Hij wil me graag terug, mn contract na 31/12 via het uitzendbureau verlengen dus, maar dan moet ik wel voor 100% inzetbaar zijn want er spelen een hoop nieuwe dingen. En ws zelfs flexibeler en meer dan mn huidige 24 uur. En hij wil wel volledig op me kunnen rekenen. Dus ik moet nu nadenken of ik dat denk te trekken (en m dat volgende week laten weten) want mn gezondheid staat voorop.

Ik ga even nadenken over wat ik hiervan vind. :o
nofi, maar dat klinkt gewoon naar precies dezelfde shit als altijd. heerlijk manipulatief en kut en het eindigt ermee dat jij er absoluut niet op vooruit gaat.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_133918510
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:28 schreef -Spring het volgende:

[..]
Ik weet ook wel dat het niet handig is, maar heb het gevoel mn eigen glazen in te gooien als ik het niet doe. Juist omdat ik die kans Nog krijg na mn 'falen'.
die ellendeling rekent op dat gevoel. en dat gevoel is volkomen onterecht. maar goed; dat weet je denk ik zelf meestal ook wel ;) je faalde niet, dat om te beginnen. en die zak geeft niet jou een kans, hij probeert zn eigen prutsmanagement nu te fixen over jouw rug.
pi_133918526
en leuk vicky!
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 19:35:54 #220
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133918622
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:27 schreef lily het volgende:
oh ja, ik heb nieuwe kerstballen!

Ik heb afgelopen januari inderdaad voor een prikkie een lading nieuwe gekocht. Ik was het alweer vergeten...
wat voor kleur?
pi_133918657
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:35 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat voor kleur?
antraciet-achtig, meen ik
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 19:36:57 #222
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133918665
quote:

[..]

En meer inzet, zei ie, want de hele organisatie staat op zn kop. De laatste weken had ik niet zo'n proactieve houding en die is nu werk echt noodzakelijk.

Ik vind het moeilijk. Hij hóeft m'n contact niet te verlengen, maar heeft de intentie wel. Maar dan wel onder die voorwaarden. En er is geen ruimte om langzaam op te bouwen. Meteen aan de bak.

Hij speelt open kaart, gaf ie aan, zo zit het in elkaar en het is aan mij om aan te geven of ik denk daar klaar voor te zijn. Heel zakelijk dus.

Hij voegde wel toe dat het best kon zijn dat ie me in de toekomst alsnog kon gebruiken als ik nu besloot het nog niet aan te kunnen. Maar daar kon ie ie natuurlijk geen beloftes over doen.

hij zet je gewoon keihard klem tegen de muur
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 19:37:17 #223
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133918682
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:36 schreef lily het volgende:

[..]

antraciet-achtig, meen ik
_O- je weet het niet zeker?
  woensdag 4 december 2013 @ 19:37:38 #224
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_133918697
quote:

[..]

Jaja je gezondheid staat voorop maar dan wel effe zo'n boodschap aan je brengen.

Ik denk dat de enige nuttige en slimme vraag is om aan jezelf te stellen, ben je er aan toe? (om weer te beginnen) Pas als je volmondig ja hierop kan antwoorden dan kan je erop ingaan.
Zoniet dan haal je je qua gezondheid nog meer problemen op je nek vrees ik.
En ja ik snap ook heus wel dat je er niet op zit te wachten om je werk te verliezen maar als je met angst en beven en zenuwen of wat dan ook toch aan het werk begint vraag ik me af hoe lang je het dan vol gaat houden.
Maar voel je je wat dat betreft ok dan gewoon doen.
Rayen 2½ jaar!
pi_133918778
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:33 schreef simmu het volgende:

[..]

die ellendeling rekent op dat gevoel. en dat gevoel is volkomen onterecht. maar goed; dat weet je denk ik zelf meestal ook wel ;) je faalde niet, dat om te beginnen. en die zak geeft niet jou een kans, hij probeert zn eigen prutsmanagement nu te fixen over jouw rug.
nou ja, ik heb het niet helemaal gevolgd verder hoor, maar als hij haar graag wil hebben wat is daar op tegen? Aan Spring dan om na te gaan of ze er wel of niet klaar voor is.
Het gaat wel om je toekomst, een leuke baan. Voor jou 10 anderen.

Het is toch leuk als ze je graag willen hebben? En ik snap dat Spring nu ziek is maar ze hoeft toch niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')